Ik begin dat getik nou ook te krijgen sinds ik Mechassault heb maar verder is alles wel probleemloos.... is dat het laden ofzo? lezen van de disc.....het is me trouwens pas opgevallen toen ik het geluid eens uit had gezet..
Het zou het lezen van de cd kunnen wezen....maar onder dat lezen tikt het dus allemachtig net of het stopt dan weer begint te draaien dan weer stopt enz. enz.
mijn fifa werkte in begin helemaal niet, altijd disc eror beeld, heb hem binnen gedaan ( xbox), nu gaat het wel, het getik is er nog wel
heel erg vaag, de ene keer kan ik veel potjes achter elkaar spellen, de andere keer niet eens eentje, dit is echt erg raar, vind het eigenlijk niet kunnen, is een kei leuk spel, maar die disk errors verpesten alles
Bij mij zijn het tikjes. Is wel irritant bij sc als het zo heel stil is hoor je het duidelijk. Moet ik mijn Xbox binnendoen?
Die tikjes zijn, omdat hij steeds het comentaar van de cd moet laden. Dat heeft iedereen, maar van die disc errors heb ik nooit.
ik had het zelfde probleem ik dacht dat mijn xbox kapot was maar toen belde ik xbox op en hun kwamen hem hale op dinsdag en vrijdag krijg ik hem weer trug
Nee is absoluut geen waar wat je nu zegt want zoals je ook kan lezen in een post van whoehaha hoor je dat steeds met je oude DVD-drive en als hij terugkomt en ze er een andere (philips) hebben ingestoken dan werkt alles perfect geen getik, geen zwarte schermen meer dus lag dit zeker wel aan de DVD het is een kwestie van tijd of de andere games zouden ook problemen hebben ondervonden. Ik heb hem nu toch al een tijd terug speel enorm veel matchen in Madden en nog maar amper één keer blijven hangen, disc uitgehaald ff mooi gereinigd en hopa weer verder en sinds dan is er niks meer gebeurt met alles wat ik speel. en Dik je moet kijken naar de uithouwing van de drive waarin je je disc legt als die bestaat uit een u-turn dan is het een thomson en is het aangeraden om de xbox ff op te sturen als het een philips is dan wordt hij breder waar de afronding zit. ik had wel dezelfde klachten als jij nu, constant gelees van de dvd bij comentaar en vaak een zwart scherm, je bent hem hoogsten een week kwijt, maar als je vrijdag belt en ze sturen je zaterdag of maandag een doos dan is de kans groot dat je hem in dezelfde week nog terug hebt.
Heb dus ook een Thompson drive gaat als een speer geen problemen en hij is gemaakt in maart dus een van de eersten, misschien wel een goede drive.
Dan heb ik ook een thompson zoals bijna iedereen hier Bij halo heb ik dus geen problemen Heb jij problemen bij andere spellen zoals Halo? Ik heb altijd een getik bij SC en Madden
let op de smilies die achter flamingos opmerking staan, hij bedoelde het zeer waarschijnlijk als grap, een woordspeling, wat wel grappig was mijn zin is niet onduidelijk, lees anders de thread door, ik denk dat iedereen wel door heeft dat ik mijn xbox binnen heb gedaan bij de xbox custom service, dus als jij intelligente opmerkingen wil geven, lees dan de tread door, want hier zijn mensen met serieuze problemen, die ik misschien kon helpen, vermits ik ook het probleem had, blijkbaar word dat niet gewardeerd