1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe laat komt het dan? Ik zat vandaag te checken, maar nog niks.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is er nu. Maar gaat dit nog geld of goud kosten in de toekomst?
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, voor deze week is het al een faal. Met Nefarian win je met twee vingers in je neus. Als Ragnaros moet je geluk hebben met je draw. Daarnaast zijn er geen rewards. Beetje matig.
     
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ja deze week was inderdaad kansloos.
    Ik heb het 4x gespeeld, 3x Ragnaros en 3x verloren daarna Nefarian en gelijk gewonnen, toen was ik er gelijk klaar mee.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik won met ragnaros lol. Maar leuk voor je pack en daar blijft het bij.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ok, ik heb Gromm en Syl nu en bijna weer 1600 dust. Wat zal ik craften? Antonidas, Tirion, Jaraxxus of Mal'Ganis? Ik neig naar Mal'Ganis maar ik denk dat Antonidas of Tirion de beste keuze is. Heb alleen een beetje een hekel aan Mage en Pally speel ik ook zelden.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dus je geeft antwoord op je eigen vraag.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom zou je een kaart craften voor een deck dat je toch niet wilt spelen? :p

    Kan je helaas niet echt advies geven voor de huidige meta. Heb al een tijdje geen HS gespeeld. Boom heb je zeker ook al? Mal'Ganis is goed voor demon Zoo though. Verder is de kaart niet echt verplicht. Tijdje terug was tempo mage met Antonidas erg goed. Dunno of dat nog steeds zo is.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha ja value I guess. :+ Misschien dat ik een class als Paladin ook meer ga spelen als ik Tirion heb. Mal'Ganis zou ik inderdaad gebruiken bij demonlock decks; die vind ik wel leuk om te spelen. Zelfde geldt voor Jaraxxus, maar die is lijkt mij minder goed in dergelijke decks maar wel weer een staple in Handlock (wat ik nog niet speel, mis ook nog Moltens).

    Boom heb ik uiteraard al ja.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798


    Beetje laat ach ja :+

    Was ff een tijdje afwezig in HS
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel van mijn PC verwijderd. Het was leuk een aantal maanden, maar nu ben ik er echt klaar mee. Het gaat alleen maar om netdecken en zo'n beetje alles is aggro. Dus ik ga liever mijn tijd besteden aan andere spellen.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb ook ff een pauze genomen.

    Netdecks en aggro stoor ik me niet aan. Wel dat er weinig leuke matchups overblijven dus in dat opzicht ligt het misschien wel aan het netdecken en aggro. Maar vooral aan de cardpool en dat de expansion te weinig heeft gebracht. Alleen patron is erbij gekomen.

    Heb nu wel een leuk idee voor een demon moltengiant deck. Ik ben toch low ranked dus heb genoeg games op ladder om mn deck te tweaken tijdens het klimmen. Ik denk dat ik daarmee maar aan de slag ga.

    Tryharden doe ik later wel. :+

    edit:

    Huuyyy golden warlock gehaald met mn nieuwe demon list
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2015
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    Golden, ja toch!
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is dat de telefoon versie?
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lekkere nutteloze kut kaarten Mark, maarja golden! :+
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, mobiel, tablet, desktop, alles.

    Haha sowieso!
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Argent Commander, die kaart was awesome in Reynad Zoo man :+

    En toen kwam Nax....
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Get hyped bitches!
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Yeahh, zoals verwacht, nieuwe expansion!



    150 kaarten! GVG had er maar 123.

    Ik heb nog niet alles gezien maar het lijkt erop dat HS iets minder random gaat zijn(dit was ook meer een gvg ding), iets trager en meer gefocust op combos en synergie. Ik denk dat HS een stapje omhoog gaat kwa uitdaging en tactiek.

    Inspire is een nieuwe mechanic. Iedere keer als je hero power gebruikt activeer je Inspire. Wat Inspire doet is afhankelijk wat er op de kaart staat. Hopelijk betekent dit dat we meer langzamere value based games krijgen in plaats van puur tempo en zoveel mogelijk face damage racen. Ik heb altijd een voorkeur gehad voor tragere games en dus ook langere games met meer beslissingen. Voor de skillgap is dit een stuk gezonder en maybe geeft HS weer de zelfde voldoening die je in het begin ook kreeg toen er nog geen Nax was en iedereen Handlock, Warrior en Freezemage en Control Pally speelde. <3 (en toen kwam combo hunter en miracle lol, die decks waren zo unfair haha.)

    Overigens ben ik nog niet helemaal overtuigd of inspire wel sterk genoeg is voor Hearthstone. Snelle decks zijn erg sterk en of de nieuwe inspire decks de meeste oude decks kan verslaan en vervangen moet ik nog zien. Dragon Pally van BRM is ook nooit sterk geweest omdat het te langzaam is.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2015
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Er komt ook een preorder voor 50 packs.
    Laatste tijd vooral F2P gespeeld Blackrock ook op die manier helemaal gehaald maar ik twijfel nu om wat pakjes te kopen...
     

Deel Deze Pagina