hmm dvd rom openen en aan de onderkant kijke heppik al gedaan, staat geen merk, moet ik 'm openschroeven?
Ea maakt hier weer iets mee duidelijk: De individuele gamer boeint hun geen ene moer! Het spel is toch al verkocht...
Nu verdraai je de situatie toch wat vind ik. Ik heb hier ook geen problemen met andere games, het komt alleen voor bij Madden NFL 2003 en blijkbaar ook bij fifa 2003. Maar wanneer men op de helpdesk van ea kijkt tekent het zich duidelijk af dat dit geen alleenstaand geval is. Het doet zich voor bij een minderheid akkoord maar waneer iemand 70 € betaald voor een game is het minste wat men kan eisen dat deze naar behoren werkt. Ook beweer ik niet dat de problemen voortkomen van de dvd-rom het is gewoon een observatie dat ms voor de een of andere reden van merk verandert. Het is nu aan EA om met een deftige oplossing op de proppen te komen want de meeste games die problemen geven komen voort uit hun aanbod en geen halve oplossing door te zeggen dat de save data vervuild is en de enige oplossing het verwijderen van die data is.
Kort samengevat: Ms zijn dvd van thompson is niks mis mee en EA zou zijn games is wat beter mogen produceren.
Ik ben hem gisteren toch gaan halen. Nog niet veel kunnen spelen en het is dus (nog) niet uitgevallen. Het enige wat mij opvalt is dat de DVD zo veel lawaai maakt. Is dat bij jullie ook?
ja dat is bij iedereen zo geloof ik. Ik heb nu ook bericht terug gekregen van EA: Beste, Kunt u uw gegevens doormailen? Naam / Adres / Postcode / telefoon nummer / Code die op de cd aangegeven staat. Wij zullen contact opnemen zodra er meer informatie is over dit probleem. Met vriendelijke groet, Electronic Arts Benelux Customer Support www.eagames.nl Dus ff afwachten, dit geeft wel aan dat ze er mee bezig zijn en het probleem erkennen
Die gegevens hebben ze ook van mij!!! Maar ik heb hun wel op het idee moeten brengen om ook het serienummer van de CD te noteren omdat ze anders nooit na kunnen gaan welke productiereeks het was (prutsers)!!! Maar idd, nu gaan ze iig uitzoeken wat er mis is!!!! En hopelijk een goeie oplossing verzinnen!!!
kga ze morgen ff bellen om te vragen of ze al wat meer weten!!!! Ik post hier dan wel ff wat Marcel me te melden heeft!!!
reactie Zwaar nep...ben ik net aan het winnen met PSV kapt die shit ermee...... voor 60 euroot wil ik op zn minst dat t spel bug-vrij is!!!En die geweldige schaar( zoals ik menigmaal deed) is vrij moeilijk te doen. Acties met die rechterstick lukken nog niet echt! Verder is het spel top!!
Kon de EA helpdesk niet telefonisch bereiken, heb een uur in de wacht gestaan en toen was de batterij van me phone leeg !!! Dus toen maar besloten om ff een meeltje te sturen naar de customer support afdeling van Electronic Arts!!!! Zodra ik daar een reactie op heb gekregen dan post ik in deze thread!!!! Dus check deze thread in de loop van volgende week iig nog ff (als je ook wil weten hoe EA dit probleem denkt op te lossen)!!!
Heb er zelf nog nooit last van gehad, en ook nog nooit met een ander spel. En ik hoop uit de bodemloze put van mijn hart dat het niet aan jullie Xbox ligt. Maar ik weet niet wat jullie doen, maar ik let ook altijd op voordat ik de cd erin doe dat hij ook echt totaal CLEAN is. Dus ok echt geen vlekje of een beschadiging. Ik wacht af wat de reactie wordt van EA.......
UPS taxi post is mijn xbox komen halen, lijkt me sterk dat nieuw spel: FIFA 2003,niet kon draaien, vandaar, zal hem waarschijnlijk al maandag terugkrijgen, hoop ik die mensen van EA aten in ieder geval lang op zich wachten om een mail te beantwoorden: ik had maandag eentje verstuurd, nog steeds geen antwoord
Hmmmmmmmmmm, that's nasty!!!! Volgens mij had Whoehahahahaha wel redelijk snel een antwoord!!! En aangezien ze mij onderhand al wel een beetje leren kennen bij EA zullen ze hopelijk wel snel een response geven op mijn meel (anders hang ik zeg maar weer redelijk snel aan de phone )!!! Als je je XBOX terug hebt laat dan ff weten wat ze bij MS te zeggen hadden, want ze gaven bij mij namelijk over de phone aan dat zij hier nix aan kunnen doen en dat het een probleem is wat bij EA ligt en niet bij hun!!! Ik ben het hier wel redelijk mee eens aangezien dit de enige game is die op mijn XBOX (en op die van een aantal vrienden van mij) problemen geeft!!! Maar zoals ik al zei, zodra ik wat te horen krijg van EA dan weten jullie het ook zo snel mogelijk (als je deze thread regelmatig checkt tenminste )!!!!!
ik kan je dus nu al vertellen dat het niet aan je xbox lag! al mijn spellen doen het prima nog nooit lees nog nooit een probleem! En bij fifa wel en ik ben cker niet de enigste
Een vriend van me had die fout ook bij fifa world cup, dus het zal wel liggen aan de cd's. Maar ik heb nergens last van hoor........