1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vooral aggro hunter. Aggro warlock valt nog goed te counteren. Aggro pally weet ik niet. Gok dat het een kut matchup is want ze runnen divine favor en dat is de sterkste kaart tegen handlock ever. 8)

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    is dit niet heel zwak tussen rushers? en waarom maar 1 x brawl? :eek:

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    kut heartsthone loopt weer eens vast -_- en dan druk ik op quit en dan heb ik een lose erbij rot op!

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Nergens last van hier.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jeuj, een Legendary in mijn pakje: Nozdormu. Heb je voor de rest niets aan, want dan pest ik mezelf ook.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    400 dust erbij.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit deck destroyed alles wat aggro is. Brawl is alleen sterk tegen Zoo. Iedereen speelt om Brawl heen, dus ze traden alles af tegen warrior en spammen niet te veel belangrijke units op het board.

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik zie toch wel redelijk wat decks met alleen maar 1,2 of 3 mana kaarten (-low-budget-hunter-aggro-deck)
    nou maak ik liever zelf mijn decks (ok ik wil niet constant, maar kan soms leuk terug komen, en dan nog winnen) maar kan ik er dus vanuit gaat dat die hoge kaarten niet perse nodig zijn?

en is het nou beter of van kaarten 2 dezelfde te hebben? of 30 verschillende. elke keer als ik een leuke kaart zie bij de tegenstander dan wil ik die ook in mijn deck.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voordelen en nadelen van singulairs(1 kaart) of doubles is:

Een singulair is altijd beter en sterker. Speel je bijv 1 silence, wanneer je die silence dan krijgt, is de kans groter dat het een goede target heeft dan dat je er 2 speelt. de eerste faceless manipilator is sterker dan de 2de aangezien de 2de waarschijnlijk geen goede target zal krijgen.

Doubles zijn beter in consistency. Boardwhipes, removal en je early minions zijn belangrijk om aggro decks te overleven. Dus het liefst heb je er 2 van om te garanderen dat je ze in je openingshand krijgt.

Het heeft ook gewoon met de kwaliteit van de kaart te maken. Is een kaart erg sterk dan wil je er gewoon 2 van runnen, niet zo moeilijk. Wanneer ik een deck bouw is bijna alles 2x, daarna finetune ik het deck en komen er paar single kaarten bij.

Over high en low-cost cards. Lowcost is sneller, met een lowcost deck ben je de beatdown tegen een highcost deck. Hunters hebben veel damage in hun deck en hero ability. Dus ze vallen face aan met chargers in de early game, en winnen met hun damage spells in de midgame. Daarnaast hebben ze veel drawpower met een broken combo dus in de mid tot late game spelen ze gewoon meerdere kaarten tegelijk om hun mana te benutten.

Over het algemeen switch je naar highercost kaarten als je te snel uit kaarten gaat. Je kan ook meer drawpower in je deck stoppen maar dat zal je teveel vertragen. Over het algemeen is het beter om duurdere kaarten in je deck te stoppen.

Laatst bewerkt: 5 mei 2014
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Duurdere kaarten kunnen vaak in hun eentje de game beslissen in weinig beurten terwijl je van de kleine meerdere kaarten en beurten nodig hebt.

Verder heeft je 2e Manipulator altijd kans om je eerste te targetten daarvoor vind ik deze kaart niet het geschikte voorbeeld. Beter is bv Big Game hunter. Deze zie je zelden 2x in een deck gespeeld worden. Maar je punt was wel duidelijk :+

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik merk wel dat ik altijd, hunter's mark, arcade shot, multishot, explosive trap, snipe, explosive shot altijd wel standaard in lijn deck heb. Vaak red het me wel om de rollen om te draaien. Maar het neemt wel veel kaarten in beslag.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunter's Mark killed idd niks dus is in dat opzicht een verloren kaart. Je hebt altijd een 2e kaart nodig om de kill te maken. Hij is daarom ook maar 1 mana terwijl een Assassinate 5 mana is.

13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ok maar in combinatie met arcade shot ben je wel weer een kaart kwijt. Zeker als het een grote jongen is. Maar ik zie die kaart ook niet op de decks die op internet staan. Dus wellicht maar eens vervangen.
    Maar deadly shot is dus een mooie vervanging ervoor. Maar 3 mana.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hoeft maar 1 damage te doen. Vaak wordt er bv een Stonetusk Boar gebruikt. Archer kan ook een optie zijn.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja snap ik, maar als je geen kaarten op het board heb ben je met 2 kaarten in een buurt die kaart kwijt. Maar er zijn dus meerdere opties. Unleash the houds kan dus ook zie ik nu.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die wordt in vrijwel ieder Hunter deck gespeeld. Je moet dus in dezelfde beurt als de Mark die 1 damage kunnen doen. Je moet met aggro decks oppassen dat je niet te snel al je kaarten speelt.

17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja dat is vaak wel een probleem. Dat ik door mijn kaarten heen ben.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Of snel genoeg wint. :+

Hearthstone is de laatste tijd een stuk minder leuk geworden. Het is meer steen papier schaar geworden. Miracle beats midrange hunter en controle warrior, controlle warrior en midrange hunter beats aggro, aggro beats Miracle etc.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind de game vooral heel erg draw gevoelig. Je beginhand bepaald voor 50% al de uitkomst van de partij. Waar ik ook van baal is dat als ik arena speel ik soms tegen 3 legendaries in 1 deck aan loop terwijl ik geen eens een epic gehad heb en maar een paar rares. Niet dat die kaarten altijd beter zijn, maar een Ragnaros tegen komen in arena is bijna altijd een loss bv. De draft manier is extreem slecht uitgewerkt imo.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jup, de game kan soms erg random zijn. HS is een skillgame maar geluk bepaalt veel. Minder goede spelers hebben altijd kans om te winnen.

Arena drafts zijn random het dat moet ook zo blijven, dat maakt het juist leuk. Arena neem ik ook een stuk minder serieus dan ranked ladder.

Deel Deze Pagina