Ik had Halo en Amped al. Ik heb RSC en Oddworld besteld. Ik zat nog te twijfelen of ik PGR zou nemen, maar het is toch Oddworld geworden omdat ik dan meer verschillende soort spellen heb. Ik heb RSC gekozen boven PGR omdat ik rallyracen erg tof vind en omdat de graphix beter zouden zijn. Ik denk dat ik met Halo en Amped een goede keuze heb gemaakt bij de eerste aanschaf. Misschien dat ik PGR toch nog een keer ga kopen, misschien wel 2e hands ofzo. Ik hoop dat de games snel binnen zijn...
Nope je bent niet de enige die halo besteld heeft....ik ook.... Ik heb DOA en Halo besteld...zelfde als jy dus
Heb DOA3 en NBA Inside Drive 2002 besteld. Zat eerst nog op RSC, maar heb al PGR en die lijkt me toch een stuk leuker. Nu zal ik waarschijnlijk NBA 2k2 niet kopen, misschien volgend jaar NBA 2k3 ofzo.
Nog niet gestuurd en zit nog te twijfelen tussen amped, pgr en rsc. Ik heb nog geen racegame en als ik 2 van deze 3 neem zal er toch wel 1 zijn die me bevalt. Amped klinkt goed, maar ik kan geen keuze maken tussen pgr en rsc. Beide in-game filmjes zien er zeer goed uit. Misschien toch pgr want ik ben wel benieuwd om dat beruchte kudos systeem mee te maken.
PGR is echt een stoer spel (ik heb zelf amped en oddworld genomen, want alle andere games die ze aanbieden heb ik al.. de fatsoenlijke dan)
ik dnek dat het wel ff n tijdje duurt voordat je het binnen hebt..een week of 5 denk ik...shipment van alle shitload van die games duurt wel ffkes
Moi heeft PGR en ODDWOLRD gekozen Alleen vraag ik me af of iemand al een rectie van M$ heeft gekregen...ik niet...formulier vorige week Vrijdag op de bus gedaan.
DOA3 en Amped hier. DOA3 gewoon voor het knokken tegen vrienden, Amped omdat snowboard games doen Forumulier gisteren opgestuurd dus wacht met spanning af
bloodwake project gotham racing nee want ik heb bloodwake multiplayer in de intertoys gespeeld voor de release, was fun
Ik weet niet of ik de enigste ben maar ik heb vandaag mijn 2 games en controller binnengekregen. Ik heb Munch en Fuzion Frenzy besteld en heb ze netjes gekregen. Ik had het formulier echter al wel de eerste dag (al meer dan 3 weken geleden) ingevuld.
Ik ben eruit: DOA3 en NBA Inside Drive 2002 Heb lang zitten twijfelen tussen Azurik en Bloodwake en ben vandaag eigenlijk pas gaan kijken naar NBA, maar dit lijkt me stiekem toch wel een erg cool ballgame
Heb ook DOA3 en NBA Inside Drive 2002 besteld Vandaag is NBA ID 2002 uitgekomen dus met een beetje geluk hebben we het spul volgende week.
ik was naar de PTT gegaan en hun die brief gegeven. zij regelden alles en deden de postzegel d'r op en hopelijk hebben ze em snel verstuurd want heb nog steeds geen bericht