headset kapot...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Excalibur, 15 mrt 2006.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb zo draadje hier nu alleen snap niet echt hoe ik het er om heen moet doen. Kan je even een foto er van plaatsen of een stappe plan maken hoe ik het moet doen?

2. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    nah was maar een snelle oplossing maar had dat er gewoon omheen gedraaid bij de aansluiting op de controller begonnen er dan omheen draaiend naar beneden toe, dit helpt dan dat het draaidje minder beweegt omdat dat draaidje er om heen het versterkt, bij mij werkte het, had het ergens gelezen weet natuurlijk niet of het bij jou ook werkt... hoop dat je het nu wel snapt anders vraag je het nog maar een keer...

3. B*u*LL*e*T

B*u*LL*e*T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne wa kapot ik bel microsoft op die zeiden stuur hem naar duitsland. Serienummer van mn headset gegeven enz enz volgende dag wil ik hem gaan opsturen naar dui ligt er na een dag ineens een nieuwe in de bus. Oude heb ik dus nog. Gewoon zomaar gestuurd*) *) *)

MAAR........nu 5 weken later is ook die weer kapot GRRRRRRRRRRRRR kut dingen. Dus ik probeer het nog eens, met wat geluk heb ik hem volgende week weer zomaar in de bus._O_ _O_

Kwaliteit headset: KLOTE:'-( :'-( tis een schande voor al da geld wat ik aan da kut apparaat uitgeef. Dan mogen ze wel wat fatsoenlijker fabriceren.

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Jha er moeten een paar 3rd party headsets uitkomen/

Deel Deze Pagina