1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik was ook aan het winnen tegen een Priest vandaag, totdat hij met een Mind Control mijn Ironbark Protector steelde. Was gewoon een domme zet van mij, want normaal gesproken houd ik dan wel in de gaten of ik een Big Game Hunter heb.

    Druid en Priest vind ik zelf de leukste classes om mee te spelen. Eerst veel Hunter gespeeld, maar dat vind ik een beetje saai nu. De Hero skill van de Hunter is niks vind ik. Die van de Priest en de Druid vind ik een stuk interessanter.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Priests zijn bijna onspeelbaar imo. Alle goede kaarten zijn erg situationeel. Ze hebben 2 sterke minions en de slechtste hero ability early game(op hunter na). Maak zo vaak mee als Priest dat ik geen enkele goede play heb. Vandaar dat ik het ook de zwakste Arena class vind en waarschijnlijk zijn ze ook niet veel beter constructed.

    Hunters zijn wel erg sick geworden in arena door de buff. Je moet wel geluk hebben met het draften maar als het je lukt maak je dikke kans op 12 wins. Je kan gruwelijke combos maken met unleash the hounds. Zeker als je tegenstander te veel minions op zn board heeft.

    Dikke pech vandaag. Had een zieke Paladin deck gedraft maar lag er na 5 wins alweer uit de arena door server failure van Blizz. 1 loss daardoor en 2 losses door verschrikkelijke pech. Had echt verwacht dat ik 12 wins met dat deck zou halen. Ook raar dat ik beide losses kreeg door exact de zelfde kaart. Erge is dat het nog 1 van de slechtste kaarten is in het spel. Snap er helemaal niks van 8)

    [​IMG]

    Turn 4 dit kut ding tegenkomen is lethal voor Paladins blijkbaar. Kon helemaal niks met mijn truesilver en mijn eerste tegenstander zat een questing te pompen zonder dat ik hem kon stoppen. De andere tegenstander was een Warlock dat zn Warden aan het oppompen was zodat ie vrijuit minions ging spammen en face rushen. Kreeg net niet op tijd zn board clear. Hij had net precies genoeg damage.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Oh excuus, wist ik niet:+Heb jullie allebei toegevoegd ;)
    Ik ga nu maar is beginnen met druid, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt:lol:
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb je toegevoegd bro :thumbs:

    [​IMG]

    Ik heb net dit pareltje gedraft. De snelheid van dit deck is insane! _O_

    Onderaan de decklist zit nog een Stormwind Champ, Silverhand Knight, Sunwalker en War Golem

    Edit:
    Eindresultaat van mn Arena run:
    :cool:

    [​IMG]

    Helaas 1 loss. Kreeg een Paladin tot 1 health gerushed maar hij topdeckde een heal minion waarmee hij me de volgende beurt mee killde. Dat was de 12de match. Helaas NET geen perfecte 12-0 :'-( :'-( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nu 600 gold, door onder andere 100 wins en alle basic kaarten te halen. Straks arena doen en hopen dat ik eens m'n gold terug kan winnen.
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha heel ziek!_O_
    Ik heb een druid deck gemaakt, maar ik krijg het nog niet voor elkaar om er fatsoenlijk mee te kunnen spelen. Hebben jullie misschien wat tips?

    [​IMG]
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb hetzelfde deck, alleen dan met 2x Wild Growth in plaats van 2x River Crocolisk. Ik probeer de hele tijd zoveel mogelijk minions op het bord te hebben. Als dat lukt en als ik een beetje goede kaarten trek dan win ik er redelijk vaak mee.
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het gevoel dat ik te weinig minions beschikbaar heb als ik wild growth neem. Dus te veel spells in mijn deck, maar ik zal het is proberen:thumbs:
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Croc > Wrath
    Razorfen Hunter > Harvest Golem
    Novice engineer > Loothorder
    Inventor > Silverhandknight

    Dat zou ik doen
     
  11. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor de tips :) Silverhandknight heb ik nog niet, Loothoarder en harvest golem heb ik er 1 van.
    Eerste arena afgesloten met 3/3, ik had erger verwacht:+
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2014
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het zijn commons dus gelukkig niet duur om te craften. Natuurlijk kan ik je betere kaarten aanraden voor druid maar dat zijn rares of epics.

