Pyromancer in Warrior is best insane
Verveelde me een beetje dus heb voor de lulz 1x Pyro erin gegooid. Tegen freezin mages bouw ik gewoon ff 40 tot 50 armour op haha.
Ook tegen Zoo decks is de kaart nice natuurlijk. Die extra whirlwind maakt het allemaal een stuk makkelijker.
Had gister wel ff een kut reeks. In iedere match tegen handlock, druid, of rogue wanneer ze hun van cleef kregen leek al mn hard removal wel verdwenen. Ik heb veel cycle in mn list(2x azure, 2x slam, 2x shield, 2x acolyte) maar ik krijg mn shieldslams en executes maar niet.
Zit wel te denken om weer een copy van BGH erin te gooien. Kom erg veel handlocks en freezing giant mages tegen.
Anyway, tijd niet echt gespeeld en gister was het ook kwa RNG drama. Ging waarschijnlijk in mn koppie zitten en heb mijn speelsessie moeten afsluiten op een rank 14... Moeilijk ook om te zeggen waar het fout ging bij mij. Dat iedere handlock al zn giants er doorheen jaagt en op turn 10 al zn leeroy, power, faceless combo heeft. En alle druids double innervate krijgen en op turn 9 al hun combo hebben. Terwijl ik gewoon geen fucking removal kan drawen en letterlijk iedere brawl verlies is gewoon bizar.
Laatst bewerkt: 2 jul 2014