1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is niet altijd de beste optie om alles op tafel te gooien als dat mogelijk is. In dit geval maak je het makkelijk voor de tegenstander om zijn betrayel te spelen. Je Berserker pingen legt genoeg druk bij je tegenstander want zij Shieldmasta trade hij dan zowel op je Berserker als je Water Elemental. Dit soort keuzes kunnen in dat stadia van de game cruciaal zijn!

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mijn arena run van 7-3 ( met mijn deck imo best slecht) is beloond met de legendary Cairne :D aight :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt wel mee. Erg zware drops had je niet. Pyro als enige finisher. Maybe Rocketeer. 7 wins is mooi. En Cairne is super! Zie je tegenwoordig in bijna elk deck. Sowieso 1 van de 6 legs die je sowieso wil/moet hebben.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor dit deck?

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hem zag wist ik al dat ik een lekkere legendary te pakken had, ik heb iets van 2200 dust en kan nog een legendary maken maarja ik weet nu dat een legendary ook niet alles is en ik vind 't ook wel leuk om wat er over te dromen dat ik een legendary kan maken.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt een overload aan 4-drops en geen carddraw. 2x Acolyte of Pain zijn goed in Mage. Shieldbarrier is volgens mij niet zo belangrijk. Dus die kan je alvast eruit halen.

Maybe 2x Tazdingo switchen voor Defender of Argus. En Raging Worgen en Fairydragon voor Sunfury Protector.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ok thx :)

Hmm wat is in dat deck beter: Boulderfist ogre of Sunwalker?

Laatst bewerkt: 9 jun 2014
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit is de aggro Mage die ik wel eens speel:

Maar als je toch een leg wilt craften raad ik je nog steeds ten zeerste aan om een andere class te gaan spelen. Mage is leuk om erbij wel eens te spelen, maar als je een beetje ranked mee wilt doen zou ik gaan voor Warlock, Shaman of Druid. Een goed HandLock deck hoeft ook niet heel duur te zijn en hoeft niet eens een leg te runnen.

Als je toch een leg gaat craften kies dan voor Bloodmage aangezien die ik bijna elk deck zit.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens, die heb ik al :9 .... Eigenlijk vind ik Ragnaros wel gaaf maarja ik weet ook niet hoe ik hem moet spelen, en als alles om hem draait en hij gewoon ge polyt/ hexed/ removed word dan heb ik alsnog een lose :'-(

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel liever control, aggro vind ik niet zo leuk eigenlijk.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je Rag gaat spelen dan ga je control spelen. En control gaat er om dat jij je tegenstander dwingt zijn kaarten als Poly etc vroeg te spelen. Pas dan gaat Rag op tafel. Die ga je noet spelen als je denkt dat je tegenstander er nog 2 op zak heeft.

Verder speel je in control vaker meerdere legs om het een goed deck te maken. Cairne heb je al dus dat is mooi mee genomen. In de huidge meta hebben de meeste controls decks het zwaar. Druid doet het volgens mij nog het beste. Je focus ligt natuurlijk op endgame en daarvoor heb je veel legs als goede keuze.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat meta ook alweer voor?

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat mensen atm spelen

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien is Frost Mage nog iets voor jou?:

2 Doomsayer
    2 Loot Hoarder
    1 Bloodmage Thalnos
    2 Acolyte of Pain
    2 Azure Drake
    1 Alexstrasza
    2 Mirror Image
    2 Ice Lance
    2 Frostbolt
    2 Arcane Intellect
    2 Ice Block
    2 Ice Barrier
    2 Frost Nova
    2 Fireball
    2 Blizzard
    1 Flamestrike
    1 Pyroblast

Die legs in dit deck worden ook weer in meerdere decks gebruikt. Dus zijn safe om te craften. Als je maar 1 leg kunt craften dan zou ik weer voor Bloodmage gaan. Al is die makkelijker te vervangen dan Alexstrasza voor bv een Kobold. Geen carddraw, maar wel +1 spell damage en een 2 mana drop.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bloodmage talnos heb ik al, en ik heb genoeg dust voor Alexstrasza, frost mage ziet er wel leuk uit. Ziet er uit als een sterk en aggressief deck

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zeggen "go for it". Ik denk dat je toch Mage blijft spelen en dan is dit deck helemaal niet verkeerd.

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt aardig op de Aggro mage die ik wel eens speel :) win er toch nog aardig wat potjes mee.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik won er toen ik 5 games met Mage moest spelen 3x van HandLock en 1x van Miracle. Iedere deck kan in principe winnen. Alleen hebben ze een betere draw nodig en minder win mogelijkheden.

Speel op het moment HandLock, Midrange Shaman en Ramp. Heel af en toe Miracle maar vind het gewoon niet leuk om te spelen. Ook Zoo wil ik nog wel eens spelen. Casual speel ik Paladin Control.

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb gewoon te weinig dust om een handlock te maken anders had ik dat zeker gedaan, lijkt me er leuk om te spelen.. heb ook altijd wel respect als ze me verslaan :) vaak zo weinig health en dan ineens terugkomen.

Zelf speel ik aggro mage, zoolock en een eigengemaakt druid deck.
    Hebben jullie er nog veel geld tegenaan gegooid?

Ik alleen 3x een arena run meer niet.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gok rond de €80 euro. Verder 1000 games in arena gedaan en eigenlijk te weinig constructed. Had meer willen spelen, maar nu ik alle kaarten heb speel ik nog amper arena en ga nu veel meer op constructed focussen. Zo was het eigenlijk ook geplant.

Deel Deze Pagina