1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Headset probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Excalibur, 9 dec 2005.

1. Red Dagger

Red Dagger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik ook. Bij was het in eens, ik was ff wat drinken pakken en toen ik terugkwam hoorde ik niemand meer maar de andere mensen hoorden mij wel. En soms doet de headset het wel maar dan na een tijdje doet hij het niet meer. Iemand een oplossing voor dit probleem of is mijn headset gewoon kapot?

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaa!

Ik kan iedereen horen, maar niemand kan mij horen, alleen maar gekraak, volgens mij is m'n headset kapot. :'-(
    En ik hij zit bij het pakket van Bol.com in dus ik zal een nieuwe moeten kopen. Is de zoveelste die kapot gaat (eerste van mij, maar ik ken aardig wat bij wie 'ie ookal is kapot gedaan) Wat scheitheadset zeg! :mad:

3. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Wat is jullie nat? Want als ie op Strict of Moderate staat kan het inderdaad zo zijn dat je niet iedereen hoort;)

4. Red Dagger

Red Dagger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat staat allemaal goed. Hij heeft het altijd goed gedaan alleen nu doet hij het ineens niet meer beetje raar maar goed

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm heb ook een stukke headset gehad en heb hem gewoon ingeruild/gewisseld voor een nieuwe bij de zaak waar ik me xboxprenium *zat headset in...* had gekocht.

Heb ook de hulplijn gebeld en die zeiden dat je hem gewoon kon omwisselen bij de winkel. Dus heb je een headset die mankementen heeft, ruil hem dan gewoon om.

Moderate.

Jep daarom heb ik er nu ook 2 (Headsets). Als er dan eentje stuk gaat heb ik er nog een voor reserve :+

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  6. Red Dagger

Red Dagger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K dat is wel chill ga ik morgen wel ff langs thnx

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb nu twee headsets geprobeerd en ze geven allemaal hetzelfde probleem. Bij pdz hoor ik bijvoorbeeld niet iedereen. Sowieso iedereen uit Ned wel. Nat is gewoon open ed en verder staat alles goed. Blijft een beetje vaag....

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dan zou het daar aan kunnen liggen een vriend van mij had zijn connectie eerst ook op nat en kon niet alles horen toen heeft ie Microsoft/Xbox helpdesk gebeld en die vroegen dus wat zijn nat was en hij zei moderate: Wat hij dus ook had. En toen zeiden ze dat als je nat op Moderate of Strict dat het dan zo kan zijn dat je niet iedereen kan horen of dat niet iedereen jou kan horen en dat ie zijn poorten moest open zetten zodat zijn nat open werd, Heeft ie gedaan en nu heeft ie geen problemen meer:)

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    headset van mij is ook stuk
    gwoon opgesuurd na MS

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En? Wat gebeurt er dan of weet je dat nog niet? :+

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Onhandig. Ze zeggen zelf dat je het beter kunt doen via het filiaal waar jij het hebt gekocht. Het duurt tevens ook nog langer, werd mij verteld. Okee je krijgt de kosten vergoed maar het is wel zo'n omweg, je kan hem net zo goed om wisselen bij de winkel :)

12. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijg ik een nieuwe
    maar die van mij is ook egt stuk het draadje maakte geen kontakt meer, want als ik aan het draadje draaide hoorde ik soms wel mense
    gebruik tot dat ik een nieuwe heb gwoon die xbox headset doet het ook goed

@mark
    neej dat kon nie, die man van de wilnkel zei dat ik maar en maand garantie had bij hem en ldat ik hem gwoon naar MS op moes sture

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  13. Crist

Crist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elk technology product (hard en software) heeft bij ons in belgie wettelijk verplicht 2 jaar garantie, geloof dat het in nederland 1 jaar is. Maar dus zeker niet 1 maand.

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen wou ook al ff zeggen. Jep sowieso geen garantie van een maand want dan kan je er net zo goed geen garantie bij doen.

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    neej hij zei dat ik en maand garantie had bij die winkel dus als ik binnen een maand was gekomen had ik een nieuwe van hem gekrege en nu van MS

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Als je het mij vraagt zit er een soort vloek op die headsets van de xbox en xbox360, damn wat een schijtkwaliteit! Het schijnt dat er nu ook headsets zijn van Logitech als ik mij niet vergis

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me headset maandag opgestuurd en heb vdaag al een nieuwe gekrege. best wel snel vind ik

edit: gister pas opgestuurd

Laatst bewerkt: 23 feb 2006

Deel Deze Pagina