1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ongelofelijk. De laatste tijd alleen maar kut runs. Draft ik een kut Shaman deck... Krijg ik een 12-2 run. Ben normaal gesproken erg slecht met Shaman. Eerst leek het alsof alles tegen zat. 3-3 met Warlock, 5-3 en 7-3 met Mage... Eindelijk heb ik nu ook een 12 win met Shaman :p Reward viel trouwens wel een beetje tegen haha, 320 gold. Maar dat maakt niet uit. Heb toch genoeg gold voor Arena runs. Zit nu over 2.2k

Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb nu een hunterdraft met oa:

2x Knifejuggler
    4x Unleash the Hounds
    1x Cultmaster
    1x Starving Buzzard
    1x Deadly shot
    1x Animal Companion
    1x Multishot
    1x Argent Commander
    1x Reckless Rocketeer

En om het af te maken... King Krush _O_

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    King krush..wow.

is het nou elke keer als je arena kiest, dat je opnieuw je deck moet kiezen? en zitten daar nou ook die kaarten bij die je gewonnen/gekocht heb?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 20 feb 2014
  4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Als je aan een arena begint moet je een deck maken, dit deck hou je totdat je 3 losses hebt. Daarna kun je voor 150g een nieuwe run doen, met een nieuw deck.

Je kunt alle kaarten krijgen, dit is NIET gebaseerd op de kaarten die je zelf hebt.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is niet dat alleen King Krush zo geweldig is maar dat ik nu bijna een perfecte Hunterdeck heb gekregen. 4 unleash met cult en starving buzzard! 8)
    Afgerond met een paar goede chargers. Sowieso was de hele draft geweldig. Ik had echt een luxe probleem uit kiezen tussen verschillende zeer goede kaarten.

Laatst bewerkt: 20 feb 2014
  6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok dus kaarten kopen heeft geen nut als het om arena gaat.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, daarom is Arena ook aan te raden voor mensen die net beginnen of voor spelers die niet gelijk 200 euro willen uitgeven aan packs. Gewoon lekker Arena spelen en langzaam je constructed decks opbouwen.

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok, nadeel vin ik dat je uit 3 hero's moet kiezen. en net mocht ik kiezen uit 3 hero's waar ik niet mee zal spelen. wel grappis is dat ik net 2 heb gewonnen met een shaman.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Leer je met andere classes spelen :+

Heb iets van 3 ragers gekregen met dit deck haha 8)

Unleash is ook broken OP. Snap niet waarom Blizz deze kaart gewoon niet ff fixt. Balanced my ass.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ben nu bezig met een Priestdeck. Het is misschien wel de slechtste class van Hearthstone. Priest heeft geen antwoord op populaire midrange kaarten(met name Yeti) maar de lategame is solid met Mind Controle als je ermee weg komt.

Watcher+Removals+Taunt givers en solid midgame moeten ervoor zorgen dat je veilig in de lategame komt. Dan is het deck echt goed. Heb er een paar ranked matches mee weten te winnen maar mijn rank is nog niet zo hoog. Zit nu op 6 en zie mijn tegenstanders nog veel rare dingen doen.

Anyway, mn huidige constructed decks:

Paladin is af. Het is een allround deck zonder echt slechte matchups. Paladin is wel zwakker geworden voor Aggro aangezien mn taunts eruit zijn gehaald. Hiervoor was het onverslaanbaar voor een aantal Aggro decks. Nadeel is dat het ook nergens echt in piekt. In Priest wil ik maybe mn Holy Novas vervangen. Hoe goed ze ook lijken te zijn. Zou graag nog een Nat Pagle eraan toevoegen. Maar heb te weinig dust. :+

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik verander mijn decks nooit, want ik krijg nooit goede kaarten erbij. Ik heb geen legendaries, want Gruul heb ik weggedaan. Ik keek vandaag wel naar low budget decks, zonder epic en legendary kaarten. Zo'n deck kan ik nog wel maken, maar in constructed zal je daar ook geen succes mee boeken. Maar ja, die pakjes zijn me nooit gunstig gezind en ik ga geen geld aan deze game uitgeven.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb de meeste legendarys ook moeten craften. Ik speel gewoon veel arena voor dust. Alle packs die ik krijg veranderen ook vaak weer in dust aangezien ik de kaarten al heb. Alle golden kaarten worden bij mij ook dust. :+

En je hebt geen legendarys nodig voor constructed. Alleen langzame controle decks maken gebruik van Ragnaros etc. Mage, Hunter, Warlock, Shaman en Warrior zijn prima classes om constructed mee te spelen met een budget. Ik heb zelf gewoon geen voorkeur aan de aggro speelstijl in hearthstone, vandaar dat je me alleen met iets duurdere decks ziet spelen.

edit:

Net ff getest en jup. Win gewoon weer een ranked match met mijn magedeck met alleen commons en basics. Niet een rares nodig :+

Laatst bewerkt: 22 feb 2014
  13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben ook gewoon aan het netdecken, dan pak ik een basis deck die goed wordt beoordeeld op hearthhead oid en die pas ik naar eigen wens een beetje aan met betere kaarten.

