1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niemand speelt Paladin. Alleen Athene en die komt niet verder dan rank 5 lol

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kolento is rank 1 met pala deck.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, ik speel liever control en Druid is dan mijn favo class. Maarrr ik speel ook wel aggro. Dus dan lijkt me Leeroy de betere kaart.

Juist omdat ze ook o.a. unleash generfd hebben, heb ik zo'n gevoel. Dat is echter alleen maar een gevoel; kan ik niet onderbouwen. En aangezien jij zegt dat je de dust terug krijgt als ze wel tot nerfen over gaan (wist ik niet, good to know)...

In ieder geval thanks allebei. :)

Stiekem vind ik Rag een stuk toffer though.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ook ff geprobeerd. Just don't get it.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Soulfire minion only please... Zo zuur om steeds getopdecked te worden.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dus? 1 persoon. Bijna niemand haalt zelfs legend met Paladin. Slechste class voor constructed al alle seizoenen. 2% van de meta speelt Paladin. Daarnaast heft niemand het geluk dat Kolento heeft. Ik heb ook het idee dat hij streams van tegenstanders zit te kijken. Hij weet altijd welke kaarten de tegenstanders in de handen hebben. Zijn stream loopt ook altiid standaard achter.

Maar goed je snapt wat ik bedoel. Zo lang die class geen buff krijgt zal die competetatief nooit mee gaan doen helaas. Jammer want is eigenlijk mijn favoriete class.

Leeroy is idd in meerdere decks te spelen. Dust krijg je 100% terug ja.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Net mn eerste 12 wins! Kreeg tinkmaster als legendary uit de pack. :D

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    't is duidelijk dat ik arena een paar weken niet veel heb gedaan, ik ben de touch helemaal kwijt. Arena runs weer maximaal 2 tot 3 wins.. Ik zit vaak te kijken hoeveel 2 drops ik moet en hoeveel magie.. Heel jammer dit :mad:.........

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nice! :thumbs:

Ik al 2 seizoenen niet meer :lol: Het is sowieso belangrijk dat je niet te veel lage drops heb en dat je genoeg late game drops. Bijna alle arena games worden late game gewonnen. Als je dan geen antwoorden hebt of sterke drops dan ga je nat.

Zoek altijd voor antwoorden die minimaal 2-1 traden in de situatie waarin je zit. Wapens zijn bijna altijd sterk omdat die vaak 3-1 traden of zelfs beter.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tips, ik zal dit meenemen als ik weer een nieuw deck craft ;)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik merk in constructed dat ik vaker verlies van slechte spelers/deck dan goede. Vaak spelen die zo dom terwijl jij ergens om heen aan het spelen bent. En dan ga ik meestal nat omdat ik dan de goede kaarten niet meer trek 8)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cho aan het testen in een MurLock deck. Weinig spells die ik zelf gebruik. Werkt goed. Alleen zijn de beslissingen om zijn spells weer te spelen en die hem weer terug te geven vaak moeilijk. Zie Cho ook vaker in Zoo voorkomen.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Black Knight eruit, Blood Knight erin. Stomme kut Zoolocks.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uit je Warrior? Ik speel Blood Knight en Blood Knight beide in Zoo :+

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jep warrior, als tegenstander scarlet crusaders blijft droppen heb ik moeite met clearen. Dan is zo'n bloodknight een easy instant win.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet me echt tot 1 class beperken. Nu wil ik steeds alle classes spelen en dat beperkt mijn kennis van 1/2 classes...

Hmm niet nieuwe kaarten van Naxx zijn echt ziek. Aggro/Rush is dood nu...

Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Baal wel dat Naxx komt. Onbalans wordt gigantisch hierdoor. Prolly word de helft van de nieuwe kaarten generfed voordat ze in constructed play zien...ziet er naar uit dat die gasten zelf totaal de game niet spelen. Kunnen we het SC/WC team dit niet laten doen? Die kennen tenminste balans!

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ben echt blij dat Naxx komt ben het zat om telkenstegen dezelfde kaarten aan te loeren.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zal nog wel even duren voordat ze in constructed zitten. En nieuwe kaarten heb ik geen probleem mee. Ze moeten wel in balans zijn met de rest. Loathed, SS 3 turns op rij is gewoon broken. Ieder deck wat veel spells speelt kunt je in de prullenbak gooien. Daarnaast zijn er veel te weinig silences voor alle DR. Priest heeft buff nodig vooral voor een 2 drop. Geven ze een sterke 3 drop waar priest weer genoeg opties voor heeft. Super kaart alleen heeft priest er geen fuck aan.

Zo kun je wel even verder gaan. Overigens zullen er nog wel wat errata komen op wat kaarten. 2/8 taunt DR kaart uit deck op tafel leggen is random kaart. Komt vanuit vacuum dus zul je zelf niet mogen kiezen. Sommige mechanic zijn ook niet helemaal duidelijk. Ooze zegt 'exact copy' dan zou hij dus ook de battlecry kopieren want hij komt weer op tafel zoals de kaart zegt. Zal echter ook zoals manipulator zijn. Die kopieert het effect niet en is dus useless hierop.

Maar goed, verwacht verschillende nerfs voordat ze in constrcuted komen. Verwacht sowieso Shade, Maexxna enmogelijk KT en meer.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Op bijna alle kaarten is al aardig wat extra uitleg gegeven anders. Zo is de Ooze een battlecry effect en kopieert hij maar 1x. Dus je hebt niet oneindig veel oozes als ze niet gecleared worden.

Deel Deze Pagina