Ik word gewoon een beetje moe van alle onzin, halve waarheden en totale onwaarheden die hier gespamd worden. Er wordt hier zo hysterisch langs elkaar heen geblaat, het lijkt net een kippenhok hier af en toe.
Inderdaad. Laten we het kort houden: JE HEBT EEN CREDIT CARD NODIG EN ER IS GEEN MANIER WAAROP JE DAT KUNT OMZEILEN. Als je geen credit card hebt, heb je gewoon pech en zul je er een aan moeten schaffen (voor je zelf of van je ouders).
nouja creditcards heeft ook wel weer zo zn voordeel, zal het wel lekker rustig zijn op die Euro servers, oh wait dat is een nadeel daim
wat denk je nou...dat je alleen maar tegen europeanen kan spelen? echt niet, ook tegen amerikanen of jappen
waarom niet gewoon verplicht een sofi nummer invullen of ingeval van amerika een social security number als ze je zo graag willen kunnen indentificeren want je kan nooit meer dan een sofi nummer nemen en als je wat wil kopen dat je dan pas een sofi nummer moet invullen
Mijn ouders moeten nog steeds hun handtekening zetten... Gaat nu op dit moment een beetje moeilijk, zitten in de Eemhof (Center Parks). Hoop dat we eerder vertrekken, de dag van ons vertrek kwam m'n kabelmodem binnen, en toen moesten we dus noodgedwongen weg! Ik typ nu dan ook vanuit zo'n skraal Street @ Mail gevalletje. Als alles goed gaat, ben ik morgen weer alleen met mijn zwarte doosje... En dan laat ik m'n ouders snel de creditcard tekenen...
Gelukkig heb ik met dat credit card gedoe geen problemen. Me moeder heeft er een, en ze vind het niet erg als ik hem gebruik (ben eigenlijk de enigste die hem gebruikt). Maarja , hopelijk zorgt MS voor een andere manier, voor de mensen die geen cc hebben (anders word het zo leeg op de LIVE servertjes). Maarja , de CC is toch de snelste manier om online transacties te maken. Dus ik zie eigenlijk wel in waarom MS het doet... Bill's in it for the moneyyyyyyyyyyy Out, MOst (( The CHiQUEst ))
Ik denk dat dat alleen maar goed is, aangezien als Microsoft deze stap niet had genomen, de servers overbelast kunnen raken. Dit is dus een van de sterke punten van de credit-card, aangezien maar weinig mensen een creditcard hebben.
Inderdaad. Als teveel gamers tegelijk op de server aanmelden, kan het inderdaad het geval zijn dat de servers overbelast raken. Bijvoorbeeld 14 maart, waarbij een heleboel landen tegelijk Xbox Live krijgen.
Maar als er nou eens 4000 Europeanen tegelijk op 1 dag (14 maart, voor de n00bs) aanmelden op het netwerk? Jij kent het woord overbelast niet, volgens mij...
ik denk dat jij het woord "voorbereiden" niet kent. Dat Live netwerk heeft veel geld gekost hoor, zo'n Netwerk kan heel veel aan, daar komt nog is bij dat ze al een vette BETA hier en in de US achter de rug hebben. Als het niet eens 4000 man tegelijk aankan kunnen ze beter niet eens beginnen.