Ik heb nu dus ook een probleem met Fifa 2003. Ik heb hem al sinds oktober en hij heeft het altijd goed gedaan. Vanaf vanmorgen leest 'ie de disc alleen niet meer, dus ik die disc met een droog doekje schoonmaken. En nog steeds niets. Hij doet er nu langer over dan normaal om het spel uberhaupt te laden. En ook bij een wedstrijd laden doet 'ie raar. Als de wedstrijd vervolgens begint hoor je eerst het publiek al juichen enzo, alleen dan is het beeld nog zwart, zodra de wedstrijd dan gaat beginnen dan stopt 'ie er mee. Zwart scherm: Can't rad disc, it may be dirty/damaged.... ... Maar als ik goed begrijp ligt dit dus niet aan de Xbox maar aan Fifa! Andere spellen spelen namelijk perfect af. En ik heb eerlijk gezegt geen zin om mijn Xbox op te sturen. Maar of ik de bon van Fifa na drie maamnden nog heb weet ik ook niet, als ik hem dan uberhaupt nog kan omruilen in de winkel! Ik kom niet echt uit deze thread dus ik wil graag ff duidelijk antwoord!!! Alvast bedankt. :{
bij mij lag het aan de xbox, hoewel ik het probleem niet bij al mijn spellen had, probleem is intussen verholpen ( xbox custom service heeft de dvd-drive verwisseld
Tja je kan eigenlijk maar een ding doen Xbox support ff bellen, wat je ook kan doen is ff je save game wissen schijnt ook te helpen (zeggen ze bij support???). Verder zit er op het spel 90 dagen garantie dus......
Thanks allemaal. Ik heb de Savegame al gewist maar dat hielp niet. Ik ga er denk ik eerst mee terug om te kijken of ik hem voor een nieuwe kan omruilen, zou dat niet lukken, dan denk ik toch maar dat ik m'n Xbox ff opstuur. Maar gooien ze dan ook al je savegames van de Harddisk. Anders moet ik namelijk nog een memory card kopen. Ik heb geen zin om al mijn Morrowind/Halo/Blinx save-games kwijt te zijn.
Ik krijg dezelfde melding bij fifa2003. En de CD is 100% zeker schoon. Ik heb em ook al een keer omgeruild bij gamecom maar hij blijft foutmeldingen geven. Gister had ik het voor het eerst ook bij een sega pack.
Ik heb fifa 2003 in september gekregen en nu is het 10 januari en er is nog nooit iets fout gegaan....... ik heb 1 keer 28 wedstrijden van 4 minuten achter elkaar gespeeld maar er gebeurt niks alles is goed dus of de cd is beschadigd of hij is egt veel (veel gevallen geloof ik niet) of je xbox doet vreemd en soms helpt het ook als je de eerste controller poort van je xbox schoonblaast en je xbox controller uiteinde waarmee je hem in de controller poort doet schoonblaast dat had ik ook een keer met cmr3 en toen deed hij het gewoon...
Ik heb mijn game naar EA opgestuurd, maar hij werd geweigerd omdat ik hem als "receiving party pays" had verstuurd en ze accepteren dat daar niet!!! Enorme prutsers dat het zijn, kon ik dus fijn EURO 10,90 gaan dokken en hem dus nog een keer gaan verzenden (wat dus weer 10,90 gaat kosten, kost me dus 50 piekies om een fout van hun te herstellen) lekkere klantenservice is dat!!!! En dan wel gaan lopen zeiken als ik in m'n sig een link naar hun e-mail zet!!!!!! Laat ze 1st eens een beetje klantgerichter gaan worden!!!! Grtz
Ik heb idd ook problemen met FIFA2003 (zwart scherm aan het begin van de wedsrijd met dirty or dameged..). Ook heb ik grote problemen tijden het laden van games bij Splinter Cell (Loopt vast tijdens het laden). Ik heb mijn Xbox al eens laten repareren maar ik denk dat ik hem nog maar eens laat repareren door MS. Krijg ik nog een Muts en een CD mapje!
ik weet niet of het dat alleen bij fifa doet maar het begon bij mij met gt2oo2 en doet het nu bij zo goed als alle spelen gaat van kwaad tot erger zou je box ff tijdje in de gaten houden
Dat het aan je Xbox ligt geloof ik ook niet. Mijn xbox is nog vrij nieuw en Fifa doet dat ook bij mij: Het erge ervan is dat je game niet word opgeslagen echt heel dom. En wat zegt EA er eigenlijk van?
heel vervelend hoor voor jullie maar ik denk dat er toch echt maar een paar mensen zijn met dit probleem? ik heb er nog nooit last van gehad en verder ken ik ook niemand die dit probleem heeft. in ieder geval succes ermee
Ik hoor tijdens het spelen een soort wiel van een slijptol draaien, en dat wiel raakt blijkbaar iets aan, want soms hoor je iets schaven...en soort vervelende krekel die je niet kan vinden... Ik keek laatst ff op de fifa cd en daar zat toen ik em kreeg volgens mij geen kras op. nu wel en precies in het midden van het midden.. een grote circel... Vervelend, maar nog geen vastlopers...we wachten maar ff af