Nee dat klopt idd niet want bij mij deed ie ook zo irri en nu met die nieuwe hoor je hem amper, ik heb m'n dvd drive ook gemarkeerd maar zag onmiddelijk al dat het een andere was toen die een paar weken geleden terugkwam. (heb hier een tijdje geleden het verschil tss Thomson & Philips DVD getoond en is nu overduidelijk een Philips) Ik had juist dezelfde reactie als jij whoehaha ik was serieus pissed off op die MS mensen maar nu niet meer alles is gefixed ik heb nog geen grote problems meer gehad toch niet meer in de mate van de vorige, wel is één game al één keer blijven hangen in de game zelf maar zal ergens een vlek of stof op de disc geweest zijn want sinds dien loopt allesn smooth, let's keep it that way.
bij mij is de xbox niet slecht maar het spelletje, want de andere spellen kan ik nog gewoon spellen zonder probleem, en ik kan hem niet ruilen want het spelletje komt uit Australie maar het is wel een leuk spel als je het niet zo snel hebt. maar dan hep ik eigenlijk nog geluk want als jullie het om de 1/2 potjes hebben is dat helemaal bull shit
dat vele lezen van de DVD-drive ligt niet echt aan de xbox ik heb 'm pas geleden bij een maat op de Playstation2 gespeeld en daar hoor je hem ook de hele tijd lezen duzz
Zware shit hep net ff fifa gedaan en na een potje kreeg ik al een disk error ikke nog een keer proberen en ik wou net een partijtje doen en daarvoor kreeg ik weer een disk error ikke nog een keer proberen en het weer hetzelfe probleem Het is gewoon vage shit
Hier in België heb ik nog iets heel vreemds te horen gekregen. Het schijnt dat veel van de xboxen die nu in die sega packs worden verkocht gewoon de eerst gemaakte xboxen zijn. Dus de mogelijke 'probleemgevallen'. De reden waarom ms dit doet ligt voor de hand denk ik, voor hen is het veel goedkoper om enkel een DVD-ROM te vervangen dan met een karevracht oude xboxen op overschot te zitten. Dit kan ook de reden zijn waarom men laat weten heeft dat alle oude DVD-ROM's nu automatisch worden vervangen wanneer men hun xbox nu naar de chechup service stuurt.
Wat ik gehoord heb zit het zo : Voor retailers (dus winkels etc) kon je de SEGA pack voor 150 euro bestellen, dus niet inkoopsprijs, maar gewoon omdat je een retailer bent. Dat zijn die first batch Xboxen. Ik heb overigens ook een first batch Xbox en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Mijn XBOX is 22-3-2002 van de band afgerold en ik heb er ook nog nooit een probleempje mee gehad gelukkig.
Ik heb gister fifa 2003 ook gekocht. Heb nu 2 keer een zwart scherm gehad GVD. Als het zich vaker voor gaat doen ga ik eerst wel even bij de winkel een nieuwe halen. En anders contact opnemen met EA of MS]:-
geen goed teken volgens mij Mijne is weer terug voor dat getik en bij support zijden ze ook dat het niet hoort dusa......
Ja, je hoort hem wel steeds lezen als ik het geluid van me TV uitstaat. Hij is maar 2 keer van de 40 potjes op zwart scherm gesprongen Maarja, als door dat lezen me dvd speler langzaam aan verkloot wordt vind ik het een beetje klote om fifa te spelen.
Ik heb madden nfl gekocht en heb ook al 2 keer een zwart scherm gehad. Is wel klote En dat getik heb ik hier nu ook bij alle spellen Wat moet ik nu doen?