1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Headset aansluiten op VGA kabel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door niels123, 29 aug 2008.

  1. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Misschien is de titel wat onduidelijk maar ik heb dus het probleem dat ik naar een lan ga waarbij een headset wel een must is.
    Nu hoor ik verhalen dat je een headset moet hebben die via een speciaal kastje op je vga kabel gaat ( zijn computer schermen )
    Dat zou betekenen dat ik een nieuwe headset voor 70 euro zou moeten kopen en dat gaat me een beetje te ver, omdat ik hier ook gewoon een goede headset heb liggen.

    Daarom vroeg ik me af: hoe kan je zien of je headset competible is met VGA kabel en mocht je zo'n kastje nodig hebben kan je die dan ook appart kopen?
     
  2. boatfreak

    boatfreak Guest

    Je zult iets moeten hebben van 2x tulp (stereo) naar amplifier naar headset. Vaak passen die tulps wel in een pc box en in die pc box een headset (zo deed ik het tenminste ;) )
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke haha zegt me niet echt iets:+ toch bedankt:)

    is er misschien een handige site of thread waar zoiets uigelegt wordt? kan iig niks met de zoekmachine vinden:mad:
     
  4. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een tulp naar 3,5" jackphone hebben :)
    ga gewoon naar een electronica winkel(onderdelen huis of w/e) daar hebben ze dat wel
     
  5. boatfreak

    boatfreak Guest

    Dan kan je het volume niet regelen/ versterken, er moet een versterkertje tussen.

    Hoe heb je het normaal aangesloten? zit op die boxen geen headphone dingetje?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  7. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem niet door de mic-in doen maar gewoon in de line-in :)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    same / maakt niet uit :9
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gewoon op een tv en ook zonder headset.
    Maar op lan's spelen ze dus met monitors die geen boxen hebben. dus je moet een headset hebben om iets te horen.
    En mij was dus verteld dat je dat via de vga kabel moest doen.
    iig heb ik dus geen PC mee daarheen:+

    Maar ik zal binnenkort eens naar de electronica winkel gaan.
     

Deel Deze Pagina