1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij 90 euro voor een game over?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thrillseeka, 24 mei 2005.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat op het RLT4/5 nieuws net nadat ze een E3 coverage hadden gedaan.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heel tijd terug werd ook al eens gezegt dat de games mogelijk 80/90 euro gaan kosten.
    Als dat zo is zou het me niets verbazen als de consoles binnen de kortste tijd gekraakt zijn.
    Ik vind 60 euro al veel, laat staan 90 euro.
    Koop mijn games nu ook op Xbazar oid. 2de hands voor een lekker prijsje. Ik hoef ze ook niet meteen op de release dag te hebben, kan best een tijd wachten en ondertussen iets anders spelen.
    Worden duren kerstkadootjes. :)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    €80/90 is veel te duur. 2e hands vind ik idd voor legale games een leuke tussenoplossing. Probleem is dat je dan voor een 2e hands game nog steeds 50 euro ofzo moet betalen.
     
  4. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro vind ik ook belachelijk.

    Ik moet zoveel andere dingen betalen, 90 kan ik echt niet met regelmaat uitgeven voor een spel. Het zou niet slim zijn van de gameindustrie om zoveel te vragen voor een game, ik denk dat de gameindustrie dan wel aardig zou inzakken.
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff waar ik die 90 euro allemaal wel kan voor gebruiken ...
    Zowieso koop ik nooit games duurder dan 45 E's
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    nee dus....ik vind €60 al te duur, als je de huidige amerikaanse prijzen bekijkt horen de games in Nederland al een stuk goedkoper te zijn gezien de dollaR<>euro koers.
    Het is ook al lang geleden dat ik €60 voor een game heb betaald....Xbazar is een goede uitkomst :)
    Als de games €90 gaan kosten betwijfel ik of ik wel een 360 of PS3 ga halen, want daar ga ik niet aan beginnen....
     
  7. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind boven de 50 euro voor een game al te veel maar dat komt misschien omdat ik bijna nooit achter de xbox zit..:)
     
  8. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje te groot onderwerp:confused: ik ga geen 90 euro uitgefen voor een flutspel dat is 1 maar als het egt een grote titel is zoals halo 1 dan koop ik het misschien wel.. maar het is idd best vaag want je betaald al bakke geld voor de console:confused:
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb in die anderhalf jaar slechts twee games voor de volle prijs gehaald, rond de releasedatum, namelijk Fable en Need for Speed Underground 2, omdat het beide games waren, waar ik met smart op zat te wachten en ik heb er eigelijk geen spijt van. Vrijdag heb ik weer loon en koop ik Forza Motorsports, ook voor €50-60, omdat ik die game ook moet hebben. Er komen zat leuke games uit, die ik wel eens wil spelen, maar ik vind er bijna geen 1 waard om €60 voor uit te trekken. Als een game 90 euro gaat kosten, koop ik er sowiezo geen een meer nieuw, hoe graag ik hem ook wil. Ik zit sinds het bekend is gemaakt al op Oblivion te wachten, maar ik ga er echt geen 90 euro's voor uittrekken. Voor €60 nieuw wil ik hem nog wel halen, maar als die game na een half jaar afgeprijsd word van €90 naar €60, dan heb ik nog mijn twijfels.

    Momenteel houd ik het eigelijk alleen bij x-bazar en budget-games, aangezien veel nieuw kopen te gek duur is.

    Helaas zijn er altijd sukkels die, mocht het doorgaan, de games wel voor €90 kopen, zodat de game-industrie gewoon verder gaat. Als echt niemand €90 gaat neertellen, dan moeten ze de games wel verlagen.