    Harvest Golem is de beste 3-drop en heel veel decks spelen het. Silverhand Knight is een erg goede kaart wanneer je net begint en geen dure kaarten kan veroorloven.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zit op rank 8 nu en kom alleen dit deck tegen:
    [​IMG]

    Best een goed deck. Idee erachter was om een budget deck te maken waarmee je rank Legend kan krijgen. Een streamer genaamd Reynad heeft dit deck gemaakt en het is hem ook gelukt om Legend te worden zonder geld uit te geven op een 2de account in slechts 5 dagen tijd. Nu is dit deck super populair en kom ik alleen maar warriors tegen. :lol:

    Enige wat het doet is zo veel mogelijk voor face gaan, zoveel mogelijk damage doen met je wapens en de game afronden met damage spells.

    Heb er zelf ook een paar games mee gespeeld en het werkt erg goed. Ranked blijf ik liever Paladin spelen. Blijft mn favo class.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    2e poging arena :)

    [​IMG]

    En dan daarboven nog een Mana Wyrm, Ice lance en Worgen infiltrator (x2)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net weer 2-3, zoals altijd :'-(
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha ff een paar tips over je picks :+

    Ice Lance is onspeelbaar in Arena. Aangezien je niet de garantie hebt dat je genoeg freezes hebt om 4 damage te doen. De freeze effect zelf is geen kaart waard imo. Het doet te weinig.
    Young Dragonhawk heeft waardeloze stats. Doet maar 1 damage en dat is niet genoeg om een minion te killen en heeft maar 1 health dus gaat altijd meteen dood.
    Arcane explosion is niet echt een hele goede kaart. 1 damage is niet veel en het komt zelden voor dat je in situaties terecht komt dat het nuttig is. Sowieso heb je nog altijd je hero ability om 1 damage te doen.
    Silverback heeft maar 1 attack. Dus word vaak gekilled zonder dat het andere minions kan killen.
    Bootybay Bodyguard lijkt in het begin een sterke kaart. Een grote taunt creature dat je beschermt. Maar het is de slechte 5 drop in de game. De reden is dat het vaak trade met veel kleinere minions. 4 health voor een 5 mana minion is geen goede deal.
    Kobold Een 2-2 voor 2 mana is niet goed genoeg. Je bent op zoek naar kaarten die 3-2 hebben in stats. 2-3 is ook goed maar 3-2 is beter omdat ze ook 3-drops kunnen killen. 2-3 minions zijn weer goed tegen 1-drops maar die gaan ook dood aan je hero ability. Spellpower lijkt belangrijk maar de spells van een mage doen meestal genoeg damage. Tenzij je arcane explosion hebt natuurlijk. :+ Opzich een leuke combo maar Arena is niet de plek voor combos aangezien je niet de garantie hebt dat je de juiste kaarten ervoor krijgt.

    Stats zijn heel belangrijk in Hearthstone. Wat je eigenlijk wilt in Arena is zoveel mogelijk stats krijgen voor zo min mogelijk mana. Dit zijn de minions die het best traden. Heel veel kaarten met taunt of spellpower zijn erg slecht om die reden. De enige goede taunts zijn Shieldmaster, Fencreeper en Sunwalker. De enige goede spellpower minion is Azure Drake omdat je ook een kaart erbij krijgt.

    Maar ik vind het best een redelijke draft voor een 2de keer. :)

    In de startpost staat trouwens een lijst met kaarten die je het beste kan draften.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Thx:+
    Ice Lance was idd waardeloos, dat heb ik wel gemerkt :p
    Uiteindelijk 2-3 gegaan:F: Wel 45 gold en een expert pack, dus eigenlijk maar 5g verlies xD
    Bedankt voor de tips iig\o/
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als je graag mage speelt moet je dit eens kijken:


    Erg leerzaam voor beginners.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik deed het vandaag eens iets beter in arena. 4-3 met het slechtste deck dat ik tot nu toe gehad heb, begon met een verlies dus ik had echt 0-3 verwacht. :eek:

    E: Ik kreeg een gouden Young Priestess uit mijn pack, houden of disenchanten voor 100 dust?
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik disenchant al mijn golden cards en het is nog een slechte kaart ook. Dus ja :+
     

Deel Deze Pagina