Als je al 2 Shieldmasta hebt zou je een Yeti weg kunnen laten. In budget control drop ik liever een turn 4 Shieldmasta. Enige keer dat ik een Yeti dan zou willen droppen is turn 1 coin + Innervate.
Deadly Poison wordt vaak icm met Blade Flurry gespeeld en is dan geen target. Ook geld voor Assassin's Blade het zelde verhaal. En daar komt bij dat Ooze geen Harrison is. En ja in control Warrior wordt vaak Harrison gespeeld. Speel hem daar zelf ook in. Maar ook in geen enkel ander deck. Warrior lacked ook carddraw. Doomhammer is dan ook de beste target voor Harrison. Ik zou in dit geval maar 1 Ooze spelen. Dat is denk ik genoeg. Ik speel overigens in geen enkel Druid deck (Ramp, Watcher, Hyper) weapon removal. Enige deck wat ik veel tegen kom is Miracle Rogue en daar heb ik vaak weinig kans om hem te spelen.
Ik ben wel een voorstander van de Drake hier. Late game kan de Drake + Swipe/Starfall nog een boardclear zijn. Verder is er geen enkele kaart met spelldamage. Eventueel zou je de Drake kunnen swappen voor een Kobold. Minder mana, maar geen carddraw. In Druid/Rogue decks is de Drake altijd een target. Tegen Zoo is het vaak een 2-for-1 trade.
Als je budget Druid wil spelen zou ik toch eerder gaan voor een Ramp deck. Kijk eens hoeveel van deze kaarten je hebt en misschien kunnen we zeggen welke kaarten je kunt vervangen die je niet hebt :
2 Keeper of the Grove
2 Druid of the Claw
2 Ironbark Protector
2 Kobold Geomancer
2 Chillwind Yeti
2 Sen'Jin Shieldmasta
1 Azure Drake
2 Boulderfist Ogre
2 Sunwalker
2 Innervate
2 Mark of the Wild
2 Wild Growth