1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je weet hoe je aggro/minrange/control speelt?

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    aggro = heel veel low drops 2/3 en een paar killers
    midrange/ control = veel 3/4 en hoger drops wat 2 maar niet teveel toch :eek:

midrange/ control = focus op board clear
    aggro= focus op aanvallen enemy hero :)

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijn antwoord erop, ik keek elke paar turns hoeveel minions ik had etc mbt de mana curve. En dan nog wel eens spieken welke beter is, ik zat lang te puzzelen bij de keuze voor "2de blessing of the kings" of "1 kaartje waarbij de aanvallende minion steeds 1 extra kaart genereert"
    &

Equality + avenging wraith lijkt me wel een lekkere combo <3

Laatst bewerkt: 8 jun 2014
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat veel 4tjes wellicht maar ik had niet veel (sterke) 5 drops naast de al gekozen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Equality + Consecration is nog beter. In mijn Paladin control deck speel ik ook nog Wild Pyromancer. Maar volgens mij is die combo standaard in ieder Paladin control deck.

Verder moet je nooit voor combos gaanin arena als je aan het draften bent. Combos zijn veel moeilijker te drawen in arena. Ik zeg niet dat je ze niet moet spelen. Je moet het deck er alleen niet omheen bouwen zoals in constructed. Dat gaat mis in arena.

Als je midrange draft wil je juist wat meer 4 mana drops en wat minder 3 mana drops.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Eq + conse is idd de lekkere board clear spell :) valkuil hiervan is wel eens dat ik dan wacht tot ik ze kan gebruiken en ondertussen niet sterk speel en dat hij na mijn combo alsnog de kill maakt.

Maarja genoeg gespeeld voor vandaag, ben nu Trump aan 't kijken (7-1) met hunter! Dat is echt een sterk hunter deck met o.a 3 x dogz

omg speelt 7-3

Laatst bewerkt: 9 jun 2014
  7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    noob deck achteraf, had 't niet door maar echt te weinig drops, ik verlies al bij turn 2-3 =(

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kun je dan al verliezen? Zeker de kaarten die je tot en met 4 mana hebt zijn gewoon goed...eigenlijk zijn het veelal top drafts...

Als je turn 2-3 aan het verliezen bent doe je echt iets verkeerd hoor...

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ja maar te weinig ofzo, ik gooi die minions op 't bord maar de tegenstander heeft mininions die de mijne weer killen. Hij kilt mijn minions en neemt bord control, en mijn aoe's lieten mij ook in de steek.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het spel geen replay functie heeft want dan kon je 't zien ;)..

Ik speelde steeds zo snel mogelijk de beste minion mogelijk, 2 drop bij turn 2 etc, 3 drop bij turn 3 maar die van hem waren steeds sterker.. Bij turn 3-4 heeft hij vaak al een sterker bord dan kom ik met een minion waarbij het gelijk is ongeveer. Die kilt hij met een spel en vervolgens dropt hij er nog een minion bij. Hier incasseer ik vaak al veel hero damage.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    weer een nieuwe deck gemaakt hopelijk gaat deze beter

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas i'm fucked, zelfs met een mage deck is de eerste game een lose

Zo frustrerend, ik had steeds bij elke turn de juiste kaart maar weer een tegenstander die constant sterkere kaarten had. Na een tijdje had ik nog wat hoop. Gooit hij betrayal op mijn middelste minion, echt krijg de tyfus |:-

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Arcane Explosion is crap in arena. En zoals je ziet heb je hem ook 4 beurten in je hand zonder er iets meer te kunnen.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    die doe ik idd niet nog een keer, ik had hem gekozen als verdediging tegen aggro, maar een beetje goede aggro speler heeft wel meer dan 1 hp minions, en aangezien ik weinig magic versterkende units heb kan ik ook niet 2 damage vs 2 al doen.

Mja net gelukkig wat gewonnen, sta nu 3-1 dus das wel acceptabel.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Volgens mij was het beter om de Fairy Dragon in je hand te houden en je Beserker te pingen. Zodat het geen gratis trade meer is voor zijn Tazdingo.

Je stond trouwens al flink behind in screenshot 1, had je dat door? Als je achter staat in kaarten is het vaak slimmer om meer voor face te gaan als je board beter is dan dat van je tegenstander.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    never mind, ik had hem niet moeten gooien, (my bad)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    laatste game, begin was nagelbijten!

Gelukkig had ik top deck een 2 drop

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Links kan ik zien dat je die gespeeld hebt ;)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, my bad ;) ik had hem btw gegooid omdat ik wilde voorkomen dat het bord leeg zou gaan, maarja is dat goed of niet? Ik vind het lastig om minions achter te houden en in de sitautie te komen dat ik niks heb liggen. De kans op flameblast is 1 op 30 dus daar kan ik ook niet op rekenen

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hand is redelijk leeg dus je kan beter proberen om zoveel mogelijk value uit je kaarten te halen. Daarnaast is een fairy dragon op turn 9 net zo goed als turn 8 lijkt me.

Deel Deze Pagina