1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk dat Joust gewoon te traag is tegen de snelste decks. Face Hunter killed je voor je echt wat kunt gaan doen. Ja dat, en dat het dus RNG is terwijl je met Inspire tenminste weet waar je aan toe bent en je er echt op in kunt spelen. Het staat vast wat er gaat gebeuren. Bovendien is het bij RNG heavy kaarten die goed zijn in Hearthstone ook zo dat ze in ieder geval iets doen, ook al heb je 'pech'. Kijk naar Knife Juggler, Shredder, dat soort kaarten. Knife Juggler raakt tenminste face bijvoorbeeld, ook al zou een minion veel beter zijn. Uit Shredder komt in ieder geval een minion, al is het maar een vanilla 1-1. Bij Joust is het alles of niets. Het Joust effect stimuleert ook het gebruik van langzamere decks natuurlijk, maar dan moet het wel OP genoeg zijn en dat is het dus niet. Inspire is trouwens ook niet snel early game (op kaarten zoals Fencing Coach na), maar midgame kun je er vaak tenminste meteen je voordeel mee doen zolang er maar wat minions blijven plakken. Ik zie dat toch net wat minder bij Joust.

Ohja, you smell like a leper gnome. (:

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jullie zijn gek. Deze kaart is the bomb

Een heal versus Aggro en gewoon een 5/5 versus control voor tempo. Veel beter dan Healbot.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jij trekt je shielded minibot, hij arcane golem. Oh RNG geeft je geen heal, jammer volgende keer beterrrrrrrr. :'-(

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De odds zijn heel laag. Dan kan je net zo goed geen heals in je deck stoppen want de odds dat je geen heals drawt zijn veel hoger dan dat je de joust verliest. :+

Maar Joust RNG is een joke vergeleken met Implosion, Bane of Doom, Sylvanas, MC tech, Boombots etc... RNG. Dat zijn juist de kaarten die steeds de winnaar bepalen. Of kaarten zoals Boom, Emperor en Wildgrowth... Wanneer je die drawt kan je ook niet meer verliezen.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat je kaarten wel of niet trekt hoort bij een cardgame, maar ik kan tenminste zelf bepalen of en wanneer ik de healbot speel (en als ik hem speel, dat ik daadwerkelijk de heal krijg). Dat is bij Joust toch echt RNG.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jup het is RNG. Maar wanneer de odds in jouw voordeel zijn is de kaart playable. Joust werkt niet altijd maar is meestal een goede anti aggro tool. Inspire is te traag voor Hearthstone. In ranked zal Joust een veel grotere impact hebben dan Inspire.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik verwacht het omgekeerde, we zullen zien maandag. :p

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat zijn de kaarten die de winnaar bepalen inderdaad. Ze doen altijd wat extra. Altijd. Imp-losion krijg je altijd imps bovenop je damage, Bane of Doom summoned altijd iets bovenop je damage, Sylvanas zorgt er bijna altijd voor dat je tegenstander zijn game plan even moet aanpassen (soms big soms small), boombots doen ten minste altijd nog 1 damage als ze dood gaan... En MC Tech, tsja die is dan nog een beste vergelijking met de Joust mechanic. Hij is meh als het je niet mee zit. Same als Tuskar Jouster. 5-5 voor 5 is meh. Win je de oorlog niet mee. Ik zie in Joust een beetje hetzelfde als wat er bij Ogre Brute gebeurde. Er waren genoeg mensen die dachten dat hij sick zou zijn on ladder, maar geen hond speelt hem. Why? Niet consistant.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    5/5 voor 5 is sick. Uit range van shredder, dealt met belcher. Je board is klaar voor emperor van je opponent. 5 is ook de sweetspot om uit range te blijven van de meeste weapon removal. Druid kan er ook niet mee dealen.

Het is een soort van goedkopere shieldmaiden voor pally.

Ogre Brute is gewoon een rare kaart dat geen spot heeft in decks. In arena is het de beste 3-drop.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nooit gezegd dat de kaart slecht is, maar de mechanic. :+ Een van de betere kaarten in TGT.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    5 voor een vanilla 5-5 is sick? De kaart zelf is natuurlijk goed als de Joust meezit, veel value. Maar ik had het over die keren dat het niet meezit. En die zullen er nu eenmaal zijn. En dan is 'ie meh (niet shit dus, maar matig). Ben het er wel mee eens dat het iig een van de beste Joust kaarten is.

En dat argument van Ogre Brute ga ik niet in mee. Een kaart als Belcher wordt ruimte voor gemaakt in veel decks, net als Shredder. Doen mensen ook alleen omdat ze op zichzelf goed genoeg zijn, ongeacht synergie etc. Is bij Ogre Brute niet. Oh en in Arena heb ik bijv. liever Spider Tank. Killed alle 2 drops wel en contest genoeg 3-4 drops, mogelijke mech synergie en eh, ja meer consistent.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ogre Brute ziet geen play omdat de kaart niet goed is. Niet vanwege de RNG. Het is niet zo dat spidertank in ieder deck zit. Alleen in mech decks.

