1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat je volgende week de kaarten wel tegen gaat komen in constructed.
    Mensen kunnen niet wachten om hun decks te upgraden.

Priest heeft toch ook zo'n Mass Silence spell? die kan misschien van pas gaan komen.

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mass Dispel is de grootste kut kaart die er is voor dat mana cost. Gelukkig zit in naxx ook een minion die alle friendly minions silenced. Leuke dingen mee mogelijk (en heerlijke freeze mage counter). :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeg ik toch ;) Omdat er nu al zoveel errata is op de kaarten geeft al aan hoe slecht het design er van is.

Denk dat er niet heel veel in de meta zal veranderen. Owl gaat meer value krijgen. Loatheb gaat in ieder deck gespeeld worden en Miracle zal in kracht af gaan nemen. Verwacht wel 1 nieuw deck in de S6/7 meta.

Freeze mage counter alleen op Doom Sayer? Weet niet hoe hard die counter is op Freeze Mage. Verwacht juist dat hij tegen andere decks sterker is.

Laatst bewerkt: 22 jul 2014
  4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee, de minion silenced je eigen minions. Dus tegen de freeze van frost nova/blizzard is het heel sterk als de mage alleen maar loopt turns te rekken.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee snap ik, maar hoeveel speel je nu tegen Freeze Mage? Alleen Blizzard/Frost Nova kan ik bedenken als goede target voor deze kaart. Tegen andere decks is het een dode kaart als ik het zo zie. Daarnaast draaien de nieuwe Freeze Mages maar 1 Barrier en ipv de andere draaien ze een Vaporize. Beste target voor die Vaporize denk ik.

Dacht juist dat hij tegen Paladin o.a. sterk zou zijn. Equality, Hum, Peacekeeper etc.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Freeze mage is vrij common matchup vanaf rank 5? Snap je punt m.b.t. secrets ook niet zo. Het is vaak dat rond turn 5-8 de tegenstander 4+ minions op het board heeft, maar er niks mee kan doen vanwege constant frozen. Als dan die nieuwe minion iedereen dispelled waardoor het kan aanvallen incasseert de mage meteen een shitload aan damage en is de kans op overleving met zijn iceblocks vele malen kleiner.

Was natuurlijk een voorbeeld, zal vast tegen andere classes ook wel zijn nut hebben. Zie al aantal nieuwe naxx kaarten die je wel op het board wil hebben, maar daarna meteen silenced. Paladin equality lijkt me niet echt van toepassing aangezien die toch al vaak samen combineren met consecration/wild pyro/AW.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm ja ik speel US ladder. Kom misschien 1 op 20 Freeze Mage tegen na rank 5. Totaal niet de moeite waard om je daar voor te wapenen. Alleen maar Druid, HandLock en Miracle.

Equality was ook het minste voorbeeld van de 3. Maar ook die wordt ook wel zonder combo gespeeld en puur met 1/1 gekilled. In principe kun je alle debuffs (op silence zelf na) counteren hiermee.

Maar goed. Ik verwacht geen betere meta voor Mage dus verwacht nog minder Freeze Mages tegen te komen. Dus nog minder nut voor de kaart dan. Kan het mis hebben, maar zie niet echt kaarten die Mage gaan helpen. Ook voor Duplicate zie ik ten eerste geen plaats in het deck en daarnaast ook niet veel targets. Doomsayer zou beste target zijn imo. Tegen aggro zijn turn 2/3 Doomsayers al sterk zonder freeze. Zelf op turn 4/5 is het vaak gewoon een 7 damage absorb. Om er dan 4 of 6 te hebben? Ben benieuwd of die kaart is gaat doen voor Feeeze Mage. Al de andere kaarten zie ik niet veel doen iig.

Misschien dat jullie andere ideeën hebben?

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarom speel je US? :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn battle.net account was US. Iedere keer als er weer een nieuwe account komt link ik die weer aan mijn account. Had geen zin om 2 accounts te hebben.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Naxx is playable.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net kaarten unlocked en volgens mij kan ik ze gelijk gebruiken in constructed. Het spel loopt alleen niet zo lekker op dit moment. Het is volgens mij erg druk online.

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De bosses gecleared en de eerste class challenge ook, toen gingen de servers down. :mad:

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    spel blijft hangen bij 't laad scherm :mad:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Al sinds 5 uur ;)

Was weer 5 min fun lol...

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    EU niet.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stond dat het world wide release was?

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, blizzard en hun "world wide releases". :p

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    IK WIL SPELEUUUHHHH

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik had wel een update. Maar kan niet spelen.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben online. Net Faerlina op heroic gekilled. :+

Deel Deze Pagina