1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    thx guys :)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ranks resetted!

edit:

Omg nieuwe cardback is zoveel mooier dan de legendary cardback haha :+

Ik ga nu Legend worden met warrior, bijna geen slechte matchups meer.

Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    net maar eens in een impuls 7 pakketje gekocht, ik hoopte eindelijk eens op leeroy of yres of iets anders, geen enkele legendary :'-( ..

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Las dat het kans 1 op 20 is dat je een legendary uit een pakje trekt.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    omg dan is er steeds een 95% kans dat je geen legendary hebt :lol: ...... Als blizzar geld wil verdienen verkoopt ze gewoon legendary kaarten voor 5 - 10 euro per stuk ofzo :cool:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stond bij dat als je alle kaarten wilde hebben je ongeveer €250-300 moet investeren. Als het nog iets fysieks was had ik daar niet zo veel problemen mee. Door alleen arena te spelen ben je maanden bezig om alles te verzamelen.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in totaal denk ik rond de 20 euro uitgegeven aan dit spel, wat ik prima vind waar ik er heel veel uren in heb gestoken en het nu al enkele maanden echt mijn lievelingsspel is. Maar ik ga geen packs meer kopen. Ik had gehoopt dat 't aanschaffen van 7 packs toch wel minimaal één kaart zou geven van WOW!. Maar alleen maar "rare" kaarten geen eens één epic :x

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is minder. Maar er zijn zat competitive decks zonder epic of legendary. Misschien dat je een van die kunt maken. Verder heb je ook nog kans dat je een legendary trekt die waardeloos is. Heb je er wel 400 dust bij :+

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dan zou ik nooit meer packs kopen :cool:

Zelf zou ik in jouw situatie als doel nemen om arena te leren spelen en daar je centjes aan uitgeven. Je krijgt veel meer ervoor terug dan uit packs. En als je arena leert kan je in principe infinite gold en packs farmen.

Oneindig gold verdienen met arena is makkelijker dan je denkt. Iedere dag krijg je al 40 tot 60 gold van je dailys en je hebt maar 7 wins nodig om je gold terug te krijgen en meestal verdien je nog iets extra. Haal je maar 6 wins ofzo dan heb je nog steeds genoeg voor de volgende arena met je daily gold erbij.

Zelf heb ik 30 tot 40 euro ofzo uitgegeven aan arena denk ik. Daarna werd ik winstgevend in arena. Sindsdien heeft blizzard niks meer aan mij verdient. Constructed, ladder, legend worden etc was ook iets waar ik me vroeger totaal niet mee bezig hield.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Arena is sowieso de leukste mode imo. Heel gaaf dat je tegen van alles en nog wat kan spelen en dat je zelf je eigen pret pakket mag maken. Had een keer een deck met 3 x flamestrike......

Mja ik houd 't wel bij de aanschaf van coins voor Arena.. 6 wins halen vind ik lastig. Gemiddeld haal ik 2-3 wins, een enke uitschieter naar boven van 4-6 wins. 6 heb ik volgens mij één keer gehad.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfs bij 3 wins maak je in principe nog winst aangezien je een pack voor 100 krijgt en samen 50 gold/dust. 3 wins is minimum wat je moet halen. Gewoon blijven oefenen dan weet je welke kaarten je winst opleveren. Ik heb heel veel arena in de beta gespeeld. Wel veel crap kaarten gekregen en ook gekocht. Kreeg ik na de beta een refund voor en kreeg toen stukken betere kaarten.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wait wut, je speelde al HS voor de whipe? Dan speel je al veel langer dan ik. 8)

Ik zat er een maand voor de open beta in.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar speelde alleen maar arena, toen amper iets van constructed play mee gekregen. Arena is ook wel een goede plaats om alle kaarten te leren kennen aangezien je daar bijna alles in play ziet komen. Als er bij MtG een nieuwe set kwam speelde ik eerst ook veel drafts. Daar mocht je overigens wel de kaarten houden! :+

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet steeds beter welke kaarten ik moet pakken, deze avond de heerlijkste arena sessie gehad.. 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2,4-2, etc uiteindelijk 9-3 gespeeld :D \o/\o/\o/\o/\o/

genoeg coins gekregen voor een nieuwe arena sessie

speelde tegen een dafuq kaart, hij had:
    - charge
    - divine shield
    - windufry
    - taunt
    O_O

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Al'Akir the Windlord. Heb ook wat Shaman decks geprobeerd maar vind ze erg tegen vallen.

Speelde trouwens straks tegen een gast die wel 15 legendaries in zijn deck had. Alle goede ook nog en ze waren ook nog eens ALLEMAAL gold.....had overigens wel gewonnnen al koste het wat moeite.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    nice, idd the windlord :)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gore kut miracle rogues. Ze slopen steeds mn winstreaks... :mad:

Ik wou dat er meer aggro op de ladder was zodat miracle weer eens opflikkert.

edit:

Deck getweakt, run weer dubbel armorsmith ipv 1 voor tegen rogues.

Laatst bewerkt: 3 mei 2014
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind Rogue ook de meeste verschrikkelijke class om mee te spelen. Vond ik in WoW ook al. Weiger daar ook mee te spelen!

Wil dat deck ook wel maken waar je mee speelt, maar kom 1 legendary te kort :mad: Wil eigenlijk ook niks sharden anders is de collectie dadelijk niet compleet.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Handlock speelt wel lekker in de huidige meta. Goed tegen druids en miracle rogues.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar het lijkt me van iedere aggro deck te verliezen? Eigenlijk goed tegen trage control decks?

Deel Deze Pagina