Er is zoveel fucking Zoo en Hunter op ladder facepalm. Beide decks kan ik totaal niet serieus nemen wanneer ik het speel. Ben van rank 1 naar 5 nu. Wat een pauper meta heeft dit spel zeg. Aggro pally, aggro druid, aggro warlock, aggro mage, aggro hunter de hele tijd maar door. Vind je het gek dat ik gefrustreerd raak en niet meer goed speel. Heb heimwee naar weer een deck dat geen slechte matchups heeft want van al die autolosses raak je vet hard gefrustreerd. Stomme emperor en Boom zijn zo ongezond voor dit spel. Patron Warrior is okee I guess en dragon pally was leuk. Maar moet nu een sterk deck hebben voor legend.
Maybe neem ik gewoon een break. Game sucks, thats it. Ze hebben tijd genoeg gehad om boom te fixen maar ze doen het niet. Dus basicly zijn veel games niet te winnen als 1 iemand boom drawt en de ander niet. Emperor zelfde verhaal, zo gruwelijk imba.
tldr QQ kut meta met kut kaarten
Anyway ben niet voor niks rank 5(no worries, komt goed) en heb heel wat decks kunnen testen. Geen cancer decks die goed zijn in de meta zijn Freeze Mage, Ramp Druid en Handlock(Handlock kan hunters verslaan met Healbots ya know). Als je een leuk deck wilt spelen en wilt klimmen zou ik een van die 3 picken. Warrior weet ik niet of het sterk is. Je verliest van Zoo en Combo Druid en die zijn vrij common. Ik zag iemand rank 1 Warrior halen met double slam in het deck(1 mana slams zijn erg goed, kut emperor) dus dat ga ik uitproberen. Slam is erg sterk vs Zoo en Druid dus maybe is Warrior mogelijk.
Laatst bewerkt: 20 apr 2015