1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je hebt wel gelijk over Cairne, dat is de ideale target van de Priest. Dus die heb ik ingewisseld voor Loatheb. Persoonlijk ben ik ook wel een fan van één Siege Engine in mijn deck. In combinatie met een Armorsmith wordt die Siege Engine echt snel een beest.

    Baron Geddon is inderdaad ook wel een kaart die ik graag wil hebben.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Mijn nieuwe Handlock kaart samen met double poweroverwhelming. Windfury giants! Muhahahahhaa.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2014
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik speel hem nu ook in mijn Zoo deck, echt een toffe kaart. Ik kreeg net weer eens een legendary uit een pack, maar is het Mal'Ganis die ik al heb... =(
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Niet zo zeuren, veel free dust.

    Ik speel nu dit walgelijke deck want ja, will Druid blijven spelen. Als ik handlock tegenkom ben ik trouwens echt all kinds of screwed.

    [​IMG]
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarom vind je het een walgelijk deck? Ik heb het deck ook voor de gein even gemaakt, want ik heb toch alle kaarten voor dit deck.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Omdat ik inmiddels nogal een control slet ben en een hekel heb aan alles agro.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kan alleen maar control spelen. Ik kan totaal niet uit de voeten met aggro decks. Heb ook wel eens Mech Mage geprobeerd, maar daar verlies ik enkel mee. Ik vind control ook het leukste, want dan cycle je door al je legendaries heen.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mn arena is bugged. Kom 3 keer op n rij 12 wins deck tegen zodat ik 0-3 ga. Doe ff normaal blizz

    Tripple flamestrike mage > into truesilver, kings en clear je board met equality concecrate pally naar > deathwing priest. Zo fucking lame.

    En nu is mn gold op lol. Moest zo nodig alles aan packs uitgeven. Dacht dat Arena voor gratis gold was.

    Mech warper is gewoon retarded. Tegenstander lijkt ook altijd double Mechwarper in de eerste 10 cards te hebben terwijl ik in al mijn lategame draw.

    Ben nu bezig met Controle Pally. Ben aan het experimenteren met Redemption. Best nice tegen Aggro met sludgebelcher of tegen controle op je Tirion of Sylvanas/Sneeds. Ik run ook Kel'Thuzad. Het is eigenlijk een deck dat probeert te overleven met heals en removals en uiteindelijk moet winnen met combos.

    [​IMG]

    Het deck is goed tegen Zoo, Hunter 50/50, Mechmage en Mechdruid weet ik niet echt. Warrior is eazymode zoals het hoort bij Pally en Handlock weet ik nog niet. Denk dat Handlock het moeilijkst is.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2014
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Valt in de praktijk nog vies tegen met die Mechwarper. ;) Maar als je hem meteen trekt, speelt en je tegenstander heeft er niet direct een antwoord op dan is het meestal wel een gewonnen race ja.

    Het is jammer dat ik Tirion en Sneed's niet heb anders zou ik dit deck ook wel willen proberen. Met name Tirion lijkt me nogal onvervangbaar.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb de build alweer opgegeven. Tis gewoon te zwak tegen silence. *kuch handlock kuch

    Faceless plus silence destroyed mij compleet
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Golden Warrior unlocked :eek:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oké bedankt voor de lijst :)
    Als vervangers heb ik inderdaad gekozen voor Ragnaros en Big Game Hunter.
    Vanavond ga ik het deck even testen.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Joepie, voor het eerst een Legendary in een Goblins vs Gnomes pakje :) Ik kreeg Malorne, ben er wel blij mee. Daar vind ik wel een plekje voor in mijn Druid deck.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je weet dat ie niet zo goed is heh :+ Toffe aan druid is dat het zo goed om BGH kan heenspelen

    Goeie GVG legendarys zijn Dr Boom en Sneeds. Dus mocht je geen verzamelaar zijn kan je het dusten.

    Heb trouwens sinds kort Kel Thuzad Healadin ontdekt. Een Paladin list met double lay on hands, healbots en heel veel late game. Piloted sky golems, KT en Tirion natuurlijk. Echt sick dat we nu 2 sterke paladin arctypes hebben.

    [​IMG]

    Net een game gewonnen met Pyromancer plus muster. beste combo ooit lol. Had KT op board en kon niet clearen met pyro equality vanwege enemy sylvanas(tegenstander krijgt dan mn KT en zn hele board weer terug lol) Dus moest Pyro, consecration en muster spelen om alles te clearen behalve sylvanas. Maar vanwege KT kreeg ik mn recruits en pyro weer terug. Zag wel grappig uit om muster te spelen met een pyro in het spel.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2015
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het gaat om mijn persoonlijke visie en ik vind Malorne wel tof. Het is niet de beste Legendary, maar een 9/7 voor 7 mana is niet verkeerd. Daarnaast komt die terug in je deck als die dood gaat. Die 400 dust is het mij niet waard. Het is een pratend hert ("For the ancients") hoe vaak maak je dat nu mee ;)

    Ik heb al veel te veel kaarten gedust, waardoor ik veel decks niet kan maken. Bovenstaand deck zou ik ook wel willen proberen, maar ik heb te veel kaarten gewoon niet.

    Iemand speelde net tegen mij ook muster in combo met een pyromancer. Alleen dan de domme variant waardoor hij al zijn recruits weer kwijt was. Maar goed, ik maak soms ook echt giga blunders waardoor ik verlies.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik speel Malorne altijd in Hunter. :cool:

    Had een keer een arena game waarbij ik 2 Malornes achter elkaar kreeg van webspinners haha.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zat al zo raar te kijken toen een Hunter Malorne speelde. Maar ja, die webspinner natuurlijk ;)
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Het deck is nog serieus goed ook haha. Wou iets maken dat goed is tegen Pally, Druid en Hunter(de huidige meta). En het erge is dat ik nog slecht ben met Rogue ook. Heb geen idee welke kaarten ik moet keepen etc. tegen classes.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2015
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Haha nice, ik ben nu zelf ook wat Rogue decks aan het proberen (blijft toch mijn favoriete class). Heb nu iets dat op jouw deck lijkt, alleen zonder al die minions en met Preps, Sprint en ook nog een BGH. Moet eigenlijk nog een Black Knight hebben, maar heb te weinig dust dus dan gebruik ik maar een Assassinate.
     

Deel Deze Pagina