1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    dafuq, credit card afschrift van 79 euro voor hearsthone... O_O.. Achja ik had vaak arena toegangskaartjes gekocht en ik heb er geen spijt van. :)

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    wel duidelijk dat iedereen beter wordt in dit spel, ook als je speelt op level 17 heb je nu al een tegenstander die gewoon een sterk deck heeft en weet wat hij ermee moet doen!

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat komt vooraal omdat het nieuwe seizoen net begonnen is. Dan kom je op iedere rank legendary spelers van vorige seizoenen tegen. Als je een mindere speler bent of mindere decks/kaarten hebt is het ook een idee om een paar dagen te wachten met ladder zodat de betere spelers hoger in rank zijn.

Ik heb 1 seizoen pas tegen het einde kunnen spelen en toen had ik tot rank 3 of 4 alleen maar bonus stars. Was en ziek lange winstreak. Maar dan kom je op de lage rank ook echt berschrikkelijke decks tegen :)

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb voor het eerst een gouden legendary in een pakje gehad, Captain Greenskin. Waardeloze kaart vind ik, dus die ga ik disenchanten. Welke legendary is echt een must?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt er een beetje aan wat je wilt spelen.

Leeroy > Ragnaros > Cairne > Bloodmage > Sylvanas

Beetje in die order. Kan zijn dat ik zo snel iets vergeet. Neutral leg geef ik de voorkeur over een class leg aangezien je die obviously maar in 1 class kunt gebruiken.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik zat te denken aan Prophet Velen omdat ik graag Priest speel.
    Maar ja, dan heb je er inderdaad niks aan met de andere decks.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bijna geen enkel of zelfs geen enkel goed Priest deck runned Velen.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh oke, dan wacht ik even af wat ik doe. Binnenkort komen er ook nieuwe kaarten, misschien zit daar een leuke bij.

Ik werd net wel keihard genakt door Leeroy Jenkins en 2 keer Shadowstep. Ook gaf die een keer +4 damage. Dus in een beurt deed Leeroy 22 damage. Whoops, daar had ik geen antwoord op. Zelf heb ik Leeroy niet, maar ik zie hem wel veel.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk speel ik geen miracle of OTK meer. Maakt de geen imo kapot. In turn 8/9 moet je een taunt op bord hebben anders kan 28 hp over al lethal zijn. Gaat nergens over. Balans is gewoon kut. Puur door de game mechanics. Leeroy is gewoon veel te broken, maar er zijn meer kaarten waar slecht over nagedacht is. Sowieso dat hele shadowstep bullshit en Rogue kaarten die te goedkoop zijn, zeker icm Auctioneer. Daarnaast moet er ook een nerf komen op Savage Roar en ook Shaman OTK. Balans is geheel weg uit deze game en je kunt zelfs op 30 hp tegen 1 hp staan en de volgende beurt verliezen.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    pff warlock giant deck is echt zo'n argggggggggh deck :r

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt wel mee. Je moet weten hoe je er tegen moet spelen. Kijk hoeveel mana hij open heeft liggen. Heeft hij volgende beurt 6 mana en hij heeft 16 hp dan moet je hem niet aanvallen en hem onder de 13 zetten. Anders gooit hij dadelijk 2 giants + eventueel een taunt. Silences bewaren voor Twilight Drake. Maar wat ik zeg: je moet weten hoe je er tegen moet spelen. Domweg aanvallen en niet nadenken en je eigen ding doen en je hebt grote kans te verliezen.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Druid Ramp, en idd silences bewaren voor de Twilight Drakes. Vaak komen ze ook met die ene unit die niet kan aanvallen (van 2 mana). Moet ik die eigenlijk zsm killen?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je die moet je gewoon killen. Hoeft niet altijd meteen. Maar met Defender wordt het een 5/6 en dan moet je mogelijk 2-1 traden terwijl dat met 4/5 al moeilijk gaat worden. Meestal zullen die deze laten taunten in dit deck en niet met Owl silencen om te attacken. Die silence gebruiken ze liever op jouw taunt. Als ze echter niet hun kaarten trekken kunnen ze er ook voor kiezen om aan te vallen, maar vaak is dit niet face maar proberen ze te traden. Giants zullen 9/10x voor face gaan. Taunts wil je dan hebben liggen.

Maar let goed op die 13hp grens bij 6 mana. Meestal maken spelers rond die turn de fout om ze op te laag HP te zetten en dan kunnen er zo maar 3 of 4 giants in 1 beurt op tafel vallen en dan ben je fucked.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks goede tips :).. Vaak komen ze op 6 mana ook met de instant kill die de hero hp terug geeft. Dus rond de 6 mana gooi ik er bv geen Ragnaros in oid.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik was net op twitch naar HSdogdog aan het kijken. Hij speelt Freeze Mage en nu #4 US ladder. Misschien leuk en leerzaam voor jou om naar te kijken. Ice Block is natuurlijk heerlijk tegen OTK. Ik zal zo even een decklist voor je posten. Denk dat je alle kaarten wel hebt.

Originele deck speelt hij 2x Azure Drake en geen Loot Hoarder. Heb even gevraagd waarom hij de switch gemaakt heeft. Hij gaf als antwoord dat het beter was om te drawen into draw.

Succes!

Laatst bewerkt: 6 jul 2014
  16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah leuk deck om wat voor te gaan sparen :) leuke afwisseling t.o.v de Druid Ramp

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand btw nog tips om met een Druid Ramp beter te spelen tegen een Zoo deck? Want het is bij mij zo dat ik of DIK win of dik verlies. Ik zoek de middenweg.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wild growth niet in je mulligan hand houden, kaart is te langzaam voor de matchup. Double sunwalker + Double Ancient of War en een healing touch in je deck.

Mulligan tegen warlock. Op zoek naar swipe, innervate, keeper of the grove, wrath.

Je zou ook nog kunnen experimenteren met Aboms en Wild Pyros.

Laatst bewerkt: 6 jul 2014
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit deck speel ik, maar 't voelt outdated, en de eerste paar turns toch wel erg kwetsbaar!

Deel Deze Pagina