1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

He Graveheart, dat modden he...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door twi, 17 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Het meeste problemen heb ik persoonlijk dat er zovelen zijn die een mod te kakken willen zetten. Ze maken een bijdehante opmerking, als jij daarop reageert, dan ben je plotseling bot. Terwijl je ze gewoon terecht wijst en op hun plaats zet. Soms worden serieuze discussies verknald omdat er eentje bijdehand wil zijn. Als iemand fout zit, moet hij dat gewoon kunnen toegeven en daar niet verder over doorbomen.
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Niet elke thread die rijp is voor een slotje staat altijd in een verkeerd subforum hoor ;) Het grootste deel van de threads wordt wel goed geplaatst en sommige daarvan bestaan dubbel of zijn te loos om open te blijven.
    Daarnaast valt het meestal niet op dat een thread verplaatst is omdat je de optie uit kunt vinken om er "Move" bij te zetten. Afentoe staat het wel eens erbij maar er worden veel meer threads verplaatst :)
     
  3. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dus ook als het een opsom thread is?
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Een opsom-thread wordt geclosed, tenzij er een goede reden voor is om hem open te houden, bijvoorbeeld omdat er goede argumentatie gegeven wordt bij een antwoord en niet enkel wat namen genoemt worden.
     
  5. Ik ben het helemaal eens met twi.
     
  6. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey tepelsteeltje, ga nu eens die uitgekauwde mening van je onderbouwen! Ik begin me nu toch een beetje aan je te irriteren hoor!
     
  7. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    hij had laatst een thread gepost dat hij moderator wilde worden:)
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Goed. Iedereen heeft zijn zegje mogen doen en nu is het wel klaar.

    Slotje erop en verder leven, aub.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina