Ik heb het er wel voor over, maar dan mogen ze wel verwachten dat ik veel minder nieuwe spellen koop.
MS heeft in ieder geval gezegd dat de richtprijs van hun eigen games rond de 70 euro zou komen te liggen! Hetzelfde als de eerste xbox games dus!
Oh dat valt dan wel weer mee. 70 euro is een nette prijs, hoewel het natuurlijk altijd goedkoper kan.
De eerste serie Xbox games kostten ook 70 euro! de prijzen van de nieuwe 360 games zullen ook wel gaan zakken na een tijdje! *)
Engeland, is een duur stad denk je idd.... Maar toen ik fftjes ging kijken hoeveel de games daar kosten: 29,99 pond STANDAART!!! Dus ook de aller-nieuwste! Dat is dus gvd 45 euro (1 pond is ~ 1,50 euro) Maarja, ik heb er dus geen enkele kunnen kopen omdat de rest in London super duur is en ik 140 euro in 2 dagen tijd heb weten te verspillen :{ Maar goed.. Mijn antwoord op de vraag van topic: Absoluut niet, ik betaal maximaal €75 (dan moet ie het wel waard zijn) and that's it.
90 euro? ben je mal! 70 hooguit en dan alleen voor zeer goede games van de 360. Momenteel koop ik altijd me games voor 55,- bij de media markt. En dat vind ik genoeg...
Bij www.play.com staan de (meeste) games voor de xbox 360 in pre-order voor 40 pond, zo'n 60 euro. Hier zullen die spellen meer gaan kosten denk ik. (spellen voor de xbox die hier 60 euro kosten zijn bij play vaak 30 pond = 45 euro).
Ik vind die spellen uitgevers een beetje zeiken over dat kopieeren, vroeger kosten nieuwe games ook 140 gulden zelfs 200!, het is ook om het feit dat het programmeren voor de 360 moeilijker lijkt te zijn en dat daardoor de prijzen omhoog gaan. Maarja als de prijzen echt ver omhoog gaan dan moet ik maar overstappen op onorthodoxe maatregelen.
Ik heb vroeger in tijde van de nintendo 64 , nog enkele games aan 100euro het stuk betaal!!! Ik weet wel niet waarom de die zo duur waren, die games waren Mystical Ninja, Paper Mario en Conker bad fur day. Maar nu zou ik dit zeker niet ng eens willen meemaken hoor, want vroeger gaf ik infeite alleen maar geld uit aan games aangezien ik ng maar een jaar of dertien was en nog niet uitging enzo...
Games gaan waarschijnlijk rond de 70 euro kosten. Dat is idd veel geld, maar je hebt altijd nog aanbiedingen, 2de hands of classics. Nadeel voor Xbox 360 bezitters is dat Sony en Ninty hun consoles heel wat later releasen, en er in het eerste jaar dus ook geen concurrentie is. Denk dat als de PS3 en de Revo uitkomen, er ook wel de nodige prijsverlagingen gaan komen.
€45 euro voor een game vind ik eigenlijk wel genoeg.Ik zelf koop ook niet zo vaak games boven de 30 euro og ik moet ze heel erg graag willen hebben