1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HDMI aansluiting oude xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SamuraiPizzaDog, 27 nov 2013.

  1. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben gister 23 jaar geworden !!!\o/

    En me ouders hebben een tv gekocht voor op me kamer omdat ze knetter gek worden van alle schiet en voetbalgejuich die uit de tv benede kwam (omdat ie daar altijd op aangesloten is geweest). Zag het cadeau niet aankomen en ging gelijk naar boven en haalde hem uit de verpakking, sloot hem aan en installeerde de kanalen. Alles werkte perfect tot ik de xbox erop ging aansluiten..

    Mijn xbox 360 komt van release dag nummer 1, het is dus nog een witte grote dus niet de zwarte die de meeste van jullie in huis hebben. Ik te klote met die composite A/V kabel (die ik 3 jaar terug had gekocht omdat we beneden een nieuwe tv kregen) maar hij krijgt wel beeld, maar geen geluid .. En er is geen andere ingang voor het rode en witte kabeltje. Had toen even rond gevraagd en gekeken op internet maar tegenwoordig hebben ze allemaal een HDMI kabel (die niet in mijn xbox kan ) en me nieuwe tv is full HD. Klopt het dat me oude xbox niet aangesloten kan worden op die tv? Of is er wel een mogelijkheid? Of moet ik voor een vernieuwde xbox 360 gaan kijken ?

    Hoop dat jullie begrijpen wat ik hiermee bedoel.

    Alvast bedankt
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je component kabel aansluiten, die moet je ook hebben:-=)


    [​IMG]

    Dus de eerste 3 (blauw groen rood) is voor beeld, geel niet aansluiten (is voor sd) en laatse 2 rood en wit is voor geluid.

    Dus heb jij beneden altijd sd gespeel?


    Je kan het ook dmv de volgende adapter via hdmi doen, maar dan is de vorge optie beter.

    [​IMG]



    O ja, geluid moet je via optical cable van de poort op de volgende foto naar ingang tv en dan kun je de rode en de witte kabel (en natuurlijk de gele) achterwege laten.

    [​IMG]

    Op pijltje ook naar op hdtv schuiven.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
  3. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze kabel heb ik, de VGA invoer kan er gewoon in maar en is geen aansluiting voor de rode en witte..

    [​IMG]

    En zo ziet de achterkant van me tv eruit.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan mis je een kabel. De Component kabels moeten erbij zitten. En als je die aansluitingen niet hebt, lijkt het erop alsof je geen TV hebt maar gewoon een Display. Wat voor TV heb je?
     

Deel Deze Pagina