Nogmaals, want het verhaal wordt nu omgedraaid. Het gaat om die fatsoenlijke manier waar je het over hebt. Ik geef juist aan dat het van mij een opzetje was!! Hiermee aangetoond dat Graveheart er zelf ook niet van gediend is en aangetoond, dat men af en toe best eens kan toegeven dat men fout zit!
Wederom, hij doet ook goed werk, regels zijn regels. Het gaat erom dat Graveheart op een duidelijke fatsoenlijke manier mensen ergens op kan attenderen. Dit is helaas niet altijd geval. Daar gaat het mij om.
Punt 2. Is dat ik persoonlijk idd vind dat, op het moment dat ik aangeef nooit eerder een "kick-fout" te hebben gemaakt en de post ook niet bedoeld was als kicken. De thread geopend kan blijven. Tja, dit is slechts een meningsverschil.
Nu schep je een verkeerd beeld, dat ik "uncool" ben. Ik geef juist aan dat ik het helemaal eens ben met het beleid wat erop XBW gehouden wordt. Ik maak geen rotzooi, heb slechts een vergissing (discutabele vergissing) gemaakt. Daar wordt heel vervelend op gereageerd. Tevens vraag ik je dan al mijn posts na te gaan, je zult nergens vervelende posts of posts vinden die niet binnen jullie regelementen zijn.
Laatst bewerkt: 3 jul 2004