1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Heb je een Credit Card (Xbox live)

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 8 jan 2003.

?

Credit Card

  1. Jah ik heb er zelf 1

    51 stem(men)
    19,5%
  2. Jah ik gebruik die van me ouders

    66 stem(men)
    25,2%
  3. Nee

    74 stem(men)
    28,2%
  4. Ik wacht eerst op een nieuwe manier van betalen (xboxlive)

    71 stem(men)
    27,1%
  1. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, het zit namelijk zo: Microsoft stelt een creditcard als betaalmiddel in omdat weinig mensen een creditcard hebben. De eerste weken na 14 maart zijn nog zeg maar na-beta-weken, waarin alle kleine foutjes in de servers worden weggewerkt. Daarom heb je zo weinig betaalmethodes.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Beetje kromme redenatie, lijkt mij. Microsoft steld de credit card heus niet als betaalmiddel in om hun tere servertjes te beschermen, die kunnen heus wel wat hebben. Die credit card is gewoon voor MS een makkelijk en betrouwbaar betaalmiddel wat wereldwijd bekend en geaccepteerd is, het makkelijk maakt content te betalen, en natuurlijk een goede verificatie van klanten is. Andere betaalmethodes zouden alleen maar administratieve rompslomp geven, en het lang niet zo makkelijk maken om bijvoorbeeld leeftijd en kredietwaardigheid te checken.
     
  3. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    :D ff online creditcard aangevraagt:D

    }:] nu live nog}:]
     
  4. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier nog studenten die bij de Postbank net een creditcard hebben aangevraagd? (nadat je een paar dagen geleden een folder hebben gekregen)

    Ze zeggen namelijk als je gaat studeren dat je dan je easyblue rekening kunt overzetten naar een studentenrekening waarbij je een CC kunt nemen.
    Het probleem is alleen dat ze bij de postbank denken dat je pas student bent als je pas 18 bent :confused: Pech voor diegene die net op een HBO school zitten en 17 zijn, net als ik. Je kunt dan nog niet de studentenrekening aanvragen met CC omdat je nog geen 18 bent.... Dit toch terwijl ik echt studeer en zelfs mijn studiefinanciering op mijn easyblue rekening laat storten bij de postbank!

    Zijn er hier dus nog meer gasten net als ik die 17 zijn en WEL studeren en hun studiefinanciering laten storten op hun easyblue rekening van de postbank, maar GEEN studentenrekening kunnen aanvragen met CC omdat ze nog geen 18 zijn en dus volgens de postbank GEEN student zijn??

    Pls help :{
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens mij moet je voor een CC volwassen volgens de wet zijn, 18 jaar en ouder dus. Kan het verkeerd hebben...
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja dat dacht ik ook, maar ik sprak laatst iemand die al sinds z'n 16e een credit card heeft... dus misschien dat het wel kan :confused:
     
  7. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik wilde me rekening dus (online) gaan omzetten in een studentenrekening. Kon het toen niet doen omdat ik geen 18 was! Zit weinig anders op dan naar die postbank te lopen en het te gaan vragen.... zucht
     
  8. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die 16 jaar zijn en een cc hebben, hebben die gekregen van hun te rijke pappa of mamma
     
  9. shootergod

    shootergod Guest

    waarom vragen jullie niet gewoon ann jullie ouders het te betalen en het dan contant terugbetalen????
    is tog nie zo moeilijk :confused:
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet alle papa's en mama's hebben een credit card.....
     
  11. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig die van mij wel
     

Deel Deze Pagina