1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Alles wat 1 dmg kan doen van hero power tot AoE spells en 1 attack minions removen de divine shield van de sunwalker en is daarna eigenlijk een yeti met taunt. Belcher daarentegen verliest niet meteen zijn waarde als er iets van 1 damage gedaan wordt en stopt aanvallen zoals leeroy en unleash omdat als hij dood gaat nog een ooze spawned.

    In een notendop. ;)
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Beide zijn goed maar Belcher heeft een vervelendere effect voor 1 mana minder en is minder kwetsbaar voor blackknight. Sunwalker concurreert met Cairne en Sylvanas voor de 6-slot dus de meeste decks(momenteel bijna alle decks) runnen Belcher. de 5 mana slot heeft veel minder competitie.

    Daarnaast run je wel 2x Kodo maar volgens mij gebruik je het vaak voor turn 6 met humility.

    Je kan met een simpele switch 1 mana korting krijgen voor bijna het zelfde effect. Gewoon DOEN oke?! :+

    Wat speel jij nu momenteel? Op welke rank?
     
    Shreklel vindt dit leuk.
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    thx guys :) dan ga ik dat inderdaad wel switchen
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rank 2 vorig seizoen geëindigd, nu amper aan het spelen omdat ik wacht tot de hunter gayness voorbij is 22 september. <3
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hunter is easy man. Heb eigenlijk alleen een hekel aan handlocks. Dat is gewoon een oneerlijke matchup tegen alles wat geen aggro is.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja, maar vind er geen kut aan om het zelf te spelen. Verder countert het 3/4 van de decks dat ik speel, dus no ty ik wacht wel op 22 september.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Op 22 sep ga je geraped worden door Handlocks. Ik speel liever tegen Hunters.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Handlock speel ik zelf. Dus no problem. :D
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet ik. Net als Secret Mage. Die hebben het zwaar tegen Hunter idd.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Secret mage speel ik niet. Mostly handlock en deathrattle shaman (voor funzies).
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oké mooi zo. Ik wist nog niks over de nerf van Leeroy en de Buzzard. Werd wel eens tijd. Dan ga ik gelijk mijn Leeroy disenchanten, en dan maak ik denk een Grommash of een Ragnaros. Ik wil graag Warrior spelen, maar ik heb geen Grommash en Shield Slam. En die kaarten zijn denk wel cruciaal.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat zijn je ervaringen met je Warrior deck?
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Controle Warrior is erg flexible. Met een aantal tweaks kan je in principe in iedere meta spelen.

    Mijn moeilijkste matchups zijn priest en handlock. Verder is het prima. Hunter stelt weinig voor als ze geen double Highmane krijgen. En je opener moet heel kut zijn wil je verliezen van Zoo.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zou ik Feugen en Stalag kunnen vervangen door Sylvanas en een Faceless?

    En is de Big Game Hunter een must? Dat is de enige kaart die ik niet heb uit je deck.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat je misschien beter een basic controle warrior kan gebruiken ipv mijn list die puur is gemaakt op basis van mijn speelstijl en filosofie.
    http://i.gyazo.com/907dc095dceadee5d6eb0dfc88d0e14e.png

    Feugen en Stallag zitten erin zodat ik in controle matches kan stallen. Ik ga dan altijd door mn hele deck heen en met deze combo heb ik 3 dreigingen voor 2 kaarten.

    Faceless en Sylvanas zijn geen echte LeLas kaarten :+ Het liefst speel ik altijd puur op curve en wil ik minions pompen vanaf de midgame. Faceless kan je niet altijd op turn 5 spelen, Sylvanas is niet altijd goed op 6. Vandaar dat ze er niet in zitten.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In dat deck zitten wel erg veel legendaries die ik niet heb: Harrison Jones, Baron Geddon, Ragnaros en Alexstrasza. Ik zou niet weten hoe ik die zou moeten vervangen. Maar dan gooi ik maar Sylvanas en Ysera erin. Gorehowl heb ik ook niet, dus dan neem ik een extra Death Bite.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gorehowl hoort al tijden niet meer in dit deck met de komst van Death's Bite.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Veel decks spelen weer Gorehowl hoor. Zeker in Naxx nu warrior meer tools heeft om armor te genereren met armor smiths kan er meer life worden ingeruild voor value en tempo. Dilemma voor mij momenteel is dat Death Bite een van deze lifegain tools is en je wilt geen 5 wapens in je deck runnen.

    Momenteel verlies is al soms games omdat ik 4 wapens in mn hand tegelijk heb met een heel ongelukkige draw.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    No way, Death's Bite haalt zoveel meer value dan Gorehowl. Ik heb geen 1 deck op high rank of tournament gezien die nog gorehowl runned.
     

Deel Deze Pagina