1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb EA gebeld over het zwarte scherm in FIFA 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Top Cat, 8 nov 2002.

1. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dat irritante geluid van je dvd drive nog???

2. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af?
    Anyways ik heb vandaag eerst effe gebeld met de winkel waar ik m'n xbox gekocht had en gevraagd of zij al gebeld had naar MS, was niet het geval maar ging dat nog doen en dan terugbellen.
    Nou die vent van MS zei tegen haar dat als je je xbox nu opstuurt er automatisch een andere DVD-drive in wordt gemonteerd.
    Dan maar terug gebeld naar MS zelf de customer line, vent was terug niet te happig op m'n voorstel om het testen uit te laten en daar gewoon een nieuwe dvd in te proppen =(

Nu m'n xbox wordt dan straks voor de 2de maal opgehaald en deze keer steek ik er m'n copy van Madden NFL 2003 bij en een brief met de klachten en een ernstige oproep om zeker de drive grondig te checken!! Ieder van ons betaalde een mooie som voor z'n xbox je mag wel verwachten dat je er wat voor terug krijgt.
    Ik hou jullie iig op de hoogte wat er zal gebeuren. Gisteren kreeg ik zelfs de melding dat m'n disc geen xbox disc was :confused: dus het gaat van kwaad naar erger en mijn geduld is dus op.

Mr.Blond mag ook wel weer ff wat laten weten, zou geen kwaad kunnen.

3. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mn berichtje van gisteren gemist?
    ik heb mn xbox terug, heb mij al verontschuldigd voor de late reactie, begrijp dat jullie ook willen weten hoe het zit, maar de lader van mn laptop was stuk, dus reactie kon niet vroeger
    dus: alles is nu in orde, fifa, NFSHP2 en sega soccer slam draaien perfect, het geluid ( lees gebrom) is weg, problemen lijken me van de baan

trouwens, als je volgende keer belt naar xbox service mag je ze gerust vertellen dat ik het ook heb voorgehad, en dat het bij mij nu werkt, dus ik wil je wel het refferentie nummer (dat bij het probleem hoort, niet van mn xbox) pmen

Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  4. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel handig zijn Mr.Blond want ik zal een brief bij m'n box toevoegen en daarin heb ik al vermeld dat iemand hetzelfde voorhad (of toch zo goed als) en dat ze jouw drive vervangen hebben en het probleem opgelost is. Dus als je zo vriendelijk wil zijn dan mag je gerust je refference nr pm'en, het kan nooit kwaad denk ik, misschien maak ik dan meer kans dat ze het deze keer serieus nemen want ik ben aan het einde van m'n latijn en als ze bellen en zeggen niks te hebben gevonden dan zijn ze nog niet jarig.

5. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over gebrom maar hoor je je xbox ook niet meer herrie maken onder het spelen van fifa??? soort van tikken

6. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    dat tikken waar jij het over hebt heb ik dus ook constant, super irri het is net alsof het de drager is van slecht nieuws, en dit is dan enkel bij deze game anders hoor ik m'n dvd-rom eigenlijk ook wel maar niet zo aggresief als bij madden

7. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    exact dat geluid hoor ik alleen bij fifa ik vraag me ook echt af of dat je dvd goed doet

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    een tikken hoorde ik vroeger niet echt, ik hoorde meer dat mn xbox precies over en overnieuw dezelfde leesbeweging maakte
    dat is nu wel weg

9. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    Die lees bewegingen bedoel ik ook idd
    dat geeft te denken dat het aan de xbox zou liggen maar ik vind het zo vreemd dat hij het bij andere games niet doet

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vond ik ook vreemd, maar nu werkt het perfect, ps baltimore raven kheb je de refferentie nummer gepmt

khad namelijk andere games die wel draaiden

Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  11. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    zou je mij dat nummer ook kunnen geven????
    Ik ga hem namelijk ook opsturen

En had jij ook alleen een probleem met fifa?

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had het probleem met FIFA, sega soccer slam en NFSHP2
    hoop echt dat het ook bij jullie goedkomt
    met FIFA kon ik maximum 1 match spelen en dan kreeg ik die melding van " this disc might be dirty or...."
    ik pm het je

13. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    ah thnx nou ik heb sega soccer slam ook gehad maar geen enkel probleem, ik denk dat ik toch maar eerst ff een nieuw spel van ea claim

14. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik dus net ontdek: mijn games hebben ook krassen van de dvd speler:mad: dit betekent dat ik een beruchte krassen maker heb GVD!
    Ik laat hem ophalen door microsoft.

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfffffff, merk je iets van die krassen dan?

16. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    nee bij de rest van mijn spellen nog niets, maar ja ze zijn echt goed zichtbaar dus ik schrok wel een beetje.
    Ik heb er namelijk alleen in het begin opgelet daarna niet meer en ik ben nu 8 maanden verder.
    Maar misschien ligt het dus wel aan die oudere dvd spelers zoals al eerder werd gesuggereerd :confused:
    edit:
    Ik krijg maandag de doos thuisgestuurd, ik houd jullie wel op de hoogte.

Laatst bewerkt: 27 nov 2002
  17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat het dan wel zal werken, bij mij werkte het toch, duurde maar 4 werkdagen

18. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad

he top cat hoe staan de zaken bij jou?

19. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, sorry ff tijdje niet de tijd gehad :confused:

Ik ga me game opsturen naar EA (heb dat met hun afgesproken) en zij sturen mij een game waarvan zij weten dat er geen troubles mee zijn, deze hebben zij een paar dagen laten draaien. Is dus wel een "used game" maar ja liever een gebruikte die goed is dan een nieuwe die nix doet!!!!

Dus ik wacht ff af tot ik die nieuwe game krijg, maar jij (whoehahaha) gaat nu toch maar je XBOX naar MS opsturen, ben ik niet van plan. Is de enige game met problemen, als ik het nou met meer games zou hebben zou ik er ook wel over na gaan denken ja!!!

oh ja, ze waren bij EA niet zo blij met mijn SIG dus die heb ik maar ff veranderd maar blijkbaar hebben ze die van jou over het hoofd gezien (was ook wat minder opvallend trouwens, hahaha)

20. RaMoNSTeR

RaMoNSTeR GGGRRRWWWLLL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten idd wel aardig wat bugs in FIFA 2003, beetjuh jammer. Desondanks toch een topgame.
    Finale championsleaque verloren en daarna toch nog een scherm krijgen dat je gewonnen hebt. :confused:
    Beats cheating! ;)

Deel Deze Pagina