Hallo, Ik heb sinds gister ergens xbox live, ik neem als voorbeeld halo 3, als ik in de lobby zit en wacht tot het spel geladen is (samen met de andere) hoor ik iedereen gewoon praten voor zover ze een headset hebben. Wanneer ik het spel zelf zit hoor ik ineens niemand meer praten, heeft dit misschien met de instellingen te maken? Mocht het wat uitmaken: Ik ben ranked (lvl 3-4 of 5 xD) en speel dan Love Wolve. Alvast bedankt! Nulli`
Misschien dat je niet in dat team zit waarin gepraat word? Misschien is het uitgeschakeld? Misschien hoor je het alleen via de headset ingame of hoor je het heel slecht ingame omdat het overige geluid harder is?
Het beste kan je hier je vraag stellen .. lees de startpost en geef zoveel mogelijk info: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? NB het beste kan je dit soort vragen in bestaande topics vragen .. zoek funktie <-- is een geheime optie
In Lone Wolves kan je niet met elkaar praten tijdens een match, maar zie de door Fardo geposte link naar de thread voor connectieproblemen.