1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Plus dat Mark ook goed is tegen Miracle. Bv Harvest Golem + Mark en de tegenstander is bijna verplicht een Sap te gebruiken. Mark op Ancient of Lore is ook nice. Taunt die de tegenstander niet graag Sap op speelt omdat je dan weer 2 kaarten kan pakken (of eventueel te healeb).

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan moet ik even hard sparen als iedere wing 700 goud kost. Dat betekent geen Arena meer doen, want dat levert mij niks op. Ik kom vaak niet verder dan 3 of 4 wins, dus dan raak ik mijn goud kwijt. Op dit moment 515 goud, dus dat komt wel goed als ik iedere dag de daily quest doe. De eerste wing is toch gratis.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zit op 3500 gold, dus zit wel goed. Misschien dat ik de wings samen gewoon koop en de rest spendeer op packs/arena. 40 packs = 45 euro. Als ik de wings koop betaal ik eigenlijk maar 18 euro voor ~40ish packs. :)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is omgerekend in gold idd een stuk duurder. Aangezien ik alle kaarten al heb doe ik niks meer met gold.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Packs gekocht of echt zo diehard lopen farmen? Ben benieuwd hoeveel packs je ongeveer nodig had voor volledige collectie. :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Arena farmen. S1 en S2 heb ik amper constructed gespeeld. Verder ongeveer voor €80 packs gekocht. Denk ongeveer 800 packs voor volledige collectie. Ligt vooral aan het geluk van de legs die je krijgt. Hoeveel dubbele en hoeveel golden. Had denk ik 8 golden legs gekregen.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ahja, dan gaat het vrij rap met golden legy's. :)

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Na een paar keer proberen is het me ook eindelijk eens gelukt :D

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :thumbs:

Leuke rewards?

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Kreeg 250 gold, 2 pakjes en een blood imp. De pakjes zat zoals gewoonlijk weer niks in :/

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Op aanraden van een paar vrienden vandaag ook Heartstone geïnstalleerd. Heeft iemand misschien een paar beginnerstips?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt hier beginnen met lezen:

http://www.icy-veins.com/hearthstone/guides-to-get-started-with-hearthstone

Ik zou in het begin je gold bewaren en geen packs kopen. Verder proberen de daily quests en hidden quests te doen om gold te krijgen. Met dit gold kun je het beste arena gaan spelen. 1e keer is gratis en daarna 150 gold per keer. Als je 0x wint krijg je sowieso 1 pack sie 100 gold waard is. Verder krijg je nog wat klein spul erbij.

In arena leer je heel veel kaarten kennen omdat hier bijna iedere kaart wel gespeeld wordt. Hoe slecht hij ook in constructed (met zelf gemaakte deck spelen) ook kan zijn.

Op de site die ik je gaf staan ook tips voor arena. Verder kun je even googlen naar tier lists voor arena. Dat zijn lijsten van de kaarten hoe goed ze per class zijn in arena. Die zorgen dat je geen slechte kaarten pakt, maar vooral meer goede waardoor je kans om te winnen groter wordt. Antigrav1 en Trump hebben goede tier lists gemaakt. Mage en Paladin zijn de beste classes voor arena gevolgd door Shaman, Druid en Rogue. De andere classes zijn minder goed.

Verder zou ik aanraden om op twitch en/of youtube te kijken naar vids. Hier zie je pro's spelen waarvan je heel veel kunt leren. Met verdere vragen kun je altijd hier terecht bij een paar mensen die de game redelijk goed kennen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Athene is ECHT slecht...

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met mijn Priest deck zonder taunts kan ik echt niet winnen van Miracle Rogue. Ze pakken oneindig veel kaarten en zodra je 20 hp hebt, krijg je de Leeroy Jenkins combo. Ik ben level 11, maar ik word echt moe om steeds dat deck tegen te komen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarom doen alleen Druid en HandLock mee in de huidige meta. Leeroy heeft gewoon nerf nodig.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Eigenlijk is het beter om eerst op Nax te wachten maar ik denk dat alle Nax meta decks ook gewoon Leeroy gaan spelen.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Leeroy op zichzelf is fine. Hij zou immune voor magic effects als shadowstep etc moeten zijn. :)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is toch ook een nerf ;)

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Of de welps taunt geven, maar dan verliest Leeroy z'n flavor een beetje.

Leeroy die untargetable is klinkt weer OP in andere decks.

Laatst bewerkt: 17 jul 2014
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan kun je er weinig meer mee. Immume voor magic effect is geen slecht idee. Geen buffs en geen Shadowsteps.

Deel Deze Pagina