1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij 90 euro voor een game over?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thrillseeka, 24 mei 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het er wel voor over, maar dan mogen ze wel verwachten dat ik veel minder nieuwe spellen koop.
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet eens 50 euro over voor een game!
     
  3. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft in ieder geval gezegd dat de richtprijs van hun eigen games rond de 70 euro zou komen te liggen! Hetzelfde als de eerste xbox games dus! :)
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat valt dan wel weer mee. 70 euro is een nette prijs, hoewel het natuurlijk altijd goedkoper kan.
     
  5. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste serie Xbox games kostten ook 70 euro! de prijzen van de nieuwe 360 games zullen ook wel gaan zakken na een tijdje! *)
     
  6. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    EA boycotten mag wel toch :D
    Maar ja, wie wil nou EA games gekopieërd hebben :confused:
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Engeland, is een duur stad denk je idd....

    Maar toen ik fftjes ging kijken hoeveel de games daar kosten:
    29,99 pond STANDAART!!! Dus ook de aller-nieuwste!
    Dat is dus gvd 45 euro (1 pond is ~ 1,50 euro)

    Maarja, ik heb er dus geen enkele kunnen kopen omdat de rest in London super duur is en ik 140 euro in 2 dagen tijd heb weten te verspillen :{
    Maar goed..
    :cool:

    Mijn antwoord op de vraag van topic:
    Absoluut niet, ik betaal maximaal €75 (dan moet ie het wel waard zijn) and that's it.
     
  8. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro? ben je mal! 70 hooguit en dan alleen voor zeer goede games van de 360. Momenteel koop ik altijd me games voor 55,- bij de media markt. En dat vind ik genoeg...
     
  9. jasper 00022

    jasper 00022 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.play.com staan de (meeste) games voor de xbox 360 in pre-order voor 40 pond, zo'n 60 euro. Hier zullen die spellen meer gaan kosten denk ik.
    (spellen voor de xbox die hier 60 euro kosten zijn bij play vaak 30 pond = 45 euro).
     
  10. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal echt niet meer worden dan 70 euro! Dat is de prijs die de MS Game Studios gaan rekenen!! *)
     
  11. Xboxmansion

    Xboxmansion Xbox Hooked:D

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die spellen uitgevers een beetje zeiken over dat kopieeren, vroeger kosten nieuwe games ook 140 gulden zelfs 200!, het is ook om het feit dat het programmeren voor de 360 moeilijker lijkt te zijn en dat daardoor de prijzen omhoog gaan. Maarja als de prijzen echt ver omhoog gaan dan moet ik maar overstappen op onorthodoxe maatregelen. 8)
     
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    na het rondvragen in het grote geruchten en feiten topic, is het toch dat het niet 90 euro word
     
  13. thiersie

    thiersie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger in tijde van de nintendo 64 , nog enkele games aan 100euro het stuk betaal!!! Ik weet wel niet waarom de die zo duur waren, die games waren Mystical Ninja, Paper Mario en Conker bad fur day. Maar nu zou ik dit zeker niet ng eens willen meemaken hoor, want vroeger gaf ik infeite alleen maar geld uit aan games aangezien ik ng maar een jaar of dertien was en nog niet uitging enzo...
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    games waren vroeger 100 gulden of minder en nu 60/70 echt bagger

    schijt euro
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Games gaan waarschijnlijk rond de 70 euro kosten. Dat is idd veel geld, maar je hebt altijd nog aanbiedingen, 2de hands of classics. Nadeel voor Xbox 360 bezitters is dat Sony en Ninty hun consoles heel wat later releasen, en er in het eerste jaar dus ook geen concurrentie is. Denk dat als de PS3 en de Revo uitkomen, er ook wel de nodige prijsverlagingen gaan komen.
     
  16. dakota707

    dakota707 DrEaMeRs

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro echt niet mij te duur!
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, perfect dark was het duurste spel toen, voor 170 gulden.
     
  18. €45 euro voor een game vind ik eigenlijk wel genoeg.Ik zelf koop ook niet zo vaak games boven de 30 euro og ik moet ze heel erg graag willen hebben
     
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ik gnoeg werk vin ik 90 eur ook normaal... en zalik gnoeg gams kopen voor die prijs
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoel jij guldens :{
     

Deel Deze Pagina