1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb je ook wel eens dat je denkt: F*CK!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 5 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    als die zielige kindjes dan als clan tegen alleen mij gaan (omdat ik dan de enige andere ben...) tja dan ga je natuurlijk de heletijd dood omdat ze met zijn 9enen zijn (en ik lbijf ze maar tegenkomen:confused:) en das HEEL irritant:p
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    idd f#ck
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het ook gehad...

    heb ik ook pas gehad forza.., silverstone in m'n saleen ging het lekker vlieg in eenaarlaatste bocht eruit nog 143 van de wereld, daarna nog door geracet op die baan en uiteindelijk na een hoop frustatie 43 geworden maar had echt beter kunnen zijn als die eerste keer beter ging had ongeveer 10 seconde verloren en had nog maar 11 seconde achterstand toen op nummer 1 maar ja..... eerlijk is eerlijk moest ik maar niet uit de bocht vliegen
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren in GTA San Andreas, bijna die poep missie gehaald, vlieg ik óver de railing van eenw eg heen, gastje pleite :confused:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Bij online shooters;
    Kom je een tegenstander tegen, staat je wapen op 'single of burst' (in plaats van 'auto' ;)) of ben je net aan het herladen. (vooral bij Rainbow Six 3, en Socom)
    Of als je net aan een ronde begint, en meteen geraakt wordt door een granaat :mad:

    Bij racegames eigenlijk alleen GT4. De rally en ijs licence-tests. Zo kut om goud te halen...lukt me nooit, ben ik een keer ongeconcentreerd aan het rijden, lukt het me wel :confused: (ik heb gelukkig alles al goud)
    Soms ook DTM2 online, als er weer één of andere n00b bij een redelijke scherpe bocht weer eens niet weet waar de rem zit :mad:
     
  6. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship Liandry Conflict

    Unreal Liandry Conflict... Al op Live gespeeld? Dan ben je vast en zeker weleens een paar Amerikanen met "Godlike"-status tegengekomen. Das FUCK !!

    (Heb trouwens maar 1 Nederlander gezien in een periode van 3 weken, waar blijven jullie? Of boeit dit spel niet?)
     
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  8. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    halo shit sta je de hele tijd eerste, moet je nog een kill en wordt je ingehaald. super verot
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Deze is wat nieuwer dus kan die wel weg als het zo erg nodig is, deze staat nog op pagina 1, trouwens ze maken toch vaak genoeg een deel 2 of meer ergens van, dan is dit dat ook een beetje, alleen met een andere naam. _0/
     
  10. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
  11. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat altijd als je bij halo 2 weer tegen van die $%^# arrogante amerikanen moet. Verlies je, dan ben je de grootste noob van de wereld en kan je er nix van (ook als het maar net is) en win je, dan beginnen ze je uit te schelden. En als het dan nog van die @#$% kleutertjes zijn ook, wordt mijn controller niet zo blij. Ook zijn die ventjes die team skirmish als team slayer spelen zo irritant.
     
  12. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, doet me denken aan de tijd dat ik Generals Zero Hour online speelde. Als je verliest dan ben je een 'kutnaabje' en als je wint dan ben je een cheater en accepteren ze de match niet omdat je zou hebben gecheated.
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst bij PES 4 met een nieuwe competitie over mijn oude (vergevorderde) competitie heengesaved. Het duurde even tot het doordrong maar toen galmde het oerhard in m'n hoofd.... F U C K.

    Maar het was met inter milan en er was toch weinig meer aan omdat ik de meeste grote vedettes had gekocht.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ninja Gaiden!

    Op VERY HARD versloeg ik de eerste twee eindbazen met gemak, en opeens werd de voor mij makkelikste boss (dynamo, chap.3 ) zoooo moeilijk. Moet je nog één klap uitdelen, heb je nog 1mm. leven en dan schiet hij...

    ...F*ck F*ck! |:-
    Damn, g*dverd*mme. Komt me ma binnen, doe 's rustig ja! :mad:
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Waar doet dat laatste toch aan denken, zegt mn moeder ook altijd, en dan maken zij (de rest van et gezin ook) mij weer chagerijnig en dan beweren ze dat het door de xbox komt, iemand die ze dan nog op een andere gedachte kan brengen krijgt van mij 1000 euro + mn xbox en al mn spellen. Ik heb et het al 15 jaar opgegeven, en ik ben 15. :confused:
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    das een leuk aanbod
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies hetzelfde hier, weet hoe koppig die ouders kunnen zijn.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    San Andreas, ik heb zo'n ongeloofelijk verklote disc dat het een half uur duurt voordat het lekker loopt, dan ga je schelden, geloof me. En dan mijn moeder: doe eens rustig en blijf het proberen. Is het soms verboden boos te worden!
     
  19. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sry heb ik nog nooit gedacht
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik had het met Ninja Gaiden. Ik dacht; GEWELDIG SPEL! MOET IK HEBBEN. Ik het spel gekocht, lekker gaan spelen en wat bleek??... het spel was geweldig! Hard doorgekokt tot het moment dat ik voor het eerst Fiends moest verslaan (en er een of ander blubberbeest kwam). Terwijl ik mij verbaasde over de geweldige gameplay en graphics van het spel versloeg ik eerst de Fiends, toen het Blubberbeest. Krijg je zo'n ook al zo mooi filmpje te zien; THE DISC YOU'RE USING MIGHT ME DIRTY OR DAMAGED.
    GVD! Heb hem toen maar geruild voor DTM2 (wat overigens ook geweldig speelt). Durf Ninja Gaiden nu niet meer te kopen omdat ik denk dat hetzelfde opnieuw zal gebeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina