1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De kaart van Priest is pretty good. Zoo word gruwelijk sterk en Shaman en Warlock krijgen waarschijnlijk een nieuw deck.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Moet toch wel Athene probz geven dat ie Pally speelt, z'n eigen build en controle speelt. Jammer dat ie stiekem ook loopt te cheezen door een legendary run end season te doen. Volgens mij weet ie ook wel dat op het laatste moment de top spelers het beste kan ontwijken. :+

Verder moet ie wel ophouden met trollen want het is gewoon fucking irritant dat ie shit praat over een game en een genre waarin hij helemaal geen recht van spreken heeft. 8)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb dit seizoen legendary gehaald met aggro en control paladin. Vooral aggro is het heel goed te doen. Control ook goed te doen tegen alle matchups.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt me niet meer goed om te winnen met de druid ramp pack :mad: , ik lose vooral tegen rushers

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik krijg elke keer een worthy opponent als ik rank speel. lieg beesten. mijn tegenstanders hebben altijd 1 of 2 legendary kaarten en ik maar 1 epic kaart.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zegt hij altijd. En Zoo speelt zonder epics or legendaries. Dan moet het echt een slecht deck zijn.....:emo:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pyromancer in Warrior is best insane 8)

Verveelde me een beetje dus heb voor de lulz 1x Pyro erin gegooid. Tegen freezin mages bouw ik gewoon ff 40 tot 50 armour op haha.

Ook tegen Zoo decks is de kaart nice natuurlijk. Die extra whirlwind maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Had gister wel ff een kut reeks. In iedere match tegen handlock, druid, of rogue wanneer ze hun van cleef kregen leek al mn hard removal wel verdwenen. Ik heb veel cycle in mn list(2x azure, 2x slam, 2x shield, 2x acolyte) maar ik krijg mn shieldslams en executes maar niet. :mad:

Zit wel te denken om weer een copy van BGH erin te gooien. Kom erg veel handlocks en freezing giant mages tegen.

Anyway, tijd niet echt gespeeld en gister was het ook kwa RNG drama. Ging waarschijnlijk in mn koppie zitten en heb mijn speelsessie moeten afsluiten op een rank 14... Moeilijk ook om te zeggen waar het fout ging bij mij. Dat iedere handlock al zn giants er doorheen jaagt en op turn 10 al zn leeroy, power, faceless combo heeft. En alle druids double innervate krijgen en op turn 9 al hun combo hebben. Terwijl ik gewoon geen fucking removal kan drawen en letterlijk iedere brawl verlies is gewoon bizar.

Laatst bewerkt: 2 jul 2014
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel met 1 Slam en 1 Gnomish Inventor. Verder ook geen BGH. Wel 2x Faceless. Tegen Giants heb ik meestal voldoende removal. Speel ook nog een Sylvanas.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Dit is mn huidige list. Er zit een argent commander in omdat ik regelmatig door mn hele deck heen draw en mn tegenstander net niet dood kreeg.

Maar double faceless? Want kopieer je dan meestal?

De reaper is gewoon een test. Gorehowl is een stuk beter, verschil is dat 2 mana betekent dat ik niet gorehowl + azuredrake kan spelen. Ben nu aan het testen of reaper misschien op veel momenten beter zou zijn. Misschien switch ik argent ook voor leeroy. Dan kan ik reaper+leeroy spelen als backup finish.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Af en toe Ysera of Cairne, maar meestal gewoon kaarten van de tegenstander. Giants en Sunwalker zijn geliefde targets.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wait wut. Wat jij speelt lijkt meer anti controle dan een echt controle deck. Geen Alextrasa of Ragnaros. :eek:

Ik neem aan dat jij zelf het tempo bepaalt tegen bijvoorbeeld een miracle rogue? Zelf leun ik altijd achterover en laat ik mn tegenstander bepalen hoe er gespeeld word. Ik heb ook veel minder presure in mn deck zitten.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja bepaal zelf meestal het tempo, en in mijn ogen is dat ook controle, waardoor ik vooral tempo Miracle en Handlock vaak vroeg het voordeel pak.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik bedoel dat jij de beatdown bent en je tegenstander de controlerende speler. Moet ook wel verwarrend voor je tegenstander zijn dat ze nooit een rag of alex van jou zien. Want ze reken er ongetwijfeld wel op. :+

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja merk idd wel vaak dat ze Alex verwachten. Rag is meestal 8 damage en dan weten ze wel met hem te handelen. Alex zijn effect is natuurlijk altijd direct en dan zie je ook vaak dat het ze de eerste 15 damage niet uit maakt omdat ze toch verwachten dat Alex komt. Als je tegenstander op 10 staat en jij op 25 verwachten ze sowieso niet dat je hem gaat spelen. En dan ineens kom Ysera op tafel :)

Het deck is dan ook iets op de meta aangepast. Overigens niet mijn deck. Tides heeft deze ontworpen. Heb toen ca. 48 uur aan gameplay gezien van hem met dit deck.

Was net even de stream van Athena aan het volgen. Hij werd apecht geasskicked op rank12. Hij maakt te veel bad play en te veel fouten.

Next game:

maar........:

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha ik zit ook te kijken.

Trouwens, mn Warrior list is klaar. Dit speel ik nu:

Pyro armour _O_

Ook is reaper misschien wel een goede upgrade voor mij. Nu heb ik 5x2 damage voor face ipv 7. Mn tegenstander uiteindelijk dood krijgen was mn main weakness. 1x Leeroy en 1x Elite maakt het deck ook beter. 2x Azure drake was teveel. Zeker nu ik Pyro speel wat je ook als +1 spelldamage kan gebruiken. Mn curve loopt weer een stuk soepeler als gister toen ik net het deck aan het maken was.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Had even een screenshot moeten maken net. Speelde tegen een Warrior die op een gegeven moment een huppeldepup parrot speelde. Nog nooit gezien. Was een 1-1 creature geloof ik, 2 cost, met het plaatsen van een pirate naar je hand. Dafuq is dat dan?

EDIT: Hij ging trouwens meteen quiten nadat hij de creature gespeeld had.

EDIT 2:
    Net maar ff opgezocht. Reward kaart dus. Nooit eerder gezien.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Yup krijg je als je alle piraten kaarten in bezit hebt. Je krijgt er dan 2. Als je alle piraten golden heb dan krijg je 2 golden Parrots.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die had ik iemand in Pirate Hunter zien spelen haha.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hebben natuurlijk ook wat synergy met Hunter.

Leuk deck dat Warrior van je. Pyro icm WW geeft natuurlijk een hoop armor/kaarten.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    oeh nog nooit gezien :)

Deel Deze Pagina