1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

He Graveheart, dat modden he...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door twi, 17 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Mag je dus ook in je sig zetten: DVD's te ruil ofzo en dan een link naar je dvd's?

Op zich ben ik het wel een beetje met Rush NL eens. Als ik vandaag om 22.16 zou kicken en morgen om 18.48 om maar een voorbeeld te nemen, maar dan krijg je al gauw dat iemand dan ook weer om 0.01 kickt, snel achter elkaar dus. Daar staat tegenover dat hij dan wel 23.59 uur moet wachten op zijn volgende kick. Gewoon eenmaal per datum dus, 17 juni, 18 juni, 19 juni, etc.

2. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    T was ook een beetje bedoelt voor de mods :9

Boeiend, dat ze dan om 0:01 kicken, dan moeten ze weer een hele dag wachten...per saldo maakt het weinig uit met het huidige systeem, alleen heb je dan meer speling.

3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    ja, daar heb je gelijk aan. Soms zit ik tot 23.00 uur achter de pc, dan kick ik wel om 20.00 uur, maar door replies staat je laatste post op 23.00 uur. Dan moet ik dus de volgende dag weer wachten tot 23.00 uur voordat ik weer mag kicken, Dan zou het fijn zijn dat ik ook om 20.00 uur ofzo mag kicken.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    wat maakt dat dan weer uit, je hebt dan toch dmv een post gekicked...

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    voorbeeldje
    als ik vandaag zeg:

Tegen Topspin is het een deal - post 16.06.2004, 23.01 uur

in dezelfde thread later dus:

Kick - post 17.06.2004, 19.47 uur

Dan kan je draadje gesloten worden

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ja logisch
    je hebt toch binnen 24 uur gekicked...:confused:

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wat bedoel je dan in godsnaam hiermee dan? Wij hebben het over dat je een keer per dag mag kicken en ik leg uit dat het soms makkelijk is om bijvoorbeeld om 20.00 uur weer te mogen kicken, terwijl je de dag ervoor om 23.00 uur hebt gereplied op een bod. Als er dan niet meer word gereageerd, dan mag je pas naa 23.00 uur de volgende dag kicken en dat komt me niet altijd even goed uit.

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, kicken mag 24 uur na je laatste post. dat is wat anders dan na 24 uur kicken.
    het is zeker niet makkelijk, want ik denk dat het zo weer rommelig wordt, want dan reply je "toevallig" smorges en dan nog keer smiddags, en savonds kick je. zo krijg je nog steeds dat elke keer dezelfde threads bovenaan staan

9. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is het verschil tussen kicken na 24 uur na je laatste post en na 24 uur kicken?

Beide mag binnen 24 uur niet

Waar ik het met rush nl over had is eenmal per dag kicken, dus de 1e, de 2e, de 3e, dan word het niet rommeliger van

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    jewel, want door een post "kick" je ook, als je dan nog een keer echt kickt, kick je dus 2x (waar eigenlijk maar 1x mag). de mensen die het best opletten en op het juiste moment kicken staan dan bovenaan

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je mag gewoon niet 2x achter elkaar in 24 uur replien, dat wist ik wel

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nou dan...waarom heb je dan een discussie over het 1x per dag kicken van een thread?

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Dat dat het eenmaal kicken per 24 uur. Dat je na 0.00 uur weer mag kicken, dag na dag, maar dat een keer, totdat het weer 0.00 uur is.

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    lees post nummer 50...daar wordt het rommeliger van

15. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een gezeik zeg over dat kicken.....zoals iedereen weet is kicken verboden en als je zo dom bent om de edit knop niet te gebruiken dan loop je het risico om je draadje te verliezen. Dat is gewoon een regel en daar heb je je gewoon aan te houden en als je het hier niet mee eens bent ga je naar een ander forum. Als je ergens aan meedoet wordt je geacht om de regels te kennen. Als je ergens te hard hebt gereden en je zegt tegen de politie "goh zeg dat wist ik niet" dan krijg je net zo hard je boete en ook als het maar 5 kilometer te hard. Te hard is te hard en te vroeg kicken is te vroeg kicken, is dat nou zo moeilijk en moet je jezelf hier zo druk om maken? Beetje zielig.....maar ja voor sommige mensen is het gewoon moeilijk om NEE te horen en te accepteren......

16. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De politie werkt nog met een snelheidsmarge ;)

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wij ook hoor. :)

Een marge van een uurtje of 2.
    Ligt aan de Moderator / Admin uiteraard.

18. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    omdat de apparatuur die ze gebruiken niet 100% nauwkeurig kan meten, maar met een klok op een forum heb je geen foutmarge, met gevolg dat je op de minuut nauwkeurig kan weten hoelaat je gekickt hebt. en of je dus te vroeg of op tijd hebt gekickt.

19. Ajax

Ajax Guest

Graveheart sluit threads veel te snel..
    Best lame gedrag eigenlijk..

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Maar ja, beleid is beleid, sommige regels snap ik ook niet echt, maar ik moet me er aan houden en dat doe ik meestal dan ook wel. Heel soms zou ik een waarschuwing doen in plaats van een directe sluiting, maar vaak ben ik het toch met de mods eens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina