die DDE in multiplayer is een bug, ez op te lossen door voordat je een game joint eerst ff zelf een game aanmaken dan terug en alsnog joinen
Thomson hiero en heb mijn boxie sinds de release hier in NL en geen probleempies met vast lopers en tikken
Aan Top Cat... ik ook heb dit al een paar keer voor had!! Zwart scherm met de melding dat mijn CD bad or Dirty was!!! BULL$hit natuurlijk... EA-teams kunnen GVD niet programmeren! Ook heb ik soms voor dat er GEEN commentaar is als de match begint!!!! enkel S/FX... game herstarten?... hielp niet... ik moest rebooten om het te verhelpen!
ik had het eerst met Halo met het geluid toen heb ik hem gewoon teruggebracht en toen was alles weer ok maar een zwart scherm dan is er echt iets aan de hand.
ik heb dit wel bij madden 2003 (ook EA ) ohja en ook bij Project gotham is ie een paar keer vastgelopen. duzz ik ga hem ook ff opsturen
HAHAHA, jongen. Elk apparaat dat met cd's en software enzo werkt loopt wel is vast. Als je hem gaat opsturen doen ze er echt niks aan.