haha, waarom belangrijk, ga je de link doormailen naar microsoft ofzo?? hahaha, net of ze daar naar kijken
Idd. als je naar www.petitiononline.com gaat kom je al verscheidene duitse petities tegen die ook tegen het gebruik van CC zijn. In deze petite reageren ook nederlanders en er zijn al meer dan 1300 stemmen bij eentje, probeer het daar. MS laat zich de kop toch niet gek maken en doet toch wat ze willen, helaas.
Hey, ik volg het allemaal niet meer zo. Ik lees telkens weer andere dingen. Heb je nou zowieso een creditcard nodig om van start te gaan met live? Of kan je met zo'n starterspakket wel een jaartje vooruit op xbox live. Je kan dan mischien niet downloaden maar ik weet zeker dat als ik een creditcard neem het geld er doorheen vliegt Het zou wel goed stom van MS zijn omdat het in Nederland niet echt standaard is dat iedereen een CC heeft zoals in bijvoorbeeld america.
lees dit: If you've chosen your connection type and gotten your Xbox console connected to high-speed Internet service, you can use your Xbox Live Starter Kit and subscription code to create your Xbox Live account. To have an Xbox Live account, you must be at least 18 years old and have a major credit card (Visa, MasterCard, or American Express). You'll also need to read and accept the Xbox Live Terms of Use during the sign up process. If you are least 13 years old, you can have a parent or guardian sign up for you—as long as they're willing to pay the bill! You can have up to eight accounts per Xbox console, but you will need an Xbox Live Starter Kit for each account Dus als je Xbox-live installeert en jezelf aanmeld moet je al een CC nummer opgeven, niemand weet hoe het hier zal gaan, daar is namelijk nog niks over bekend!!
Ik ben beta-tester en heb daarvoor een CC aangevraagd. Dat wilde ik sowieso al wel doen, aangezien ik dit jaar een paar keer naar het buitenland ga. XBL was een duwtje in de rug, maarr.... aangezien ik hem nog niet heb, heb ik voor XBL de CC van me pa gebruikt.
Dat weet ik maar er zijn hier mensen die, of niet goed lezen of elke keer dezelfde vraag stellen. Ga er maar gewoon van uit dat je een CC nodig hebt!!
Nee ze zouden wel wat moeten verzinnen anders word het hier gewoon een mislukking (niet dat hun dat erg vinden denk ik ze hebben toch al miljarden)
Laten we idd. hopen dat MS met iets anders komt dan via CC betalen. MS heeft met betrekking tot europa nog niks bekend gemaakt. Dus sommige dingen die op het forum worden gevraagd kunnen we, hoe graag we ook willen, niet beantwoorden. Daarom zeg ik, wacht de komende tijd af MS zal binnenkort toch iets bekend moeten maken. MS kan zeggen "Het werkt overal goed met CC, we doen precies hetzelfde voor de rest van europa"maar ze kunnen ook zeggen "He, dat CC verhaal werkt in europa niet laten we het anders doen" Aangezien iedereen begrijpt wat je bedoelt, ben ik bang dat niemand je antwoord kan geven.
Let's hope so, maare.. Als we een CC nodig hebben en je kent niemand die er één heeft hé.......Kan iemand van XBW, met een CC ons helpen?
he maak je niet druk joh die sukkeltjes van ms zullen vroeg of laat toch wel buigen want de klant is koning als je voor xbox live een creditcard nodig hebt dan bouw ik mijn shitbox wel om kijken wat ze dan aan me hebben
kun je na het eerste jaar niet weer een starterspakket kopen? das goedkoper als een jaar abonnementskosten ook
Er is nog een andere hele goeden reden van MS om als vereiste voor Xbox Live een CC te stellen. Stel je voor dat wanneer ze dit niet doen, op 14 maart 10.000 (ff theoretisch getal) mensen een starterspakket halen, en on-line gaan spelen. Denken jullie dan dat de servers en alle infrastructuur dit in 1 keer aan kan? Denken jullie dat xbox live in het begin geen bugs zal vertonen? MS heeft er specifiek voor gkozen om in het begin een hoge drempel te maken om op Xbox Live te komen, zodat ze dat eerst even helemaal kunnen gaan optimaliseren. Later zal zeker de drempel van CC weg gehaald worden en kan iedereen op Xbox live. Geloof mij nou maar, want dit heb ik uit een heeeeeeele betrouwbare bron.
Ik geloof je wel... Maar ik MOET Live gewoon op 14 maart hebben, dus in het begin gebruik ik wel de creditcard van m'n vader.... Als het later op een simpelere manier kan stap ik daar zeker op over.
CC is gewoon kut, het gaat zo ie zo al helemaal nergens over, wat voor gehaktballen zitten daar bij Microsoft, als wij niet met CC willen betalen zoeken zij maar een alternatief, en anders ook niet gaan zeuren als de verkoopresultaten van Live tegenvallen