ik heb ze nog maar eens een mailtje gestuurd, maar wat top cat zegt gewoon iedereen die een probleem heeft moet gewoon ff een mailtje sturen! Zo nemen zij ons ook serieus. nl-cs@ea.com
nou binnen 5 min mailtje trug ze hebben in iedergeval al standaard mailtjes samengesteld: Beste, Wij zijn hiermee bezig en zullen u een bericht geven als hier meer over bekent is. Met vriendelijke groet, Electronic Arts Benelux Customer Support www.eagames.nl
dat standaard meeltje heb ik trouwens niet gehad, had afgelopen vrijdag ff een meeltje gestuurd maar kreeg geen antwoord van ze!!!
trouwens wel vaag dat ze maar 3 mensen hebben, aangezien ook Mr. Blond een E-mail heeft gestuurd!!! 1. WKJ 2. WHOEHAHAHAHA 3. TOP CAT 4. Mr. BLOND das iig geval al 4, hmmmmmmmm toch vreemd ?????
kan je verzekeren dat het niet aan de xbox ligt, ik heb vernomen dat de pc versie's ook constant foutmeldingen geven en het spel dan stopt. Probleem ligt wel degelijk bij EA.
En zij maar roepen we weten hier niets vanaf. Ik kan mij toch niet voorstellen dat wij de enigste zijn die klagen]:-
Tuurlijk zijn jullie de enige niet, maar Ea zal niet direct gaan bekenne dat zij de schuldige zijn, zou eigelijk uw eigen ruiten inslagen zijn, hopelijk wordt er een oplossing gezocht.
Als dit echt zo is dan mogen ze wel eens snel met een oplossing komen!!!!!! Waarschijnlijk gebruiken ze enorme "el cheopo" cd's en dvd's waardoor de lens ze niet goed kan lezen!!!! Ik stel dus voor dat ze daar snel verandering in gaan brengen en ons dan heeeeel snel een nieuwe gaan sturen (en wel graag voordat FIFA 2004 uitkomt)!!!!!!! Marcel zei overigens nog wel dat dit buiten de 90 dagen garantie valt (nadat ik er naar vroeg, want ze komen zelf niet met ideetjes), maar mag toch hopen dat het ff ietsie minder lang gaat duren !!
Bij deze wil ik iedereen er nogmaals op wijzen dat ze echt ff contact met EA op moeten nemen als ze ook dezelfde problemen ondervinden bij spellen (van EA uiteraard)!!! Hoe meer mensen een klacht bij EA neerleggen hoe serieuser ze de problemen zullen gaan nemen, en dus waarschijnlijk ook een snellere oplossing!!! De contactgegevens vind je hier onder!!
Vaag! Ik heb van 't weekend fifa 2003 geleend (xbox) en aardig lang gespeeld, alleen hij is nog helemaal niet vastgelopen . Ik heb ook nooit zwart beeld gehad van dirty disk error. En ik heb ff Mn Xbox drive gecheckt en is gewoon van thomson. Het kan zijn dat er paar mensen toch wel gelijk hebben dat er wat foute producties zijn gemaakt bij EA. Gelukkig deed die van mij het goed
Ik heb nergens last van Ik heb aantal uren achter elkaar gespeeld maar hij doet niets raars bij mij. Geen raar getik ofzo waar mensen over klagen, geen zwarte beelden en geen errors Me happy guy je moet gewoon je spullen met liefde behandelen
Waar heb je het over, volgens je SIGNATURE heb je FIFA 2003 niet eens!!!! En me XBOXIE is echt in oppietoppie staatje hoor
jawel hoor owz wacht hehe mjah moet alleen nog ff weghalen dat ik hem nog zoek maar hij staat al bij me games
das beter ja, hoop trouwens wel voor je dat je een goeie heb hoor!!!! Al komt het mij beter uit dat ook die van jou K is !!! Want dan hadden ze er weer een klachtje bij!!! Dus mocht ie toch raar gaan doen, dan kun je hier het meel adres en telefoonnummer vinden!!!!! Laterzz