Warrior ftw! Warrior is een beetje een aparte class. De warrior playstyle is je tegenstander counteren. Als je warrior speelt ben je iedere dag bezig met het tweaken van je list om de meta te counteren. Vandaar dat je me nooit warrior builds ziet posten omdat ze nooit lang relevant blijven. De ene keer run ik bomblobbers, andere keer senjins of gorehowl etc. Legendaries gaan ook in en uit altijd.
Ik laatste tijd helemaal fan van Ysera. Mn warrior heeft Grom, Ysera, Dr boom en Baron als lategame. Sneeds/Rag heb ik niet nodig in deze meta.
Ysera is zo goed vanwege Druid. Als je genoeg health hebt om uit combo range te blijven en Ysera kan spelen win je bijna altijd. Andere legendarys zijn zwak tegen BGH en tegen druid wil je altijd 2 for 1 met je lategame aangezien je op basis van cardadvantage niet kan meekomen tegen Ancient of Lore.
Anyway, ben zelf niet zo'n fan van budget controle warrior, je hebt iig wel shieldslams, dus dat zit goed. Wat je kan doen is een meer midrange warrior(sterker tegen druid en priest) build maken. Je huidige curve is niet zo goed. Je mist nog een accolyte, hebt geen 4-drops en te veel 5-drops.
Ik zou sowieso een accolyte toevoegen, 2x shredder of 2x senjin, Gorehowl(voor boardcontrole/finisher) en nog een 6-drop(sylvanas, sky golem)
Kaarten die je weg kan doen zijn drake, healbot, 1 whirlwind, brawl(aangezien je deck veel sneller is) en loatheb.
Met deze veranderingen heb je een deck dat veel beter is in boardcontrole claimen in de early game en het heeft meer value minions ipv kaarten die situationeel/dood zijn zoals healbot en brawl. Ook is je curve een stuk beter zodat je iedere turn al je mana goed kan besteden.
Laatst bewerkt: 14 mrt 2015