1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De legendaries die Lastpak op noemt hebendirect effect in de beurt daj je ze speelt. Daarom zijn ze ook goed. Hij oegt het ook goed uit. Zodra je en kaart speelt die dat effect niet speelt en dus niet direct effect heeft weinig nut heeft late game. Of je hebt al bordvoordeel en je hebt al gewonnen. Of je hebt niks op het bord liggen en hij wordt meteen removed. Imo had je beter een andere kaart kunnen craften.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    als je eens wat afwisseling wilt kan je ook een warlock icm murlock rush deck maken, best vermakelijk.. Alleen is 't meteen GG als je enemy een unleash heeft of een aanval die 2 of meer schade tegen alles doet :'-(

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tegen grotere taunts leg je het ook af omdat je dan teveel moet traden. Tegen control en midrange moet je gewoon een goede draw hebben en hopen dat je tegenstander de eerste beurten geen goed antwoord heeft. Heb je in beurt 4/5 geen boardcontrol dan verlies je.

Speel nu veel met Ramp en DreamHack. Moet zeggen dat ik Druid echt het allerleukste vind. Grappig genoeg is dat ook mij favo class in WoW. En het meestel hekel heb ik aan Rogue wat in WoW ook zo is :+

Sommige hero power mogen ze ook wel wat aan doen. Shaman is eigenlijk veel te random. Net als bv Lightning Storm. Dat maakt de class tot een probleem. Ook tegen Hunter wil je eigenlijk helemaal geen totems spelen. Die van Mage is dan wel weer nice alleen is de class ruk.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Constructed:
    1: Warlock, Druid, Rogue, Warrior, Hunter
    2: Shaman
    3: Pally, Mage, Priest

Arena:
    1: Mage
    2: Pally, Shammy, Druid, Rogue, Hunter
    3: Warlock, Priest, Warrior

Mijn powerranks imo.

Had net trouwens weer een arena run(tijd lang niet gespeeld) met een mage. 12-1, helaas een game verloren van:
    Een Mage! Met MEER Flamestrikes!

Beter maken ze van flamestrike gewoon een rare, samen met fireball maybe en dan is Mage balanced in Arena. In constructed hebben deze changes geen effect.

Nu bezig met een priest run, class is slecht, mn draft is slecht. Fuck it! Heb de gold toch niet meer nodig haha. En sta gelukkig al 8-1

Ik ben contructed maar ff aan het ontwijken, miracle rogues zijn zo retarded. Als de auctioneer+conceal niet word gefixt kap ik met constructed. Het is een gamebreaking combo waar veel classes niks tegen kunnen doen. Het deck is eigenlijk niet eens zo heel sterk maar een hard counter tegen controle, en dat is mijn favo arctype :'-(

Laatst bewerkt: 11 mei 2014
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze moeten damage stealth laten breken. Ik denk eerder dat dit gewoon een fout is van Blizzard ipv intended. Als ze dat fixen is er niks aan de hand.

6. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vind nu wel dat ik te veel tegen mensen moet die met veel legendaries spelen
    heb er zelf hellemaal geen 1 moeilijk winnen dus zo

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik speelde net toch tegen je right? :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Onzin. Zoo en Lifecoach zijn topdecks die zonder legs runnen. Alleen control decks hebben legs nodig.

9. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ja klopt 2 keer een succes:'-(

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tempo Rogue, Watcher Druid, Token Druid, Shaman Burst doen het ook prima zonder legendarys.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik dacht dat je me in de zeik nam door bewust de slechtste kaarten te kiezen. WIndfury dragon? Wisp? wtf bro 8)

Waar zijn je harvest golems, Yeti, Si-7 agents, eviserates etc.

Laatst bewerkt: 11 mei 2014
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Weet ik, maar ik speel voor de lol. En Ysera vind ik gewoon een leuke kaart, en ik wil die Dream cards gewoon hebben. Ik weet dat mijn deck er niet sterker op wordt, maar ik word gewoon gelukkig van Ysera ;)

Gelbin Mekkatorque, Illidan Stormrage en Nozdormu.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die zou ik allemaal sharden. En dan een goede leg craften. Welke class speel je het liefste en welke archtype?

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gelbin kan niet, want dat is een reward. En als ik Illidan en Nozdormu disenchant, dan heb ik maar 800 dust. Dat vind ik het niet waard voor. Ik ben blij met de paar legendary's die ik heb. Ik speel overigens het liefst met Priest. En dan een control deck, want ik vind rush decks echt niks aan.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verder heb je ook niks/weinig aan die legs. In je deck stoppen alleen omdat ze legs zijn is ook geen optie. Priest is een low tier class samen met Mage en paladin. Heb zo weinig decklists er van gezien dus weet niet hoe duur control is.

http://hearthstonetopdeck.com/deck.php?d=1726&filter=current

Dit deck is wel waard om te spelen. 5500 dust nodig, -de kaarten die je al hebt. As je dit wil spelen zou ik eerst focussen op de legs. Deze worden in veel control decks gespeeld dus ze craften is zeker de moeite waard. Ook de Manipulator wordt veel gespeeld. Je kunt je dus geen bult vallen als je die kaarten craft.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    tegenwoordig lijkt elke deck wel een AOE aanval te hebben:mad:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je ook nodig. Dan raakt je ook minions die je niet kunt raken. Daarnaast is het vaak een removal voor kleine minions met nasty abilities.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Om AoE kan je zo makkelijk omheen spelen. Daarom is Zoo ook zo sterk. Ze hebben veel kleine minions maar door hun buffs blijven alle belangrijke minions uit AoE range.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Lol, net een awesome game tegen een oldschool handlock. Hij speelt nog steeds Lord Jaraxuss. En op het juiste moment een topdeck Harrison voor mij haha. Van 2 kaarten naar fullhand. :+

Maar whatever, ik ga weer verder met mn boycot.

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is idd het beste wapen waarop je Harrison kan spelen :)

Deel Deze Pagina