Animal Companion is beter dan Brute. Shade is beter dan Brute. Muster for battle en aldor is beter dan Brute. Imp Gang Boss is beter dan Brute.

Een 4/4 voor 3 lijkt goed maar valt ik de praktijk vies tegen omdat 4 damage doen makkelijk is. Als het alleen een 4/4 voor 3 was zou het nog steeds niet gespeeld worden.

Misschien begrijp je mijn visie voor Hearthstone stats niet:

4 attack is hoger dan 3, maar in de praktijk is het niet veel beter. Er zijn te weinig 4 thoughness minions in Hearthstone die je wilt killen. Het verschil tussen 4 attack en 5 attack is veel groter omdat je daarmee veel populaire kaarten mee kan verslaan zoals belcher, loatheb, shieldmaiden, emperor etc..

Bij health heb je het zelfde. 4 Health is gewoon shit omdat het nog steeds in bereik is van veel removal. Swipe, flame cannon, truesilver, deathsbite, shredder doet 4 damage. 5 Health is dan veel beter.

De stap tussen 4 en 5 health is groter dan 3 en 4 health
    De stap tussen 4 en 5 attack is groter dan 3 en 4 attack.

5 is de sweetspot voor heel veel dingen terwijl 4 het net niet is.

Laatst bewerkt: 21 aug 2015
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    NOG STEEDS GEEN TGT!!! [​IMG]
    IK WAS OM 3 UUR WAKKER OMDAT IK NIET KON SLAPEN!!! [​IMG]
    OOK GEEN TGT ARENA NET ZOALS MET GVG!!! [​IMG]
    NU WEER VERDER STRESSEN OF IK WEL GOEIE SHIT UIT PACKS KRIJG!!! [​IMG]
    IK WIL MN 80 PACKS OPENEN!!! [​IMG]

Maar zonder te kutten. Ik ga iets meer dan 80 packs openen en de kaarten die ik wil zijn:
    6 Legendaries - Varian Wrynn, Dreadscale, Avianna en Chillmaw. Rhonin en Eadric wil ik later wel als de meta trager is.
    Kwa epics wil ik Twilight Guardian en Lock and Load.

Commons en rares reken ik niet mee. Die krijg je sowieso wel. Dus in totaal heb ik 11800 dust nodig om alles te craften en dan ben ik ready. Hopelijk pull ik een paar must have legendaries.

Laatst bewerkt: 24 aug 2015
  14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    1600 dust. Wat moet ik craften? Heb nog maar 1 legend.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Boom is de must craft. Verder kan je Malganis craften als Zoo je ding is. Antonidas voor mechmage. Of de druid epics als je liever druid speelt. Sylvannas is vaak de 2de legendary die je wilt craften maar die zit meestal alleen in dure decks. Uitzondering is midrange druid en het werkt ook in Zoo. Class legendaries zijn meestal sterker. Je beperkt je eigen alleen tot een class. Dus als je het echt niet weet kan je Sylvannas craften.

Je kan ook wachten totdat is ontdekt welke tgt legendary een musthave is maar ik zie alleen legendarys die in pro decks passen.

Dus uit de 80 packs 6 legendaries gekregen. 2 ervan zijn goed. Dreadscale en Eadric. Helaas geen goede epics. Er zitten ook maar 2 in de set die ik echt wil. Kost me toch weer 1600 dust om te craften.

EN nog de 4 legendaries die ik wil is 6400. Dus 8000 dust in totaal heb ik nodig. Heb nu nog 4200 dust nodig [​IMG]

Geen golden legendaries gekregen. Maar dat is een hoax. Fuck jullie. Ik heb maar 1x een golden gekregen haha. Maar 6 legendaries uit 80 packs pullen is vrij goed dus kan niet klagen.

En nu maar weer RNG stone spelen voor de laaste 4200 dust i guess.

edit:

Lock n loads gecraft en c-c-c-c-combo scumter!!! Niet het beste deck maar het is leuk. Het is nog maar de eerste build van mij. Later leer ik er mee spelen en tweak ik het nog verder. Heb nu gewoon zin om toffe builds te spelen ipv tryhard decks. Kan ik ook gelijk die Dreadscale testen. Kaart is pretty good alleen kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om 1600 dust eraan uit te geven. :p

Laatst bewerkt: 25 aug 2015
  16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    4 legy's uit 70 packs. Twee wel redelijk, andere twee compleet kut.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb gister een gouden lock n load gepacked :eek:

Ik denk dat ik toch voor Boom ga dan. Of misschien wel antonidas.. Ik weet het nog niet, wil ze allemaal.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zou dan voor Boom gaan :+

19. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    84 packs geopened, 5 legendaries.
    http://imgur.com/a/9QYLb#0

Heb er daarna gelijk nog een paar bij gecraft.
    Ik wil ook nog Jsuticar craften wanneer ik weer 1600 dust heb.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    10 Packs geopend 1 Legendary ;) iets met 4 minions en 4 damage

Deel Deze Pagina