1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb je ook wel eens dat je denkt: F*CK!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 5 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Met Pro Evo 4. Zo'n vervelende bug die er in zit. Hij wist om de zoveel tijd zomaar mij Option File verdomme:mad: Terwijl ik altijd vele uren besteed aan de Edit-modus om alles zo mooi mogelijk neer te planten:mad:
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik heb met Forza ook wel eens dat hij of blijft steken of het beeld blijft eventjes vast staan, op een 1 of andere manier gebeurt dat altijd op dezelfde plekjes op een bepaalde baan, maargoed, ik reed dus een race op Tokyo Circuit, had iets van 25 ronden ofzo, of meer, weet het niet echt, ik had nog iets van 1 of 2 ronden te gaan, en dan blijft dat ding eventjes vast staan daar bij die chicane vlak na start/finish, ik ga daar altijd heel hard doorheen, dus ik ram volop tegen 1 van die hoeken, mn auto helemaal aan digelen (voor zover dat kan), en een dikke stuur afwijking en alle problemen die maar in Forza voor kunnen komen, dus toen moest ik nood gedwongen met die race stoppen, omdat ik geen zin had om nog 1 of 2 ronden met zo'n auto te rijden en ook al zou ik winnen dan nog heb ik zo veel schade dat ik beter een keer over nieuw kon doen, toen heb ik mn xbox maar uitgedaan om verdere problemen te voorkomen. |:-
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    1 ding is in elk geval zeker, het is f*cked up, zeker als het niet door jezelf gebeurt, maar zoals ik al zei als het beeld even blijft steken of als er dus een bug in zit, of zoiets. |:-
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Als het door bij jezelf gebeurt is kut ja. Ik was gisteravond met Formula One '05 online met zo'n lekkere ronde bezig. Zowat de hele tijd in de slipstream, en de ronde waar ik mee bezig was, was goed voor een top 10 plek in de rankings. Dat weet ik haast zeker. Vlak voor het aanremmen van de een na laatste bocht komt mijn moeder m'n kamer binnen en roept: "JimPaul!!!, naar bed!!!" In één klap al mijn concentratie weg, en in knal rechtdoor de grindbak in. Weg top 10 plek :mad: . Ik ben nog één ronde door gereden tot de finish, en uiteindelijk plek 14 in de rankings, maar die was zonder slipstream :mad: Wat was dat balen zeg :'-(

    Soms wordt ik bij DTM2 ook gebanned van een sessie, omdat sommige mensen denken dat ik cheat. Zoooo irritant. Kan je niks tegen doen. Alhoewel, soms ga ik wat langzamer rijden, zodat het gat met de nummer 2 wat kleiner is :9. Maar dat is gewoon kut. Tja, kan ik het helpen dat ik weet dat je een hairpin niet volgas kan nemen :+
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat had ik ook tijdens het filmpe van alma.
    heb ik hem geruild voor een andere ninja gaiden toen ging de intro van alma dus wel goed.
    maar het eindstukje van alma liep nu steeds vast.
    heb ik de disc van een vriend van me geleend (want die speelt het toch nooit omdat ie niet verder komt als de eindbaas van level 2)
    en toen ging wel alles goed en daarna me eigen disc weeer gbuikt en daarna bij level 15 ofzo had ik het weer.
    weer zijn disc geleend toen ging het dus wel weer.
    dus het ligt puur aan je disc ik heb toevallig 2x een gare disc gekrege
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat ik nu zeer Kl*te vind, is als ik Splinter Cell: Chaos Theory opstart.
    Dan moet je ALTIJD dat FUCKING lange begin filmpje kijken 8) !! Duurt zo lang en dus zeer irritant.
    HEEL af en toe lukt het om hem weg te skippen, maar TE vaak dus niet :mad: !

    Mjah, gooi dan ondertussen een paar dart pijltjes tot dat dat klote filmpje is afgelopen :9 !
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Smarty Peanuts; Ja, dat werkte gewoon? Dankje voor het zeggen! Echt ik vond Ninja Gaiden één van de meesterlijkste spellen op de xbox, dat hele sfeertje, die stijl, de graphics maar bovenal; DE GAMEPLAY! Echt thnx :), ik begin weer hoop te krijgen. Moet jij eens raden waar ik mij komende €20,- aan ga uitgeven bij Dixons _O_.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina