1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    dit soort decks bedoel ik dus, meerdere legendarys en enorm veel frustrerende kaarten zoals die met 5 damage en 10 hp.. Dan heb ik altijd iets van, wat moet ik daar nou weer mee? En dan daarna meteen de unit met 4/4 charge:'-(

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Leuk deck man :) speel je hierme ook op de ladder?
    Ik kan dit deck op de legendarys na ook bouwen wat zou dan een goede vervanger voor Cairne of Cenarius zijn?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik snap niet hoe mensen die decks kunnen krijgen bij arena. Ik kan uit veel kaarten kiezen, maar nooit die ik in mijn deck (ladder) heb. Hoe kan je ooit aan leg kaarten komen als je steeds niet verder komt dan 1 overwinning in arena.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dat maakt niet uit zelfs als je geen overwinning in arena behaald kun je leg kaarten krijgen.
    Mijn allereerste Arena run eindigde in 1-3 en een Ysera voor mij haha, is gewoon random.

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja ok. Maar moet wel elke keer 150 gold inleveren. Heb net 300 gekregen omdat ik 50 potjes had gespeeld. Maar voor de rest is het steeds maar 10 of 40 gold. Schiet niet echt op.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meer dan 1 overwinning moet toch wel te doen zijn? Zoek eens guides voor arena. Daar worden de beste picks voor classes en kaarten uitgelegd. Hiermee moet je 6 wins iedere keer wel kunnen halen.

https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AifXEOqTcGcLdFVvWk1GRjVJTHJUaTVLcGViR1RRTFE&gid=20

Beste classes: Mage, Paladin

Beste 2e keus: Shaman, Rogue, Druid

Probeer niet te kiezen: Warrior, Priest, Warlock, Hunter

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja daar ga ik. Ik speel het liefst met Hunter, Warrior of warlock. Na toch maar iets anders proberen dus.

bedankt voor de sheet. daar kan ik wel iets mee.
    top.

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bloodhoof voor een 2de sunwalker en Cenarius voor je Ysera/Rag maybe. Beide zijn geen musthaves om het deck goed te kunnen spelen. Cenarius vervangen is tricky. Probleem is dat geen enkele kaart in de buurt komt bij Cenarius. In iedere match doet het wat het moet doen, taunts om te stallen of buffen om te winnen. Ysera doet niks tegen aggro, Rag is goed maar kan gecounterd worden. Je moet maar ff testen of Ysera een verschil maakt.

En yes! Run het deck momenteel op ladder, ik win veel, maar tegenstanders misplayen veel tegen me dus weet niet hoe viable het is op legendary. Mijn rank is nog niet zo hoog aangezien ik niet meer zo tryhard ben als vorig season. Daarnaast kom ik alleen Zoo tegen, dus kan moeilijk testen hoe de andere matchups uitpakken. Ik heb nog een paar dagen nodig om te tweaken en te testen of het deck wel zo goed is. Maar momenteel loopt alles soepel. Ik denk dat ik momenteel al heel dicht ben bij de juiste balans van snelheid, survivability en dreigingen. Voor mn gevoel is dit een stabielere versie van Ramp druid en een sterkere versie van Watcher druid. Beste van beide werelden eigenlijk.

Ramp druid had 2 problemen waardoor ik het deck nooit heb gespeeld. 1, zonder ramp kaarten verlies je. 2, je hebt je ramp kaarten maar je hebt te weinig plays omdat je vaak limited bent met het spelen van 1 big guy iedere beurt. Mijn build heeft hier geen last meer van. Het heeft een veel snellere curve maar kan in de lategame net zo sterk zijn mits je genoeg kaarten hebt.

wtf bro, hoe kom je aan die list? 8)

Het deck komt uit de dark ages van Hearthstone toen ranked nog niet bestond. Iedereen dat tot 30 kon tellen had de hoogst haalbare rank. Je werd altijd gematched met iemand met de zelfde MMR, en je kon alleen in rank omhoog gaan. Dus het maakt niet uit wat je speelt.

Daarnaast is het deck ook nog eens flink generfed ondertussen. Freezing is duurder geworden, Pyro is van 8 mana naar 10 mana gegaan.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien Yeti <<>> Sylvanas?

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zat te denken aan Sylvanas voor Cairne. Sylvanas is een goede kaart maar het doet zo weinig in dit deck. Het hele idee van mn build is dat mijn board sterker is als dat van mn tegenstander, met uitzondering van Zoo na dan, Zoo is altijd sneller. Dus ik heb in turn 1 tot 10 sterkere minions, ik trade alles voor mn tegenstanders minions, dus boards blijven klein. Sylvanas zal dan altijd een 5/5 zijn voor 6 mana. Idee van ramp is dat je snel je grote minions speelt, een early sylvanas is slecht, die wil je liever late game spelen.

Yeti voor een 6-drop werkt niet trouwens, dan verlies ik weer mn snelheid en ik wil graag beatdown zijn versus controle.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Google:" nuke mage deck :)".... Wtf trouwens dat Pyro vroeger 8 mana was das echt imba, 10 mana is al van 'tja hmm kan net"... Maar 8 mana :lol:........

Maarja het is gewoon een hele leuke deck imo. Heb jij nog tips hoe hij wat sterker kan? Ik heb trouwens ook een big game hunter in mijn versie gedaan.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel deze als Ramp:

2 Keeper of the Grove
    2 Druid of the Claw
    2 Ancient of Lore
    1 Bloodmage Thalnos
    1 Big Game Hunter
    2 Harvest Golem
    2 Chillwind Yeti
    2 Azure Drake
    1 Stampeding Kodo
    1 Cairne Bloodhoof
    1 The Black Knight
    1 Ragnaros the Firelord
    2 Innervate
    2 Wild Growth
    2 Wrath
    2 Savage Roar
    2 Swipe
    2 Force of Nature

Ben aan het testen om Rag voor Cenarius te switchen. Verder heb ik het vrij makkelijk met dit deck tegen Zoo, Handlock, Miracle en control Warrior. Eigenlijk dus tegen de decks die nu veel op ladder gespeeld worden.

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als jullie iets nieuws willen proberen. Dit deck heeft Kolento een paar dagen geleden gemaakt en is gebaseerd op OTK, best leuk deck.

Arcane Golem + 2x Power Overwhelming + Faceless Manipulator + 2x Soulfire = 32 dmg.

Hij heeft trouwens 1x Shadowflame eruit gehaald voor een extra Voidwalker.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wow sick, had de Gaara ramp verwacht. Dit lijkt wel OTK Druid. 8)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie de laatste tijd veel OTK decks. Shaman heeft imo beste OTK op het moment.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat me op valt is dat bijna de hele T10 ladder Miracle Rogue speelt, maar op de toernooien in zowel 1-deck als 3-deck matchups zie ik Miracle Rogue nergens terug komen. Is daar een reden voor?

Zie btw binnenkort een nerf op Auctioneer aankomen. Dat cripled Miracle genoeg denk ik. Preparation en Shadowstep kunnen ook een mogelijkheid zijn. Rogue hheeft gewoon te veel 0 mana kaarten die eigenlijk gewoon 1-2 mana zouden moeten zijn.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    9 van de 12 speelde miracle op deck wars.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is 1 toernooi. Als ik ze allemaal bekijk zie ik echt bar weinig Miracle.

Deel Deze Pagina