1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij 90 euro voor een game over?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thrillseeka, 24 mei 2005.

  1. Choumi

    Choumi Xbox Avalaunch 160Gb

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens weten.. *)
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou wel 5 cent betalen voor een game van 90 euro :9
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel is 60 euro betaald, maar dat doe ik dan bijna nooit!!
    kijk maar naar mijn lijst, bijna allemaal goedkope spellen. ;)
     
  4. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm gaat dit over de prijs van de 360 spellen? die gaan toch geen 90 euro kosten |:- lol, vanwaar hebben jullie dit gerucht nu weer _0/ denken jullie echt dat MS zo stom gaat zijn om 90 euro te vragen voor een game, met zo'n concurentie dat ze al zullen hebben van sony en nintendo. hehe nee ik dacht het niet...
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nooit €90 betalen voor een DVDtje met een aantal dingetjes erop gebrand, en een doosje met een plaatje erop (fabricage kosten: €7 in indonedië). €90 zal echt niemand betalen denk ik. Ik weet zeker dat Microsoft genoeg hersenen heeft om dat te begrijpen... Ga er dus echt maar niet van uit dat het ooit geeurt dat ze duurder worden als de €60. Vroeger toen de Nintendo 64 spellen er nog waren waren ze ongeveer 130 GULDEN. Als je €60 omrekent naar guldens is dat bijna het zelfde.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Joh als ze wel 90 Euro zouden doen (zijn echt niet dom) beginnen we gewoon een boycot --> niemand die games koopt en vola
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Je betaald toch ook niet voor de productiekosten |:- je betaald voor de ontwikkelingskosten:)
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, alsof het gewoon willekeurige data is waar geen werk aan is besteed. :{
    Ik zou het er ook niet voor betalen maar doe niet alsof je alleen een plastic doosje en een onderzetter krijgt |:-
     
  9. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk wel zo dat de kosten van het ontwikkelen steeds hoger worden, omdat de boel steeds mooier en groter moet *) .
    Dat is natuurlijk wel cool :cool: .
    Maar ik denk dat de makers alle mensen die nog steeds alle games kopen nog meer geld proberen te laten betalen :mad: .
    Ik vind dat dit niet zou kunnen.
    Ik zou dan alleen games kopen als ik zeker zou weten dat het topgames zijn.
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het is uitgesloten dat ik 90 euro voor een game neer ga tellen in de nabije toekomst. Hopelijk gaat de rest ook niet mee in deze mallemolen zodat men geen andere keus heeft dan het prijsniveau van games redelijk te houden.
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    onze "vriend" bill geeft geld aan arme landen
    niks op tegen maar tjah voor het geld hoeft hij het ook niet meer te doen
    dus ik snap niet dat hij nog zo veel winst moet maken
    kan beter proberen sony te domineren met goedkope games
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro voor een game NEVER mochte ze zo duur worden ben ik bang dat ik het legaale games kopen ga verlaten....
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    fucked up man, je moest eens weten; Microsoft verkoopt 30 euro pg aan de winkels, en in de winkel vragen ze 60 eurie; 60-30= 30 die klojos in de winkels steken de helft in hun zak. De 360 gaat in amerika ongeveer de prijs van een gewone xbox hier kosten en is t hier weer duurder, t zelfde geld voor de games, misgien zijn ze daar nog iets goedkoper en hier maken ze t weer duurder. gvd k kan hier zo boos om worden, we moeten blij zijn met online shops zoals de gc shop
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk nog wel meer mensen, kinderen enz. dan vragen ze er gewoon om.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Timmetjeje: de winkels houden wel wat in hun zak, maar lang niet alles of de helft.

    Vergeet niet wat er aan export/importkosten en overige kosten als omzetten van NTSC naar PAL, vertalen van boekjes/covers/game ed allemaal bij komt kijken.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga echt geen €90 betalen voor een xbox360 game
    ze zijn gek.. :p
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dan nog.. ze zullen vast geen 90 euro vragen voor een game oid. K denk iets van 60 euro of miss net ff iets meer.. bijv eurotje of 5 meer. Zoveel duurder zijn die ontwikkelingskosten nou ook weer niet.. iig niet de helft duurder.
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    90 euro is echt veels te veel.. Het meeste wat ik ooit voor en spel neergelegd heb is 37,50 ofzo 8) Ik denk sowieso niet dat ik de xbox 360 ga kopen, maar dan helemaal niet :eek:
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    50 euro is de grens (evt 2 euro erbij voor verzendkosten). Maar atm heb ik het geld en tijd niet voor gamen dus dat maakt de beslissing al helemaal makkelijk :D.
    Als er Xbox360 spellen komen, tsja, Halo 3 wil ik ook wel voor 65 euro halen, maar de rest moet toch echt onder of op de 60 blijven.
     
  20. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Just wait and see..., misschien worden de games wel helemaal niet zo duur :{ ,

    maar als ze wel zo duur zouden worden, dan denk ik dat het geen half jaar duurt of ze maken de games weer goedkoper :9 En zo niet, dan kennen ze die spellen lekker in hun k*ntg*t plaatsen _O_
     

Deel Deze Pagina