1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Iedere class een eigen kaart en 20 nieuwe kaarten. Je moet alles verdienen door wings te spelen. Maar de wings moet je kopen natuurlijk.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok dat is beter :)

Valt me trouwens op hoeveel decklists er niet kloppen. Ik was de deckwars aan het kijken op YT en was vooral Tides aan het volgen. Nu staat in iedere decklist online dat hij 1x Cold Blood speelt. Echter heb ik hem die in geen enkele match in handen zien hebben. Staat ook dat hij 0x Assassin's Blade zie spelen en die zie ik hem wel spelen. Alle decklists die ik online vind zijn gewoon verkeerd.

Had ik laatst ook al met een deck van ek0p. Daar wist ik ook 100% van dat die niet klopte met de vids die ik keek.

Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Arena gaat steeds wat beter, ik doe niet meer 4 minions van 7+ mana in mijn deck. Meer focus op de early en mid game:9

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Handige link :)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj zat vlakbij een goed deck, een Zoo deck gemaakt en eigenlijk met gemak van rank 15 naar 11 gegaan in een korte speeltijd...

pff weer zo'n enemey die ALLES mee heeft

DRUID: eerst 2 x zo'n unit met taunt met 5/10 (dan denk ik al wtf, 2 beurten achterelkaar die kut unit) en daarna nog even 2 legendarys..... okay dan vind ik het niet erg om te verliezen.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hij speelt iig geen Zoo ;)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach 't voelt wel goed om nu eindelijk eens mensen te beaten die mij eerst HS les gaven, dat ik echt dacht van "WTF"!..... Vooral lekker om van iemand te winnen die meerdere legendarys op 't bord heeft gegooit.

Eindelijk weer eens level 10, de vorige keer kwam ik bij lvl 10 via het nuke mage deck (veel geluk gehad denk ik).

Edit: ik zou betalen als je na een tijdje ook kan chatten tijdens de game, dit spel is toch emotie en af en toe moet ik gewoon even wat berichten sturen :x

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maakt rank wat uit dan? Het gaat er meer om dat je blijft leren en een betere speler word. Dit is een RNG based game, je kan winnen met slecht spelen en verliezen met goed spelen. Je moet niet oordelen over jezelf op basis van wins maar op beslissingen die je hebt gemaakt.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een goed punt, heb sowieso al 2 keer zo'n "titters" moment gehad. Doe je je zetten en dan zie je ineens dat je lethal hebt gemist |:-...

Wat is RNG based ook alweer? Verder ach ik speel altijd met een bepaald doel/ obsessie anders zou ik het niet spelen. Ik probeer gewoon lekker ver te komen met een Zoo deck!..

Het liefst wil ik ook goed worden met arena maar ik weet eigenlijk niet wat voor deck ik moet maken, zelfs met een heel goed deck verlies ik daar nog =(

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    RNG = Random Number Generator. Gamers gebruiken RNG om random elementen in games te beschrijven. Bijv de kans op een legendary uit een pack, dat je de juiste kaart topdecked of je knifejuggler de juiste minion raakt.

En wtf is een titters moment? 8)

Over Arena, ik speel sinds kort weer arena en heb wel een paar tips.

Bij draften kies je gewoon kwaliteitskaarten, kaarten die goed zijn zonder combo. In het begin is het redelijk simpel, je kiest steeds de beste kaart uit. Na 15 picks ga je letten op je curve en weaknesses van je deck. Je wilt een deck met de juiste curve, dus niet te goedkoop maar vooral niet te duur kwa mana en je wilt iedere beurt je mana volledig benutten. Verder moet je deck gebalanceerd zijn en niks te kort komen. Je wilt genoeg removal hebben, genoeg minions, maybe een paar taunts als je dat fijn vindt en ook carddraw. Op basis van wat je deck nog nodig heeft doe je de overige 15 picks. Het hoeft natuurlijk niet altijd precies 15 en 15 te zijn. Je kan ook na 10 picks al je zwaktes verminderen, gaat er ff om dat je uiteindelijk wel kaarten moet kiezen die je deck versterken. Bij iedere pick moet je ff nadenken welke kaart je deck het beste verbeterd. In het begin zijn het natuurlijk altijd de beste kaarten, later zijn het vaak de kaarten die je deck nog nodig heeft.

