1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

He Graveheart, dat modden he...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door twi, 17 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Beargumenteer je mening eens man.
    Waarom ben ik te streng?
    Omdat ik de topic van jou (Dat je het broertje van Ajaz bent geloof ik al geen hol) dichtgooi?
    Of omdat je het leuk vind om mij te bashen?

En het gaat hier gewoon om de X-Bazar regels, ik ben gewoon de meest active mod daar, en ben daarom het aanspreekpunt.

Ik heb er inderdaad zelf voor gekozen.
    En op deze manier blijft X-Bazar ook overzichtelijk.
    Deze regels werken zo goed als perfect, maarja, je hebt altijd van die zeikerds.

Post zinnig of post niet.

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  2. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is me broer ja

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re4p0r & Ajax : _0/

4. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    blijf a.u.b. ff ontopic O-)

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je weet straks wel wat ik bedoel.

6. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic] ik weet wat je bedoelt, je bedoelt dat we gekicked worden, haha gekicked worden omdat je het oneens bent met Graveheart :confused: (I don't think so ;) )

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk dat er zeikerds tussen of mensen die gewoon de regels niet ( willen ) naleven, maar dat moet dan niet ten koste gaan van de forum.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij deze zijn Re4p0r en Ajax gebanned.
    Ze waren het al, maar op een of andere manier is hun IP uit de ban-lijst verwijderd.
    Deze staat er nu weer gewoon in.

Nee, dat is zo. Maar het is de enige manier om orde te bewaren in X-Bazar.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    if u say so graveheart. ik wou dat nog effe kwijt dus ik ben klaar :)

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Graveheart ziet het veel eerder dat mensen zich niet aan de Xbazar regels houden, maar telkens als hij iets sluit, heeft hij wel gelijk, het zijn regels die overtreden worden en daar is Graveheart meestal vroeg bij. Bovendien zijn Graveheart en Gothic Rulez de enige mods die over Xbazar gaan, dus het is hun taak dat forum schoon te houden en dat doen ze over het algemeen wel goed. Ik vind het wel dat nieuwelingen een eenmalige waarschuwing moeten kunnen krijgen bij 2x kicken in 24 uur en dat mods de eventuele foute titels moeten aanpassen en een waarschuwing moeten doorgeven aan nieuwelingen, maar als iemand niet nieuw is en toch fouten maakt, dan vind ik het niet raar dat zo'n thread gesloten word.

Maar wat is een voorbeeld dan dat Graveheart tè streng is? Ik kan ze namelijk niet vinden

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    als nieuwelingen (vooràl nieuwelingen de regels lezen zouden die zelfs geen problemen moete hebben. toen ik hier net was, heb ik in mijn eerste thread ook een waarschuwing gekregen van een mod (graveheart volges mij), maar het draadje ging niet dicht.
    dus kzie zelfs geen strengheid, het is zelfs nog vrij soepel

12. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit het al een tijdje aan te kijken en ik vond het wel eens tijd om ook even een duit in het zakje te doen. Wat me zo opvalt is dat mensen hier hun ongenoegen over de regels op Graveheart projecteren. Mensen vinden het gek dat als ze na 3 uur nog een keer posten zonder dat er iemand op hun topic heeft gereageerd dit als een kick wordt gezien. Natuurlijk wordt je topic niet gesloten als je reageert op een bod, maar als je gewoon uit het niets na een paar uur gaat reageren is dat een kick.

Verder is het zo dat Graveheart één van de meest actieve mods is, maar dat komt denk ik meer omdat er een aantal gewoon bijna nooit online zijn. Als je kijkt naar de threads die gesloten worden is het meestal Graveheart, daarom krijgen mensen volgens mij het idee dat Graveheart alleen maar topics aan het dicht gooien is, terwijl hij gewoon vaak hier op XBW is. Je kunt dus niet je ongenoegen naar Graveheart richten omdat hij de forumregels handhaaft.

1 persoon vindt dit leuk.
  13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waar ik gewoon met mijn pet niet bij kan is dat mensen hier zo over de rooie gaan als er hier een klein iets gebeurd. Ik bedoel, er wordt maar een thread gesloten 8)!!! Maar er word wel gereageerd alsof de wereld tot een einde komt...
    Het forum is geheel vrijblijvend, als je het hier niet leuk of te streng vindt, dan zoek je je heil ergens anders. Maar ga niet zeuren dat het te streng is, dat mag pas wanneer je bijvoorbeeld voor deze site moet betalen. Zo, en nu XboXen :)

14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    tuurlijk mag je wel zeggen dat je het te streng vind.... je kunt idd niet eisen dat het soepeler wordt, maar natuurlijk moet je je mening wel kunnen uiten...:{

Je kunt niet bij gaan houden wie nieuweling is en wie niet, en wie er wel of niet al een waarschuwing gehad heeft....:{

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Uiten mag ook, maar als je op een gegeven moment echt belachelijke opmerkingen gaat maken of gaat zitten bashen, dan is het geen uiten meer maar zeuren :)

16. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor thread? zeiken op de mods? zei doen hun werk en regels zijn regels, daar heb je edit knop voor....

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kinderachtig, ik heb thread gezien die werden gesloten omdat...

Er geen haakjes om had staan!
    Voorbeeld TK Splinter Cell Xbox

Omdat IK er geen Xbox achter had staan
    [TK] Project Gotham Racing, Racing Evolutione

!!!ZIJN ONLY ON TITELS OPLETTEN LEKKER SLIM HOOR!!! |:- |:- _0/ _0/

Omdat inplaats van hekjes, haakjes om had staan
    Voorbeeld (TR)Xbox + 10 Games (XBOX)

Kortom, triester mag het niet worden, ga is wat doen dan mod zijn en 24 uur achter je PC je te goed voelen en klaar komen als je een topic je sluit, want je wordt wel bevredigd dat je die behoefte kan bevredigen, leuk hoor stelletje NERD's er waren Mods als WouteR die het door hadden maar Graveheart ik ben het helemaal eens, je zuigt, ga eens een keertje niet zo mieren neuken _0/ |:- :mad:

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Maak je er weer een vete van McRed :). Het is Graaf die beleid uitvoert, niet bedenkt (of althans niet alleen). Sluiten van een topic moet je dan ook niet als individuele aktie zien van een mod, maar als uitvoering van beleid.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    @McRed, zit niet zo ongelooflijk te zeuren zeg. Speciaal voor jou de Xbazar regels. het staat er toch duidelijk in!

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je die zojuist geqoute???

Staat dan een fout in! Geen DVD's!!!! }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina