1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat is juist het leuke aan dit deck. Dit moet ik ook iedere match uitvogelen.

Je kan met fatique winnen, tegenstander is afhankelijk van draw, jij kopieert gewoon je stuff. Speel je tegen een aggro deck zoals mechmage of hunter, dan heb je al vrij snel de board als het meezit en ga je voor de kill wanneer je taunts hebt.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, het is inderdaad een leuk deck. Tegen een Warrior ging het helemaal tot fatigue, wat ongelukkig verloren. Maar je bent niet gelijk kansloos tegen aggro of control. En het is tenminste niet zo'n standaard deck wat door iedereen gebruikt wordt.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Stealth Antonidas stealen met Sylvannas en Fireball. [​IMG]

Mn mage raped alles lol

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik win overwegend ook wel met het deck, maar ik heb nog wat moeite om de juiste keuzes te maken.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Outvalue warrior en handlock met je duplicates, versla ze tot de laatste kaart. Handlock moet je pretty much altijd beaten tot fatique want je wilt ze geen moltens geven.
    Duplicate Sylvanas/Cairne

Mechmage, Palladin, Shaman. Overleef totdat je kan skillstriken en GG. Senjins zijn sterk in deze matchup.

Hunter, Druid. Duplicate je taunts

Priest, Rogue. Hier wil je het liefst duplicate op je loatheb.

Mulligans zijn vrij easy met dit deck. Je wilt altijd: Mad scientist, Manaworm, sunfury en Frostbolts. Keep Loatheb vs Priest en Rogue. Uitzondering is warrior vanwege waraxe, daar wil je Scientist, accolyte, cairne, en sylvannas. Tegen druid wil je trouwes ook geen frostbolt.

Laatst bewerkt: 17 feb 2015
  6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Beste deck in de game voor mijn gevoel. Zie het zelden verliezen. SenX haalde er rank 1 mee in EU en Trump en Strifecro waren er ook positief over. Moeilijkste matchup is Oil Rogue geloof ik. Rogue was altijd al goed tegen midrange hunter. Facehunter is veel beter tegen Rogues. Heb zelf ook ff met de list gespeeld en het is echt fucking sterk. Het is zo effectief dat het niet meer leuk is om te spelen.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oké, bedankt voor het deck. Wat zou ik toch zonder je moeten :p
    Is een hele tijd terug dat ik constructed nog eens met Hunter speelde.
    Ga dat met dit deck zeker proberen.
    Is die hele Undertaker nu uit de meta na de nerf?

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tuurlijk. Zo goed was undertaker niet. Midrange moest het meer hebben van shredders, juggler+unleash, highmanes en dr boom. En zonder undertaker hoef je ook geen crappy gnomes meer te runnen. Undertaker zat erin als solid opener en de freewins als je tegenstander een ongelukkige start heeft.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Legend gehaald met SenX hunter. Insane deck. Verliest alleen van facehunter. Lekker veel druids gecrushed. Halverwege rank 1 had ik helaas wel wat problemen met mn RNG, dus zo easy was het niet helaas. Maar van Rank 3 tot de helft van 1, 2 losses gehad en dat komt vooral door verkeerde kaarten keepen in de mulligan.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat nou lekker veel druids gecrushed.:'-(

Anyway kan binnenkort weer een nieuwe legendary craften. Mis nog een aantal toppers. Tirion, Dr. Boom, Sylvanas, Sneed's en TBK. Ik neig naar Dr. Boom of Sylvanas. Tip? Hoewel ik Dr. Boom heel tof vind en hij nu met deze meta echt de standaard leg. is voor vrijwel iedereen, heb ik nog altijd de domme onrealistische hoop dat ik hem een keer uit een pakje haal.

Of beter wachten aangezien het logisch is dat we in april weer een nieuwe expansion krijgen?

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Combo druid. Sterk anti controle deck. Maar heel erg zwak tegen decks die net iets sneller zijn.

Normaal zou ik Dr Boom craften. Maar jij speelt volgens mij alleen druid en druid heeft al goede 7 drops. Dr Boom is wel de beste legendary in hearthstone en gaat waarschijnlijk generfed worden waardoor je je dust weer terug krijgt. Sylvanas is ook een goede keus aangezien je geen normal packs meer opent. Persoonlijk zou ik voor Boom gaan.

Volgende expansion is adventure en daar heb je alleen gold nodig en geen dust. Dus je kan gewoon lekker craften.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja was dus ook mijn gedachtegang. Vraag me wel af hoe ze Dr. Boom zouden nerfen. Minder health? Minder max. damage door bots? Mana cost verhogen naar 8? Ben benieuwd.

Ik speel wel hoofdzakelijk Druid ja. Met name wat anders als ik quests doe of als ik gewoon bij toeval tegen een deck aanloop wat me fun lijkt om te spelen.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Craft Boom en rape iedereen met hunter (◕‿◕✿)

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Beastiality.:cool:

Boom crafting confirmed.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

iMark 007 vindt dit leuk.
  16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nieuwe kaartjes bekend. 31 nieuwe kaarten in April en een paar zijn al bekend gemaakt.

Lijkt in het begin een insane kaart. Maar vergeet niet dat 7-mana super clunky is en een dode kaart is tegen heel veel decks. In je lategame slots wil je veel liever een andere legendary spelen. 8/4 is ook slecht kwa stats. Je kan veel tempo krijgen met deze kaart maar als je tegenstander slim genoeg is om zijn Rag te spelen wanneer hij al een 4 attack minion op zn board heeft is dit gewoon hele dure 7 mana single target removal. Geen goede kaart imo.

Grappig. Kaart is super sterk maar geen enkele rogue build wilt dit spelen. Maybe is het goed in shadowstap control rogue? XD Je wilt je damage doen met spells vanwege prep, teacher en spellpower. De huidige rogues willen geen clunky 5 mana concecrate. Hebben ze helemaal niet nodig. Sterke kaart maar past gewoon niet bij rogue.

De enige class die de ability goed kan misbruiken is warrior met deathsbite en whirlwind. Ik ben niet echt overtuigd of dit sterk genoeg is in warrior. Het is te situational en 3/3 spammen lijkt me alleen sterk tegen classes zonder sterke boardclear. Geen goede kaart.

WTF Blizzard... Breaking the game. 3/5 op turn 3? Paladin heeft al moeite met een 3/5 op turn 4. Druid kan het ook niet killen. Rogue killed het niet eens met evis. De kaart is veel te sterk en ben bang dat het veel classes niet meer viable maakt. De balance in GvG was best goed, bijna alle classes zijn even goed(shaman en priest zijn iets zwakker). Ben bang dat Blackwing veel classes onbruikbaar maakt. De kaart is een auto include in ieder deck.

Same story. Een pitlord voor iedere class dat je dit keer niet killed. De 1-cost minion lijkt me niet relevant voor weapon classes. Warrior gebruikt gewoon waraxe voor de 1 drop. Rogue gebruikt gewoon z'n dagger. Veel 1 drops zijn 1/3, in dat geval kan je de one drop gewoon negeren. Een 2/1 kan scary zijn maar die kan je meestal op de zelfde turn meteen killen. Een 2/1 is de beste outcome voor je tegenstander omdat hij die onedrop hard nodig heeft om een kans te maken om uberhaupt de 5/6 te killen in de zelfde turn. Protip, haal belcher maar uit al je decks. Die kaart is niet meer speelbaar door dragon.

TLDR: Dragon Deck OP, pls nerf Blizz QQ

Laatst bewerkt: 6 mrt 2015
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh leuk, nieuwe kaarten. Maar volgens mij heb ik amper dragon kaarten.

Maar nu Zoo, Handlock, Mech Mage et cetera, dan hebben we nu Dragon decks. Ach ja, ben de huidige meta ook wel zat. Hoe meer nieuwe kaarten, des te beter.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb geen Malygod en Deathwing en Onexia en Nozdormu zijn niet echt goede vervangers :mad: Heb wel Ysera en Alex natuurlijk en maybe craft ik wel een malygos/deathwing. Die staan nog op mijn 2craft lijstje wanneer ik Gallywix, Vol'jin en Antonidas(ja, die heb ik niet srs) eindelijk heb. Ben een beetje aant slacken lately met mn card collection omdat ik alles meteen aan packs uitgeef ipv arena speel.

Maar dragon decks hoeven helemaal niet duur te zijn. Je hebt nog altijd azure drake, fairy dragon en twilight drake. Vergeet niet dat Hungry Drake gewoon een no brainer auto include is. Zie mezelf ook wel weer azure drakes runnen nu belchers toch nutteloos zijn. Dragon Warrior lijkt me wel fucking awesome. Gromm, Alex en Ysera als je late game en maybe Malygos turn 10 met whirlwind! Mits er een meta is waarin je zo'n grote boardwhipe nodig hebt. Verder waren azuredrakes altijd goed in warrior totdat belcher de 5spot inpikte.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dit is sowieso veel goedkoper dan heel GVG deck. Ook wel lekker. :)

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    True that! Alleen een beetje lame dat ze het een betere deal proberen te laten lijken door je ook epics en legendaries te geven. Alsof het blizzard extra geld kost om digitale epics te maken. Enige verschil is dat legendaries maar 1x in je deck mogen en het veel duurder is om ze golden te craften als je gek bent.

Tenzij je niet alle kaarten wilt. Je bent best screwed als je bijvoorbeeld maar 1 kaart wilt en in de laatste wing zit. Craften zou makkelijker zijn geweest. Anyway, deze adventure koop ik wel. Heb mn gold nodig voor gvg packs en wil die epic pre order cardback! Fuck sparen!

Deel Deze Pagina