headset kapot...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Excalibur, 15 mrt 2006.

1. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    Hey zat gister in een privatechat en nu zegt de ander dat ik heel veel lawaai maak met de headset (erg harde ruis), vandaag hoorde ik bij hem ook heel veel lawaai dus we konden elkaar gewoon niet verstaan ,soms was het zelfs helemaal stil hoorde ik hem helemaal niet meer maar hij bleek wel van alles te zeggen. als ik aan mijn draadje zat van mijn headset werd het soms nog erger of minder... dus ik denk dat het draadje niet helemaal goed meer is... wel raar dat die vriend van mij het dan ook heeft... heb ik hier nog garantie op of moet ik gewoon een nieuwe kopen...?????

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is je draadje idd niet goed meer. Ja kan hem proberen los te maken, en hem opnieuw te solderen. Wat ook kan, is even goed vastplakken met Tape. Maar de makkelijkste optie is een nieuwe kopen. Garantie weet ik trouwens niet. Gewoon naar de winkel gaan met de bon, en zeggen dat je dat je recht hebt op garantie. Je kan het altijd proberen.

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn best wat mensen op dit forum die ook dit probleem hebben gehad en gewoon nieuwe van microsoft of van winkel hebben gekregen!

4. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Winkels vergoeden het niet. Je moet naar M$ bellen, zij geven je dan een adres in Duitsland waar je de headset verpakt naartoe moet sturen. Je moet er dan ook je eigen adres bijstoppen (en je klantnummer die ze ook doorgeven aan de telefoon). Je zou dan ongeveer 3 dagen later (via de luchtpost) een nieuwe/gemaakte headset teruggestuurd krijgen.

5. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    en dat kost mij dan wel natuurlijk de verzendkosten...

6. charkie

charkie Mabok

Leuk Bevonden:
    0
    het is in ieder geval wel goedkoper dan een nieuwe headset kopen denk ik dan

7. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat gaat ongefrankeerd...

8. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraagje. Toen ik pas me xbox aanzette en wou gaan gamen hoordde ik niks door mijn headset maar ook niet door m'n speakers, in opties staat dattie door me headset en me speakers de stemmen doorgeeft. Ook praat ik blijkbaar niet als ik wat zeg want bij CoD2 zie ik niet achter mijn naam een tekentje . m'n knopje staat de goede kant op.

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn controller van m'n 360 is verrot, en nu moet ik dus ook een pakje naar Duitsland sturen. Ik moet de verzendkosten wel zelf betalen hoor!!

10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    de oude ging ook snel kapot, vooral bij erop te gaan staan rotdingen

11. basovich

basovich Guest

wie gaat er dan ook opstaan|:- ?!

12. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet wel zelf voor de verzendkosten zorgen. Bij een headset ligt dit rond de 10 euro inclusief alle kosten. Kost je wat, maar het blijft goedkoper dan een nieuwe....

13. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze natuurlijk ook niet voor gemaakt he;) |:-

Maar als je snel een werkende headset wil dan kun je beter een nieuwe kopen dan hem op te sturen en te wachten tot dat hij terug is...dat duurt meestal wel ff. Maar de kosten vallen wel mee volgens mij:)

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0

Het is idd goedkoper maar het blijft gewoon waardeloos natuurlijk.
    Zie je het voor je dat je auto kapot gaat en ze willen het wel maken als je hem maar evan naar de fabriek in engeland brengt 8)

Dus heb ik maar besloten om alle randartikelen maar van een ander merk te kopen...joytech ofzo

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
  17. x15killer

x15killer XoTiC c3l

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het ook een poosje maar nu doet ie het gewoon weer hoor.:confused:
    ik heb alleen het ding er een poosje uit gelaten en er een paar dagen later weer ingestopt...:confused::confused::confused:

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    uitgelaten??? tis geen hond tis een headset

19. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker dan :confused:
    Iedereen hoort me nu of niet of heel slecht met op de achtergrond allemaal geruis. Ik weet niet hoe het komt. ze zijden ineesn van WTF wat doe jij. Ik gebruik nu de headset van de Xbox 1 maar dat is niet top.

20. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik nu ook heb nu zo een soort ijzerdraadje ( uit de xbox360 doos wat om kabels zit) er om heen gedraaid vanaf de controller tot dat ronde gevalltje wat er in de kabel zit. nu doet die het wel weer goed... bij een vriend werkte dat helaas niet die heeft dus een nieuwe moeten kopen had geen zin om naar m$ tebellen ik ga dat wel doen want ik moet tog ook bellen over mijn xbox360 omdat die spellen niet goed leest ( to play this disc put it in a xbox360 controlle...) hoop dat je het verhaal nog snapt*)

Deel Deze Pagina