1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Golden Druid deck is wel duur zeg. Golden rare craften is al 800 dust en dan zul je net zien dat je hem een dag later uit een pakje trekt.

2. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ineens geen enkele pot meer winnen, niet in arena of op ranked. Lijkt wel alsof ik constant de verkeerde kaarten heb. Heb 2 weken niet gespeeld en lijkt wel of ik de grootste noob ooit ben, is de Meta zo erg verandert?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt wel mee eigenlijk. Wat speel je ala ik vragen mag?

4. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken shaman en daar haalde ik makkelijk rond de rank 5 mee. Dan heb ik nog een ramp druid, control warrior en freeze mage.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind die groene cardbacks best wel mooi trouwens, jammer dat iedereen ze natuurlijk zo'n beetje heeft.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Midrange Shaman doet het heel goed op het moment. Als je slechte draws hebt zou je dat zelf wel doorhebben denk ik.

Ik speel nog steeds met de standaard back :) Al vanaf het begin.

7. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Beetje mensen op het verkeerde been brengen door ze te laten denken ah die speelt nog niet zo lang :+

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    whehe pcies, hierdoor gebruik ik niet de groene deck :D _O_

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :+

Vind ze ook gewoon nog de mooiste :)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik weet zeker dat je de nieuwe wel macho vind!

Het zou eigenlijk de cardback moeten zijn die je verplicht krijgt als je niet verder komt dan rank 20 na 25 games ofzo :+

Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb 260 dust. Twee keer Sunwalker of twee keer Keeper? Wil eigenlijk wel varianten van Druid blijven spelen dus ik neig naar Keeper.

12. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In druid decks zijn keepers vaak een must. Dit omdat ze altijd nuttig zijn of het nu een silence is of 2 damage. Dus ik zou voor de keeper gaan;)

13. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha waarom werk jij niet bij Blizzard? top idee

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Keeper kun je zowel in ramp als watcher spelen. Daarnaast heeft Ancient Watcher eigenlijk 3 kaarten die hem 'activeren': Defender, Protector en Keeper.

Persoonlijk zou ik Sunwalker helemaal niet spelen in Druid. Keuze lijkt me vrij makkelijk om voor Keeper te gaan.

Enige punt wat ik voor Sunwalker kan vinden is dat het een neutral is en ik niet weet welke decks je nog meer wilt spelen.

Misschien kun je Sunwalker spelen als vervanging van Cairne als je die nog niet hebt. Maar dan zou ik er nog steeds maar 1 spelen.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, dacht ik ook al. Thanks.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Word een beetje ziek van die lucky draws die iedereen heeft. Lijkt alsof wanneer ze tegen mij spelen ze zelf de kaarten mogen uit zoeken. 3x achter elkaar tegen Priest gewonnen, maar vraag niet hoe. Iedere keer hebben ze antwoord op alles wat ik speel, iedere keer topdecken ze en iedere keer win in al zwaar in fatigue.

Jammer dat de game niet meer skillsbased is en zoveel luckbased. Als ik een schrting moet maken is het 90% luck en 10% skill. Vandaag 5 wins met het standaard Mage deck tegen Watcher, Ramp, Miracle en 2x random leg crap. Ongelofelijk dat ik met dat crap deck uberhaupt een win eruit kan persen...

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kom je daar nu pas achter? Je moest eens weten hoe vaak ik van Zoo verlies omdat ze turn 5 doomguard, gevolgd door turn 6 doomguard spelen. 8)

Het is niet bepaald iets dat je makkelijk mee kan dealen als je eerst een shitstorm van one-drops over je heen krijgt.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee kom er nu niet achter, maar zat even in een rage. Had ook een Zoo deck gemaakt waar ik 21-0 mee ging op ladder. Later wilde ik het deck wat tweaken en begon met playtesten tegen Expert CPU. Nu speelde ik met het zelfde deck 2x tegen iedere class en verloor alle matches kansloos van de CPU. Dat zou toch niet mogen? En dat had niks met bad draws te maken. Kan het deck hier nog wel posten.

Hoe kan een CPU die altijd de verkeerde minion speelt hier zo eenvoudig van winnen. Lijkt bijna dat als je opzettelijk probeert te verliezen je gewoon gaat winnen.

Luck speelt altijd een onderdeel in dit soort games, maar 1 topdeck kan een hele game veranderen. Verliezen vind ik helemaal niet erg. Goed zelfs als ik er iets van leer. Maar verliezen omdat de tegenstander de verkeerde keuzes constant maakt en de goede kaarten trekt is onzin.

Eerst stond er btw ook nog x/500 onder een class, maar dit is helemaal weg?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk om de luck factor te verminderen de openingshand uit 5 kaarten moet bestaan. Daarnaast is coin + kaart voor speler 2 te OP. Met 5 kaarten is dit ook niet nodig en is 5 kaarten + coin genoeg voor speler 2. Denk dat je vele mooiere matches krijgt en veel minder luck based.

Hoe vaak heb ik wel niet 3 card mulligan en mijn 2e hand is eigenlijk nog slechter. Als het niet ranked is dan in het gewoon insta-cencede.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor diegene die echt beter willen worden in Arena, kijk wat filmpjes van decks met veel wins. Ik heb hier veel inspiratie uit op gedaan en erg veel geleerd. Dingen die ik eruit heb gehaald:
    + Zorg dat je iets van 5-7 sterke 2 drops hebt
    + vooral nog veel meer over welke kaarten wel en niet te kiezen

Net btw voor het eerst Deathwing gespeeld, heerlijk.. Ik had Deathwing getopdecked en ik had niks op 't bord. Hij had iets van 15 damage en 9 health oid.. Nadat mijn DW het bord had gecleared kreeg ik de minion waarbij ik kon kiezen voor 5-10 _O_

Aangezien hij al een morph/ frog had gespeeld wist ik dat 't wel GG zou worden, die turn quitte hij maar _O_

Deel Deze Pagina