1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij 90 euro voor een game over?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thrillseeka, 24 mei 2005.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zolang MS en Sony hier nog geen uitspraak over hebben gedaan, ga ik er gewoon vanuit dat de prijzen hetzelfde zullen blijven.

    Mocht het gerucht waar zijn, dan zullen ze aan mij geen spel verkopen, en dus ook geen console. Nou zullen ze daar niet wakker van liggen, maar als nog veel meer mensen dat doen, dan wel. Het zal de games piraterij wel flink in de hand werken in ieder geval.

    Ik hoop btw dat Peter R. de Vries wel voldoende tijd over heeft voor BIG met z`n nieuwe job :+
     
  2. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker geen 80 a 90 euro voor een game uitgeven.
    Ik vind 60 euro al veel te veel voor een game.
    Pas als de prijzen van de games gaan zakken, haal ik een next gen console
    (als ze gaan zakken, de xbox games zijn ook al zon 10 a 15 euro goedkoper geworden)
     
  3. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro is echt te veel! 60 euries is al zoveel. 70 euro heb ik er max. voor over, maar dan moeten het wel een voor een top-spellen worden.. Als de games echt 80 a 90 euro gaan worden koop ik geen xbx 360, dan blijf ik nog wel even zitten met mun xbx 1 en pc.
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die games echt 90 euro worden vind ik toch wel dat de industrie de piraterij uitlokt. Ik bedoel, waarom niet gewoon standaard 1 maximale prijs van 60 euro (net zoals dat ongeveer bij PC games ligt) dan weet de consument tenminste ook waar hij aan toe is.

    maar 90 pleuro |:-
    Doe ff serieus :cool:
     
  5. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    LOL ik wil wel ff iets zeggen. Ik denk niet dat ze dit zomaar doen, want internet gaat steeds belangerijker worden voor games en waarschijnlijk krijgen de games steeds meer online functies. En zoals we allemaal weten, wanneer je een gemodde xbox hebt kan je niet online met gekopierde spellen. Dus waarschijlijk zullen de mensen langzaam maar zeker gedwongen worden om de volle mep te betalen.
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    ze willen met de xbox360 ook al veel maar via live doen (gedwongen) zodat gekopieerde games ook weer lastiger gaat worden, hoe ze dit allemaal gaan doen en of er uiteindelijk nog veel van terecht gaat komen is vraag 2 maar dat werd iig wel al gezegt... en lijkt me ook gewoon een logische stap, eerst aanmelden voor live voordat je kan gaan gamen :)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.794
    Leuk Bevonden:
    2.037
    de games WORDEN ook geen 90 euro. Het is al bevestigd door microsoft dat de games gewoon 60 euro zullen zijn... maar de topicstarter had een WAT ALS vraag, dus daar reageren we op... :)
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar iedereen reageerd zo gestressed hier. Alsof ze geloven dat het daadwerkelijk gaat gebeuren.
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik wist niet dat het niet ging gebeuren, dus ik was idd (als je het zo wilt noemen) gestressed, want dat zou betekenen dat ik nooit meer een game nieuw zou hebben en dat ik pas een game koop wanneer hij extreem oud moet zijn (€30 of minder).
     
  10. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    in zo'n thread van kobold is toch allang een keertje aangegeven dat de games, maar een tien dollar duurder worden... 90 euri neertellen voor een spel is toch 'over-the-top' (tenminste voor mij dan)
     
  11. Newbie

    Newbie Xbox 360

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro!? ben je gek of zo!?? /Mod Blaat!

    Ok, laat ik het anders zeggen, dan zou ik geen spellen meer in de winkel kopen. Nu vind ik ze eigenlijk al te duur, maar goed, 60 euro is nog te doen! Maar 90 euro is echt schandalig duur. Dat heb ik niet voor een spel over.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  12. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, het is een kwestie van prioriteit.
    Ben je een hardcore gamer en je ziet op elk xbox website staan dat Halo 3 op de xbox 360 overal een 10 krijgt, dan is het zo maar zeker dat de meeste mensen gewoon gaan dokken en dat spel in huis halen.
    Leuk is anders, maar degene met een baan en een redelijk inkomen gaan natuurlijk ook weer niet echt wakker liggen van €90.
    Ik zou voor een kick-ass Halo 3 gewoon nu €100 over hebben.
     
  13. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    @ BoxWarrioir: Jij misschien, maar ik vind €60,- eigenlijk al veel, voor Halo zou ik misschien €75,- over hebben, maar meer egt niet.
     
  14. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor games waar je veel mee speelt zou ik wel 90 euro over hebben. Ik heb bijvoorbeeld iets van 200 uur zitten in GTA VC en GTA 3. Daar zou ik wel 90 euro voor over hebben, je krijgt er dan ook veel voor terug. Starwars: Knights of the old republic vind ik dit ook wel waard.

    Daar tegenover zou dan natuurlijk wel moeten staan dat er meer budgetgames komen, zoals Rainbow Six black arrow enzo...
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Blaat...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2005
  16. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand mij een plezier zou willen doen en het berichtje van MS zou willen posten.
    Dan kan ik stress-loos aan mijn weekend beginnen.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    70 a la, maar 90, nee
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nope, maar mochten ze die prijs voor games gaan vragen, dan is dat een hele stomme zet niemand koopt ze dan nog. En gaan er veel devolpers/publishers failliet en blijft EA over... dat word een mooie toekomst voorspel ik je. *)
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel de spelen worden 90 tot 100 euro dan /Mod Blaat!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2005
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe maa daar mag je hier niet over praten he ;) als iedereen zo denkt hou je straks geen goede spellen meer over.
     

Deel Deze Pagina