Gisteren met een Rogue 6-3 gehaald beste run voor mij tot nu toe :+
    ondertussen 600gold dus kan een aantal arena runs doen :)

Ik blijf dit echt een leuk spel vinden ondanks dat ik ook zeker veel potjes verlies.. ik denk dat als je daar slecht tegen kunt dat je vroeg afhaakt.

14. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    mijn beste run is 2.
    maar moet ook zeggen dat ik er niet geconcentreerd achter zit, zit midden in een verhuizing dus het is altijd ff snel een potje. ja dan lees ik niet goed en maak ik fouten.
    laatst had de tegenstander een kaart waarbij met elke beurt de defens omhoog ging, en had een aardige atack. toen kreeg ik de kaart om atack en defens te wisselen. dat deed is, zo zijn defens was nog maar 3 ofzo, alleen zijn atack 5. mijn plan was om die uit te schakelen. helaas had ik geen kaarten meer waarmee ik kon aanvallen. dus de beurt erna was het klaar, hij had aardig wat kaarten en kon hierdoor mij uit schakelen.
    de gedachten is leuk, uitvoering 0. ik moet meer vooruit denken denk ik.
    maar buiten dat, ben ik gewoon slecht in dit soort spellen.
    is het nou het beste om eerst de kaarten uit te schakelen of de hero?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Boardclear. In Arena wil je boardcontrole hebben. Je tegenstander laten traden heeft een aantal risicos. Zo kunnen zn minions gebuffed worden, hij speelt een board removal of misschien een cultmaster. Als je alle kaarten uit je hoofd kent kan je hier omheen spelen maar als je net begint raad ik je aan om minions uit te schakelen.

Ik verlies zelf ook nog veel games. Buiten Hearthstone heb ik ook ervaring met ander cardgames en daarin had ik een veel betere winratio. Frustrerende aan Hearthstone is dat je gewoon niet altijd kan winnen, ook al ben je in sommige gevallen duidelijk de betere speler. Ten eerste heb je counter-matchups. Speel je een deck met taunts? Black Knight gaat je dag verpesten. Speel je controle met veel minions(recruits van Paladin/Shaman met totems)? Hunter+Unleash gaat je verslaan.

Daarnaast zit er belachelijk veel gamebreaking RNG in dit spel. Dit kan in de vorm zijn van je draws, zoals geen boardwhipes krijgen tegen een aggro rush deck. En RNG kaarten die enorm populair zijn zoals Tinkmaster en Nat Pagle. Gister had ik een match tegen de God of RNG. Turn 1 speelde ie coin Nat Pagle, waarmee ie 4x achter elkaar de 50/50 coinflip won. Turn 6 had ie z'n sterkste kaart al gekregen in de matchup en won ook nog eens de Tinkmaster coinflip.

Ik heb het gevoel dat Hearthstone alleen nog maar draait om wie het meeste geluk heeft met Nat Pagle en TInkmaster. Ik speel dan liever Arena. Dan krijg ik tenminste nog een pack als ik 1-3 ga(wat ik gister voor elkaar kreeg met Paladin). :+

Uiteindelijk maakt het weinig uit hoe goed je deck is. Geluk speelt een grotere rol vaak.

Ik heb het trouwens helemaal gehad met Paladin in Arena. Ik blijf gewoon slecht doen met de class. Door de toename van Hunters backfired mijn hero ability steeds. :mad: Rogue en Druid zijn mijn nieuwe favo classes.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    heb ik even de tijd om te spelen. start het spel niet op. blijft op het beta scherm hangen.:mad:

laat maar zit er in. duurde alleen 10 minuten.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo, ik kreeg gewoon een Epic kaart in mijn pakje. Shadowform voor mijn Priest.
    Tegenwoordig ben ik al blij met een epic, dus dit is een goede dag ;)
    En ik had vandaag 7-3 met een Rogue.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom kom ik 2x achter elkaar Deathwing tegen in Arena 8)

Eerst tegen een Mage en daarna een Pally. Zit ik lekker op mn gemakje te traden en de game langzaam uit te spelen. Bam! Deathwing 8) Gelukkig wist ik steeds net te winnen door crappy taunts te droppen en minions die allemaal face rushen.

Had ook een keer gehad dat ik 11 wins had en alleen maar tegenstanders kreeg met Blackknights. De hardste counter tegen mijn triple Ironbark deck :mad:. Eindstand was gelijk 11-3.

Volgens mij is Arena een beetje bugged. No way dat je steeds tegenstanders krijgt met exact de zelfde Legendarys. Nu durf ik niet meer te spelen.... Kut Deathwing! :mad:

edit:

En weer 11-3. Ik werd verslagen door een warrior. Had full board controle met Lethal on board. Hij speelde de combo:
    [​IMG] [​IMG]

En ik maar denken dat ik veilig was met Lethal onboard en 14 health. :emo: Vroeg me al af waarom ik een shitty warrior tegenkwam na 11 wins. Het is tot nu toe de meest awesome combo die ik in Arena heb gezien, dat wel. Sowieso was de hele run epic aangezien ik toffe matches heb gespeeld. :9

Laatst bewerkt: 25 feb 2014
  20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Haha en ik maar altijd die piraten links laten liggen... dit is wel een vette combo idd maar moet je wel erg veel geluk voor hebben.

Deel Deze Pagina