    In de tijd van de N64 en PSX waren de meeste games rond dezelfde prijs als nu. Pokemon Stadium 2 kostte toen 179 gulden, da's ook zo'n €80, dus het is al eens gebeurt. €60 is toch echt een maximum voor de nieuwprijs bij mij.
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    de oplossing: gewoon wachten tot ze wel weer 50 euri zijn ;)
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, en dan zijn ze een half jaar tot een jaar oud :confused:
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.794
    Leuk Bevonden:
    2.037
    ZO, dat is erg (!).
    Ik loop nu ook gewoon een half jaar achter met games. Heb pas sinds kort Ninja Gaiden en de meeste andere games ook pas als budget titel gekocht. Ik heb de meeste toch nog niet uitgespeeld dus ipv nu bijjvoorbeeld forza kopen, ga ik eerst splinter cell enzo uitspelen... en tegen de tijd dat ik mijn games dan weer uitgespeeld heb, liggen de toptitels van nu, strax voor maar 25 euro ofzo in de winkels :)
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet dan maar als het alternatief 90 euro is :D
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het een heel goed spel is: Ja. Dus dat geldt alleen voor perfect dark zero, halo, moto gp, dat soort shit. Voor zo'n half begaaid spel? No way.
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is het nadeel 8)

    Voor een heel goed spel zal ik het misschien nog wel doen. Het wordt gewoon beter overwegen welke keus je maakt. En een halfgaar spel koop ik zoiezo niet dus veel zal er niet veranderen :cool:
    (wel hopen dat er niet te veel toppers komen natuurlijk :+ )
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zelf denk dat de prijzen van xbox360 games gewoon rond de 50 euro komen te liggen! Maar dat de PS 3 Spellen duurder zullen zijn!

    Waarom?

    Omdat xbox360 games zovelen malen makkelijker zijn te programmeren! dus Er worden mindere uren gedraait!
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Hells no, laten die rukkers het maar goedkoper maken, dan kopen ook meer mensen het,
    uitzuigerij noem ik dit...
    medewerkers van Xbox 260 zijden toch dat het redelijk gemakkelijk was om een nieuw spel voor de xbox 360 te ontwikkelen was, dus waarom in vredesnaam duurder, die uitzuigers!!!:mad:
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij The Elder Scrolls IV: Oblivion zou ik het enigzins overwegen, maar €90 is gewoon fucking(sorry voor dat :p) veel geld. De meeste games die ik nieuw in de winkel koop, zijn meer als en half jaar uit, alleen voor games die ik echt MOET hebben ben ik bereid €60 neer te leggen, zoals Forza. Er komen ook zat games uit voor de 360 die ik MOET hebben, zoals PGR3 en misschien Fable 2 en Forza 2, maar daar ben ik niet bereid €90 voor neer te leggen en ik ben ook niet bereid om dan €60 neer te leggen voor een spel van meer als een half jaar oud. €40 is het maximum voor mij voor een ouder spel.
     
  19. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon voor de Revolution 8)8). De spellen zijn qua ontwikkelingsprijs vele malen goedkoper, heb ik gehoord.

    Check: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6484

    Dus... En dan Mario 128 (waarschijnlijk), Metroid prime 3, Zelda, Golden Sun, Smash bros misschien in geroscopische beelden spelen voor een goedkopere prijs (!!!!), alhoewel de graphics wel minder zullen zijn. Maar toch, als het waar is wat betreft geroscopische beelden, vind ik de wat mindere graphics zeker niet erg. De spanning wordt über dan en de ervaring van een spel in één woord weergaloos...

    Edit: spellen zijn niet vele malen goedkoper, maar het scheelt dan wel 20-30 euro.

    Ik ben geen fanboy of zo, maar ik kijk gewoon welke console HET heeft om gekocht te worden door mijn hardverdiende loon. :D
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  20. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo doe ik het ook. Ben bezig met Splinter cell PT en daarna zijn Top Spin en Kotor I aan de beurt. Ninja gaiden zit ik in level 11 en die laat ik nu gewoon weer ff rusten. Alleen na zo,n tijd is het wel jammer voor de live-games...die zijn dan nooit zo druk bezocht.
     

Deel Deze Pagina