Dus let op:
    - Goede curve
    - Minions
    - Removal
    - Carddraw

In deze volgorde. Verder kan dit je wel helpen: http://www.liquidhearth.com/forum/arena-strategy/1972-massans-guide-to-midrange-arena De decklists die je net had gepost zijn volgens mij ook van de zelfde speler/streamer

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je haar niet? Bekende HS speler op Twitch (niet dat ik haar volg) maar die kwam een paar keer bij Funny & lucky moments, must see voor de hs speler!

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :), heldere post. Tja curve, hoe ziet de curve eruit die de meeste winst boekt? Is dat een aggro curve of control curve? Of maakt dat weinig uit als het maar één van de twee is want "rock - paper scissors" ?

Ik probeer iig ook goed te focussen op removal, genoeg tegenstanders die hun minion buffen als een gek, als je dan geen removal oid hebt of silence dan is t 'gg" :eek:

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Snelle midrange. Je speelt geen controle of aggro meestal in Arena aangezien je afhankelijk bent van de kaarten die je krijgt aangeboden. Midrange lukt bijna altijd.

Hoe je curve er precies uit komt te zien is een afhankelijk van je class. Rogue en Warlock draften een stuk lichter dan bijv een Druid.

Je wilt eigenlijk 5x 2-drops 4x 3-drops en 5x 4-drops, het liefst in minions. Daarna kan je kiezen tussen zware minions spelen, of meerdere kleinere minions/spells en carddraw in de lategame.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet je focus echt weghalen van de legs. Je doet alsof sie godkaarten zijn en dat is niet zo. Dit is ook geen reden om te verliezen. Je speelt tegen control en dan weet je dat dit soort kaarten komen rond turn 8.

Curve kijk ik niet na. Pas na kaart 20 kijk ik of ik genoeg low drops heb.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm control warrior deck is duidelijk sterker dan mijn Zoo deck, jammer dat ik niet genoeg dust heb om al die legendarys etc te maken die hiervoor nodig zijn.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij alle control decks runnen meerdere legs. Die zij. Dan ook vaak tussen de 8000 en 14000 dust om te maken. Miracle Rogue is niet heel erg duur als je al een paar kaarten hebt. 3 legs en 2 epics.

Verder is Zoo gewoon een heel sterk deck die weinig cost. Kijk ook eens toernooien op YT waar dit deck gespeeld wordt. Liefste met commentaar. Daar kun je veel van leren en ook beter het deck leren spelen.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip:thumbs:,,

Hmm 2 x death coil vervangen voor 2 x gnome reaper (2-1) ipv 1 schade + kaart dit omdat ik toch vaak genoeg kaarten heb, niet vaak de kans heb om een enemy met 1 hp te killen en ik de gnomes kan gebruiken icm knife juggler...

Enige dat ik mis t.o.v het beste deck is een Leeroy, maarja sparen i guess :eek: zit nu op 78 dust >_<

Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ben nu lekker aan het pielen met Druid in casual. Heb een deckje gemaakt en ben een beetje aan het tweaken. Ik heb nog altijd maar weinig unlocked omdat ik niet enorm veel speel en er ook geen geld in stop. Gaat desondanks best ok. Lekker taunt heavy.

Iemand tips om te verbeteren?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moeilijk te zeggen aangezien ik niet weet wat je allemaal hebt.

-1 yeti
    -1 ooze

+2 innervate (horen in ieder druid deck. Imo de beste kaart die ze hebben.)

Hier zou ik mee beginnen. 4 mana drop heb je al 2 shield mastas. Ik zou nooit shield masta en yeti spelen. 2 ooze is te veel. In de meta kom je vaak maar 1 assissins blade of 1 gorehowl tegen. Warlock runt al geen wapen.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    -iron fur grizly, imo een zwakke taunt.. Kan je beter die van 3/5 spelen

Deel Deze Pagina